RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 28 Jun 2015

TSKI BERAK MERATA-RATA, KINI MINTA AZMIN TERGESA-GESA CUCI BERAK DIA

TSKI khabarnya suruh MB Selangor, Azmin Ali agar letak jawatan.  TV3 suku pun sekarang promote TSKI bukan main lagi dan ambil kesempatan dari masalah air di Selangor.  TSKI pun tidak sedar diri, dia lupa TV3 suku juga pernah buruk-burukkan dia sewaktu dia jadi MB Selangor dulu dalam isu yang sama juga iaitu isu air.  

Ertinya, masalah air ini bukan berlaku di era Azmin saja.  Sekiranya Kak Wan ditabalkan menjadi MB Selangor itu hari, masalah ini tetap akan wujud.  Bezanya, masalah air yang ada sekarang tidak separah zaman TSKI, lebih-lebih lagi di zaman Umno jadi Kerajaan di negeri Selangor. 

Apakah TSKI ingat kita lupa, dosa dia paling besar kepada rakyat adalah dengan mengadakan perjanjian air dengan Pusat tanpa dibawa berbincang bersama pimpinan dan rakan-rakan di dalam PR.  Secara tergesa-gesa TSKI ke Putrajaya untuk menandatangani perjanjian air.  Mengapa tergesa?  Kerana Langkah Kajang waktu itu semakin dekat untuk menjatuhkannya?  

Kini, dia mahu tuding jari pada Azmin.  Dia yang tergesa-gesa berak tengah jalan, sekarang mahu Azmin juga tergesa-gesa cuci berak dia?  Cukup-cukuplah TSKI.  Lebih baik kamu bercakap tentang skandal 1MDB, GST ataupun skandal MARA sekarang.  Kamu pakar dalam ekonomi dan kewangan, kamu mesti tahu semua penyelewengan yang pemimpin Umno telah lakukan.  Kenapa berdiam diri?  Sebab, kamu juga mempunyai darah yang biru pekat, bukan?

4 ulasan:

  1. Khalid gagap

    bank islam tarik balik bankrupcy.... tq langat 2

    BalasPadam
  2. Azmin dan PKR tidak setuju perjanjian air semasa pemerintahan TSKI - kenapa tidak suruh Azmin batalkan saja perjanjian tersebut terutamanya bila Syabas sudah mengugut untuk membatalkan penstrukturan tersebut.

    Kuasa ditangan Azmin - kini Klang Valley menghadapi krisis air semakin meruncing - Azmin masih terkial-kial dengan isu air ini

    BalasPadam
  3. Khaldi ingat Azmin bodoh macam dia,azmin ada otak unuuk berfikr dan bertindak dengan matang untuk menjaga kepentingan rakyat selangor,sekurang2nya azmin masih belum lagi buat kerja membahagi harta karunsesama geng dia.

    BalasPadam