TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Jumaat, 5 Jun 2020

BERSATU INDERA MAHKOTA SOKONG TUN M, SATU TAMPARAN BUAT MP INDERA MAHKOTA


Tahniah dan syabas kita ucapkan kepada Bersatu Bahagian Indera Mahkota yang berani, tegas dan berprinsip apabila tidak menyokong pengkhianat dan meneruskan sokongan kepada Pengerusinya, Tun Dr Mahathr.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Bersatu Indera Mahkota merupakan satu tamparan yang memalukan kepada MP Indera Mahkota, YB Saifudin Abdullah, salah seorang pengkhianat yang telah menipu pengundi-pengundi di Indera Mahkota. Beliau telah bertanding di atas tiket Keadilan mewakili PH, tetapi telah melompat keluar dan bersama dengan pengkhianat yang telah menjatuhkan kerajaan PH yang telah diberi mandat oleh rakyat pada PRU14 yang lalu.

Jelas bahawa pimpinan Bersatu di Indera Mahkota serta para penyokongnya yang majoritinya menyokong PH dan berdiri di belakang Tun M lebih bermaruah daripada MP Indera Mahota itu sendiri. Kita pun tidak pasti MP Indera Mahkota sekarang mempunyai parti atau tidak. Seperti kata SUA Bersatu, Dato Marzuki beliau tidak pernah melihat borang kemasukan ke dalam parti Bersatu oleh mana-mana pimpinan dari Keadilan yang telah melompat ini. Apakah Indera Mahkota sekarang ini memiliki seorang wakil rakyat yang bukan sahaja khianat tetapi tidak mempunyai parti?

InsyaAllah, pada PRU15 akan datang wakil rakyat yang khianat ini bukan dikuburkan oleh PH tetapi akan disepak keluar oleh rakan-rakannya sekarang dari BN/PN mahupun MN. YB Saifudin akan berkubur tanpa nisan nanti.

7 ulasan:

  1. Credibility saifuddin abdullah skrg ZERO!!!

    BalasPadam
  2. Aku masih menunggu 129 MP sokong Anowar Braham jadi PM

    BalasPadam
  3. Nak tanya...setakat ini belum pernah atok kecam atau kutuk pelaku semburit.
    Adakah dia tak bersalah atau proksi kesayangan atok dlm pn?

    BalasPadam
  4. Sejarah si Kitol memang memalukan bangsa, agama dan negara.

    BalasPadam
  5. Awanama apalah bodoh kau ni.
    Yg dituduh org lain, lepas tu nak kena ada komen dari org lain.

    Cuba tengok begini....kau dituduh rasuah..abis kena tunggu ada orang komen ke....

    Abis dah melayu rosak la ni....idup pas! Idup pn ha ha ha...

    BalasPadam
  6. Tak pasti apa yg ada dlm isi hati dap dan amanah yg meminta dsai utk mengalah dgn mamak kerala sial tu.
    Jelas dia adalah perancang utama kejatuhan kerajaan ph. Usah dilayan sandiwara dan nafsu serakah manusia gila kuasa mamak kerala sial tu.
    Harap dap dan amanah menghormati perasaan dan pendirian dsai dan cukuplah melayan manusia yg kononnya mengaku dah bertaubat dan insaf. Selagi legasinya masih hidup selagi itulah dia akan melakukan perkara di luar norma kemanusiaan dan persahabatan.
    Biarlah dia mabuk meroyan mendaptkan balik kuasa yang dia hancurkan. Cukuplah pendirian dan prinsip kita dipersendakan demi nafsu tamak haloba manusia yang tak pernah ingat dengan balasan selepas mati.
    Tiba masanya kita menyusun balik saf perjuangan dan melihat balik kesilapan dan kekurangan kita yang lalu daripada terus melayan sandiwara manusia puaka tu!

    BalasPadam