RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 26 Julai 2010

BUKAN DS ANWAR YANG PATUT DINYAHKAN DARI SELANGOR, TETAPI MANUSIA BANGSAT INI

"Hehehe...akhirnya kau melutut jugak kat aku ye, Sesumpah?" Mungkin ini yang dinyatakan oleh Muhyiddin

Oleh: WFAUZDIN NS

SESUMPAH Ezam terus merayap di sekitar Selangor. Modalnya, tidak lain tidak bukan iaitu DS Anwar kerana jika tidak menyebut nama DS Anwar Sesumpah mungkin termakan sumpah. Raja sesumpah mengaku beliau bukan `pelacur politik' dan beliau keluar dari PKR adalah kerana prinsip. Apa prinsipnya? Iaitu serang DS Anwar dan nyahkan bekas bosnya itu dari Selangor.

Sebab apa? Sebab satu dunia tahu DS Anwar berkebolehan dan mempunyai pengaruh yang besar sehinggakan akhbar Washington Post yang kuat Yahudinya itu terpaksa buat cerita DS Anwar memohon maaf kepada Yahudi. Mungkin ramai yang telah membaca akhbar Washington Post tersebut yang telah diterjemahkan ke dalam Bahasa Malaysia. Sesiapa yang berjumpa perkataan atau berupa permohonan maaf dari DS Anwar kepada Yahudi, sila buktikan. Hanya raja sesumpah yang memahami sedemikian rupa kerana semenjak beliau berlutut dengan Umno, kewarasannya semakin hilang dan kredibilitinya jatuh teruk setaraf dengan Zahid Md Arip yang sering membuat cerita bodoh di dalam ceramahnya.

Secara tiba-tiba raja sesumpah boleh percaya kepada akhbar Washington Post yang beliau sendiri tahu begitu kuat Yahudinya. Satu dunia tahu DS Anwar amat menentang Zionis Israel, maka pelik apanya akhbar Yahudi tersebut memainkan peranan memburukkan DS Anwar? Mengapa raja sesumpah boleh menjadi bodoh dan bengap sedemikian?

Satu lagi kebodohan raja sesumpah ialah apabila dia mengajak rakyat Selangor mengusir DS Anwar dari Selangor. Apakah beliau ingat bumi selangor itu bapak dia yang punya? Berapa juta atau Billion duit rakyat Selangor yang ditelan oleh DS Anwar? Dan, berapa juta pula yang dicekik oleh Anak Toyo sewaktu menjadi MB Selangor? Raja sesumpah sudah buta mata dan hatinya akibat termakan sumpah yang sering beliau main-mainkan itu.

Rakyat Selangor tidak sebodoh yang raja sesumpah fikirkan. Jika ada yang masih bodoh atau bengap di selangor, cuma raja sesumpah dan beberapa pemimpin Umno Selangor sahaja. Sebab itu kita dapat lihat, di mana-mana jua raja sesumpah pergi, isu yang sama akan beliau bawa. Bukan isu rasuah Ali Rustam, KJ atau rasuah pembelian jet Scorpene atau isu kenaikan harga barang, tetapi raja sesumpah akan jaja kisah DS Anwar. DS Anwar pengkhianat Melayu, ejen Cina, ejen komunis, penyokong Hindraf, ejen Amerika, CIA, Yahudi dan kesemuanya yang buruk-buruk adalah untuk DS Anwar. Begitulah busuknya hati raja sesumpah yang kita semua pernah bantu dan simpati terhadap anak bini beliau sewaktu beliau dimasukkan ke penjara dahulu.

Manusia bangsat inilah yang sebenarnya patut keluar dari Selangor. Beliau tidak pernah menang di dalam Pilihanraya tetapi masuk ikut pintu belakang menjadi Senatak (Senator Katak). Apa jasanya kepada rakyat sehingga mendapat habuan itu? Basmi rasuah? Mana kes rasuah besar yang beliau berjaya bongkarkan dan diambil tindakan? Masih di dalam kotakkah lagi? Sekarang mana suara beliau tentang rasuah? Terkunci mulut mamat yang berperwatakan lembut ini. Benarlah seperti katanya dulu, " Tunjukkan pada saya siapa yang masuk Umno itu ikhlas?". Nah, sekarang kita tunjukkan pada raja sesumpah, kamulah orangnya yang kamu maksudkan dulu. /wfauzdin.blogspot.com

4 ulasan:

  1. Salam perjuangan.

    Anjing peliharaan sentiasa mendapat habuan lebih-lebih lagi kalau ianya bijak berburu semakin besar hasil buruan yang diperolehi makan semakin banyaknya habuan yang akan dicampak oleh tuannya.Maka semakin galaklah anjing tersebut untuk berburu.

    Itu sebenarnya hanya bersifat sementara sahaja, tuan anjing ini sebenarnya tiadalah niat lain memelihara anjing tersebut melainkan untuk dipergunakan sepenuhnya selagi ia pantas berlari, menyalak dan mengejar buruan tetapi suatu hari nanti anjing inilah yang akan dihambat oleh tuannya bila ia sudah tidak berupaya lagi dan akan diganti pula dengan anjing yang lebih muda dan tangkas.

    Maka akan terjadilah episod anjing kurap.

    BalasPadam
  2. Semua orang tahu Ejam ni penipu besar. Selayaknya menjadi Raja Penipu.. Orang umno sendiri pun tahu Ejam ni penipu.. Tengok muka pun macam penipu.. Orang penipu beginilah yang umno nak.. Cara bercakap pun macam menipu, dan semua yang ada pada Si Ejam ni macam menipu. Mungkin Tuhan telah padamkan cahaya keimanan pada wajahnya yang sewaktu dulu bersesri-seri kini dah menjadi Raja Penipu No.1.. Tahniah Ejam

    BalasPadam
  3. kurang tepat sebut raja sebab raja ni tinggi statusnya. sepatutnya diani layak digelar pengangkut tahi je.

    BalasPadam
  4. GELOMBANG SSDE (Selamatkan Selangor Dari Ezam)

    BalasPadam