TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 28 Julai 2010

SKANDAL SAIFUL-FARAH, SATU LAGI SUMPAH LAKNAT AKAN DILAKUKAN ?

Gambar Hiasan....

Oleh: WFAUZDIN NS


PENDEDAHAN terhadap dakwaan skandal Saiful Bukhari dengan salah seorang Tim Pendakwa kes Liwat 2 DS Anwar iaitu Farah Azlina nampaknya hangat diperkatakan. Perlakuan yang dikatakan skandal hubungan sulit di antara pemuda `berdahi hitam' Saiful Bukhari dengan wanita tersebut mengakibatkan peguam berkenaan digugurkan dari Tim Pendakwa oleh Peguam Negara Ghani Patail.

Percayakah anda dengan berita ini? Bagi saya, tentunya saya tidak percaya kerana pemuda tersebut amat `baik', jujur dan sentiasa menjaga moralnya tidak seperti DS Anwar yang dituduh meliwatnya. Perhatikan pada dahinya yang hitam itu sudah cukup untuk menggambarkan `kesolehan' anak Encik Azlan itu. Mana mungkin beliau berbuat demikian di dalam keadaan beliau dikatakan menjadi tunangan orang. Lagi pun, Saiful Bukhari belum `bersumpah laknat' lagi samada benar atau tidak beliau menjalinkan hubungan sulit dengan wanita tersebut. Bukankah `sumpah laknat' itu membuktikan kebenaran?

Saya penuh yakin, selepas dakwaan ini Saiful akan hadir ke sebuah masjid untuk melakukan amalan `sumpah laknat' tujuh keturunan bagi membuktikan bahawasanya beliau seorang pemuda yang Soleh dan tidak melakukan perbuatan terkutuk itu. Sebelum itu, sudah tentu Saiful akan pergi berjumpa Najib atau pun KPN, juga mungkin akan bertemu raja sesumpah Ezam untuk memohon nasihat bagaimana untuk menghadapi dakwaan ini. Tidak mustahil juga Saiful akan mengadu hal ini kepada `Uncle Pet'.

Mana tahu Saiful mungkin difitnah ? Apa pun kita ikuti perkembangan hal ini kerana seterusnya. Pengajaran dalam kisah ini adalah, "Jangan kita suka mefitnah orang, satu hari nanti kita akan difitnah'. Tetapi, kisah skandal ini satu fitnah kah atau benar-benar berlaku?

Saya tidak percaya sehingga Saiful bersumpah laknat sekali lagi. Kita tunggu saja Saiful akan berpakaian baju kebangsaan lengkap umpama Pengantin untuk melakukan `Sumpah Laknat Siri II". Mungkin salah seorang dari Ulamak Muda Umno boleh menjadi saksi sumpah menyumpah tersebut. Apa pula komen raja sesumpah Ezam di dalam hal ini? /wfauzdin.blogspot.com

8 ulasan:

  1. SUMPAH SI LAHANAT ni bukan boleh pakai pun...

    BalasPadam
  2. wahai sayfool yang anjing berupa bentuk manusia, sumpah laknat 1 yang lu buat untuk fitnah liwat II kat DSAI dah sikit2 makan diri lu, pas ni lu sumpah laknat II pulak, moga2 sumpahan itu akan makan diri lu lagi sekali, insya allah

    BalasPadam
  3. mcm2 la org PR nie, dah pok nik yg ajar, kene sumpah muhabalah dulu klu nak buktikan kebenaran. Dah si sepol tu volunteer sumpah x leh terima lak, x islam lak cara tu.

    Skrg ni tuduh "Sumpah Si Lahanat" lak. x leh nak bersangka baik ke, klu sepol x brani brsumpah dulu, ape agaknye komen korang.
    Camne lg sepol tu nak buktikan, hard evidence pon korang tolak tepi je.

    I tend to believe it cud be dgn "kerelaan" sepol, tp the liwat did happen.

    Any news that lean towards PR, korang'll accept without a blink of an eye. Remember, fitnah works either way .

    Think for a second laa .... don't let hatred clout our judgement.

    BalasPadam
  4. dulu saksi DSAI iaitu pemandu DSWA ditangkap berkhawat...kini disyaki berkasih....padan muka...doa orang alim makmul..

    BalasPadam
  5. Same goes to u dude... how could you keen to believe it, the 'liwat', could have happened between DSAI & Saiful? On what proofs? Sumpah? Ha ha...Remember! No one should be treated guilty unless proven in the court of law. Just give DSAI a break. Saiful too.

    BalasPadam
  6. kesian kat pendakwa ni kalau ya pun terdesak nak menikah cari la jantan jamban yg tak kena korek dengan garpu

    BalasPadam
  7. Hanz, sori for late reply.

    Remember, in court, there's DNA sample of Anwar taken from Sepol's anus. Pls check
    that, DNA from semen has different characteristics from other parts of the
    body's DNA.

    Wonder, how did Anwar's semen travelled sooo
    down south?

    If u ask me, didn't Sepol had the decency to
    wash his arse for 2 days .... puzzled me oso.

    Alham Nasir

    BalasPadam
  8. Jangan tersumpah diri sendiri sudahlah....mampus kau nanti!!!!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini