TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 21 Januari 2011

BLOGGER YANG HIDUP HANYA MENGEMBANGKAN FITNAH, MATI LEBIH BAIK BUATNYA

Oleh: WFAUZDIN NS

BETAPA ruginya aku tak datang semasa perjumpaan Bloggers PR dengan MB Kelantan Tuan Guru Nik Aziz baru-baru ini. Bayangkan, seperti yang dilaporkan oleh KL Today yang mendedahkan satu blog pro-BN iaitu Papagomo mendakwa di dalam pertemuan itu setiap blogger yang hadir diberikan wang tunai sebanyak RM500, sebuah komputer riba laptop, kemudahan percuma talian broadband dan sebuah telefon mudah alih jenama Blackberry.

Tetapi, itu cuma kisah dari beberapa kisah fitnah dari Blogger paling bodoh yang tidak tahu bagaimana lagi untuk berhujah bagi mengampu Umno. Blogger ini fikir bahawa semua Blogger sama sepertinya yang hidup hanya memikirkan perut. Sebab itu jika dilihat pada perut Blogger ini dipenuhi dengan najis dan bangkai.

Bukan sedikit Blogger pro Umno seperti beliau yang hidup dengan memakan bangkai. Jenis ini kita percaya tidak pernah mendapat didikan agama sejak kecil dan beliau lahir pun mungkin semata-mata untuk membantu Iblis dan Syaitan untuk menyesatkan orang lain. Jauhilah kita dari mendapat zuriat atau keturunan seperti Blogger ini. Di masa kecil tidak mahu mampus, apabila besar menyusahkan dan menyesatkan orang lain. Apa beza kerja beliau dengan Syaitan?

Aku setuju kita pakat-pakat adakan Solat Hajat untuk memberi kesedaran kepada Blogger celaka ini. Seandainya hidup beliau akan menghasilkan banyak lagi fitnah, mati tentulah lebih baik untuknya agar dosanya tidak bertambah. /wfauzdin.blogspot.com

5 ulasan:

  1. hahaha... rugi tak pergi bro... gua pun menyesal nih... itu pendedahan dari blogger Islam bro... (PAS itu Melayu, umno itu Islam)wajib percaya pada cakap orang Islam bro... kah..kah..kah...

    Gua harap blogger pemfitnah macam tu mampus kena langgar kereta bro... memang celaka hidup makan duit haram hasil fitnah.

    BalasPadam
  2. barua dan pecacai umno mana berani lawan fakta.macam taukeh dia orang juga.
    kata 100 hari ke putrajaya,malaysia bolih bengrap tapi ajak debat tak mau.
    yang pecacai kj sama nazri pula,mau debat tapi kuasa tak ada.kalau ada kuasa kj sudah jadi menteri.sekalang itu kj sama jkkkp juga statusnya

    BalasPadam
  3. memang bangsat blogger yg kaki fitnah.. moh kite maki ramai2.. betui sgt lat tu... mampuih lebih baik utk die..

    BalasPadam
  4. pokku(putrajaya)21 Januari 2011 3:40 PTG

    toksoh dok ambik pot sangatlah bro2 semua...makhluk Allah ada yang baik&buruknya...dia fitnah setara mana pun, setakat tu jah hasil dia...kalu kita ambik pot kakas ni nanti ramai plak pesakit mental di Malaysia ni...tak terjaga Pie Em Rosmah nak jaga...bersabar ok, kebenaran akan menang jugak nanti..kita tumbangkan barisan be-end&papa gomo mama tu nanti pada PRU13 nanti..

    BalasPadam
  5. Tp yg peliknya org2 yg mcm tu yg lambat mati.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini