TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 21 Januari 2011

`PELAKON LUCAH' YANG CELAKA HINA ISLAM ?

Oleh: WFAUZDIN NS

BENARKAH `pelakon lucah' ini menghina hukum Islam sewaktu berkempen di Tenang? Kata Chua Soi Lek sepertimana yang telah dilaporkan oleh Malaysiakini, " Normala will not come here to a Chinese temple, she doesn't even shake hands with the people. I have received complaints about this. She is like Anwar Ibrahim's wife. She wears gloves when she shakes hands. If you can accept this kind of Islamic value, go ahead and vote for PAS,"

Terjemahan lebih kurang begini Normala (calon PAS) tidak akan datang ke kuil ini, dia tidak akan berjabat tangan dengan orang ramai. Saya telah menerima aduan tentang perkara ini, Dia seperti isteri Anwar Ibrahim.. Dia memakai sarung tangan jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah PAS.” Sepenuhnya sila baca di SINI.

Begitu sekali pandangan seorang Presiden MCA terhadap hukum Islam? Mana suara yang selalu terpekik terlolong menyalak bagai anjing yang kununnya hebat sangat membela Islam? Mana PERKASA? PEWARIS? PEKIDA ? Pemuda Umno? Di mana suara Jamil Khir? Harussani ? Bisu semuakah? Atau, kerana `pelakon lucah' itu pemimpin Komponen Bn?

Kerusi Dun Tenang kamu kata kamu boleh menang dengan mudah. Muhyiddin kata mahu tambah majoriti berlipat kali ganda sehingga mencapai 5000 majoriti. Tetapi, mengapa setara ini kamu benarkan pemimpin kurang ajar ini berkempen?

Saya tidak tahu lah jika pengundi-pengundi Islam di Tenang khususnya masih lagi memberi undi kepada puak-puak ini. Nampak sangat mereka gilakan habuan dunia sehingga sanggup bersekongkol dengan pemimpin seperti ini. Kalau benarlah seperti yang dilaporkan oleh berita tersebut, pemimpin ini patut diludah mukanya./wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. pelakon lucah mca ni patut kena potong lancau kot baru kurang sikit gila seks dia...

    BalasPadam
  2. macam mana pula dengan pelaku lucah dalam gerabak keretapi?

    BalasPadam
  3. hehehe..ini lah yg dikatakan oleh isa samad, orang islam sendiri kadang2 tak faham islam...nampak sangat bila UMNO kadang2 tak faham islam,MCA pula berkawan dgn yang tak faham islam,maka akan terjadilah yg mcm ni,sbb mereka akan komen pasal tak salam ni,yg mereka nampak semua puteri UMNO boleh salam tanpa lapik,ROSMAH sendiri boleh cium pipi tanpa lapis,SOI LEK sendiri pun ikut la cara yang dia kadang2 faham ni dari UMNO dengan buat kat hotel dengan perempuan tanpa lapik siap tak bertapis lagi tu video dia...kan lebih baik dia cakap mcm ni masa kempen "Rosmah (isteri PM) akan datang ke kuil ini, dia akan berjabat tangan dan bercium pipi dengan orang ramai. Saya telah menerima pujian tentang perkara ini, Dia seperti isteri menteri yang lain.. Dia tak pakai sarung tangan dan pakaian ketat2 juga nipis2 jika hendak berjabat tangan, jika anda semua boleh menerima nilai-nilai Islam sebegini, teruskan dan undilah UMNO"...cayok2!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini