TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Isnin, 11 April 2011

VIDEO - BETINA GATAL MULUT KENA BASUH OLEH ANWAR



Hahahaha....betina mana la ni bodoh tanya soalan....Polis tak tanya, yang mulut gatal kata Polis minta jam tu buat apa...? Kan dah buta je kena belasah oleh Anwar. Ternyata media itu pencacai Umno....

4 ulasan:

  1. Wartawan ni salah tanya, jam omega tu datuk T dah bagi pada polis sebagai bukti, sebab tu polis tak mintak, sebab dah ada pada Polis. Anuar tak payah jawab soalan itu, kerana jam tu dah ada pada Polis.

    BalasPadam
  2. tak mau jawab ka tak terjawab...he..he..he

    BalasPadam
  3. Aku pun pakai jam Omega...nampaknya aku dalam bahaya ditangkap polisisi...kah..kah...

    BalasPadam
  4. Anwar cakap jam omega ada pada Azizah.. Wartawan tu tanya la Anwar mana jam tu, tunjuk la, kenapa susah sangat nak tunjuk? Rakyat pun nak tahu kebenaran. Kalau ada tunjuk, jangan nak berdolak-dalik, banyak dah konspirasi Anwar ni. Dah muak dah aku..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini