TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 15 April 2011

POLIS TELAH KENAL PASTI PELAKUN VIDEO, JIKA ANWAR ADAKAH RAKYAT PERCAYA?


Polis – orang dalam video itu dikenal pasti

Written by Webmaster
Thursday, 14 April 2011

Memetik kenyataan dari www.malaysiakini.com pihak polis telah mengenal pasti siapa yang terbabit dalam klip video lucah tersebut. Pihak polis telah mengenal pasti wanita tersebut. Pihak polis walau bagaimanapun tidak akan mendedahkan hasil siasatan dan siapa yang dikatakan terbabit sehingga semua siasatan selesai.

Setakat ini Datuk Eskay yang menjadi pemilik klip itu mengatakan Anwar Ibrahim adalah orang yang ada dalam video tersebut. Pemilik laman www.umno-reform2.com Anuar Mohd Nor adalah antara orang yang dapat menonton penuh video itu pada 21hb March 2011.

Mengenai wanita itu – apa yang dimaklumkan kepada Anuar Mohd Nor adalah, wanita itu ada disimpan oleh Datuk Eskay. Ini adalah jawapan beliau kepada pertanyaan Tan Sri Rahim Thamby Chik pada malam 21hb March 2011 di Shangrila Hotel – di mana Anuar Mohd Nor dan Badrul Hisham Shahrin mula mendapat penerangan dari Datuk Eskay yang sebelum ini mengaku bahawa beliau adalah Datuk T.

Datuk Eskay, sewaktu memberi penerangan kepada kami mengatakan bahawa tempat itu adalah di Hotel Kuala Lumpur dan beliau memang mengakui menjadi agen menyusun Anwar Ibrahim untuk menjalankan aktiviti-aktiviti sebegitu. Kenyataan polis – sehingga hari ini amat tidak membantu dalam mengelak timbulnya – spekulasi demi spekulasi.

Kenyataan Ketua Polis – mengenai jam – kemudian memberi tahu sudah mengenal pasti lelaki dan wanita terlibat – mengumumkan berperingkat-peringkat menimbulkan berbagai-bagai tanda tanya. Apa pun – tujuan akhir penyiasatan isu video klip ini masih kurang pasti. Adakah polis akan membuat tuduhan kepada orang yang dikatakan mirip Anwar Ibrahim? Adakah keperluan hasil siasatan siapa pemilik jam Omega itu dan yang penting, apa akan terjadi kepada mereka yang memiliki video tersebut dan membongkar – menayang dan mengedar klip video itu.

Setakat Anwar Ibrahim – sekiranya beliau dikenal pasti oleh polis sebagai watak dalam video tersebut – adakah penyokong beliau akan menerima bulat-bulat keputusan polis itu? Adakah video itu akan terus menjadi senjata bagi menumbangkan politik Anwar atau sebaliknya – video itu akan menjadi pendorong bangkitnya gerakan reformasi 1998 yang akan mengucar-ngacirkan senario politik negara kita ini.

Komen Seorang Pembaca:




pak ali - jadi agen tapi buat terkejut pula? |2011-04-14 22:23:01 kalau dah jadi agen aka bapak ayam lah..n kenapa buat terkejut pulak terjumpak video n br tahu perangai sebenar anwar, so kononnya tak mahu pm malaysia berlagak alim tapi...

Dan kalau dah jadi agen, kenapa tak kumpul jawi, jakim, polis, sprm dan segala kuasa yg ada utk kepung hotel tu n cekup time tu jugak? Kan senang cerita? Mcm dok tgkp org khalwat..apa susahnya.? Ni susah2 amik video lah, simpan pompuan lah, nak cari identiti lah..kerja gila dan tak msk akal langsung!

Lagipun susah sgt ke nak trace anwar kalau setakat hotel kat kl tu? Dan bodoh sgt ke dia nak cari masalah lagi? Tak nampak sgt gila sebegitu si anwar tu?! Atau hanya org yg gila je yg pikir mcm tu?

Semakin lama semakin jelas mengarutnya...

Agen 'pelacur' aka bapak ayam tak salah ke? Tak kisah, janji kalau implicate anwar maka semua org lain jadi tak salah..tgk video lucah awam pun tak salah, ada bnyk dna lain kat anus pun tak salah, anwar sorang je salah...nampak tak betapa mengarutnya semua benda ni? Sudah lah..anwar bukanlah sorang malaikat, tapi kita jgn pulak nak jadi iblis!

Sumber: Umno-Reform2

1 ulasan:

  1. dlm isu video ni nampak sangat kebodohan perekacipta fitnah ni, semakin jelas salah guna kuasa polis. polis kata tak kira dimana video tu dibuat, tetap dia kata tulen. perekacipta fitnah pula bg kenyataan yg bercanggah-canggah, polis ttp kata betul.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini