TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Ahad, 27 November 2011

ADUKA TARUNA - TAK PAYAH COVER LA BEB, NGAKU SALAH JE !!

Apa masalah ko Aduka Taruna?  Aku baca tulisan ko di SINI.  Bila ko buat tuduhan kat Ketua AMK yang kononnya mahu gunakan perhimpunan BERSIH 3.0 untuk bela nasib Anwar berpandukan laporan Malaysiakini, bukan main lagi ko hentam Shamsul.  Tapi bila Malaysiakini betulkan laporan dia, ko pulak kata berapa Anwar bayar kat wartawan Malaysiakini...

Aduka Taruna

Ko tak biasa ke dengar Malaysiakini selalu betulkan laporan yang mereka siarkan?  Habis tu, semua pembetulan oleh Malaysiakini tu kena bayar ke?  Ko jangan jadi bodoh sangat Aduka.  Kalau Malaysiakini dah buat silap, dia betulkan balik laporan dia, ko pun patut la betulkan laporan ko yang silap tu.  Mengapa ko pusing pulak kata Anwar yang bayar?  Pasal tu la asyik suka `langgar' orang....lama-lama kepala otak ko pun jadi bengap....semua orang salah, ko je la yang betul...Memang patut pun ko kena `sebijik' kat Rusila dulu...

Aku pun mulanya mahu tulis gak nak kutuk Ketua AMK kalau benar dia nak gunakan BERSIH 3.0 itu untuk Anwar.  Tapi, aku tak lah sebodoh ko Aduka....nak langgar semua orang.  Aku siasat dulu betul ke tak.  Sebelum Malaysiakini betulkan laporan tu, aku dah tahu awal dari kengkawan aku yang dok dengar apa yang Sam cakapkan....memang lari dari apa yang Malaysiakini laporkan awalnya.  Jadi, memang patut pun Malaysiakini betulkan yang salah tu.....

Ko punya nak cover malu...ko tuduh pulak Anwar yang bayar kat Malaysiakini supaya betulkan laporan tersebut.  Ko pun tulis, ada kawan ko wartawan Malaysiakini yang bagitahu Anwar call supaya laporan tersebut dibetulkan.  Ko jangan nak bodohkan orang la Aduka.....Apa standard Anwar nak bayar wartawan Malaysiakini?  Selama ini pun banyak gak laporan Malaysiakini yang hentam Anwar disiarkan, mengapa Anwar tak nak bayar supaya ditarik balik? 

Aku rasa elok ko tarik balik la tuduhan ko tu....takde malunya nak mohon maaf kalau ko dah buat salah....kecuali ko memang bodoh sombong !!/budakmental

2 ulasan:

  1. N.AJIS tak ngaku air kotor siam dah kena tolong...S'pore helps Thailand monitor water quality in Bangkok
    15
    Share AsiaOne
    Saturday, Nov 26, 2011
    Thailand's Metropolitan Water Authority (MWA) has requested assistance with ensuring the quality of their water supply in Bangkok and areas affected by the recent floods.

    PUB has delivered 50 units of online pH- and turbidity-sensors to the MWA to enhance the monitoring of water quality in the treatment process in Bangkok.

    In addition, the MWA has accepted PUB's offer to provide training to MWA staff on risk assessment and water safety plan formulation; as well as to provide laboratory services for testing of water samples from MWA.

    A four-member team from PUB visited Bangkok from November 10 to 12 to carry out an assessment of the assistance needed.

    PUB's Chief Executive, Chew Men Leong, is currently in Bangkok to meet with the MWA Governor, Charoen Passara, and oversee the implementation of the assistance initiatives.

    The Singapore Government had earlier donated relief supplies worth US$115,000, including tents, generators, blankets, lamps and water containers.

    The Singapore Armed Forces also donated 45 motorised boats, sandbags, bed sheets and blankets to the Royal Thai Army to help with the flood relief efforts.

    This was in addition to the Singapore Government's initial contribution of US$100,000 as seed money to kick-start the Singapore Red Cross appeal for donations for floods affecting countries in the region including Thailand and Cambodia.

    The Singapore Red Cross presented a contribution of S$100,000 to the Thai Red Cross in Bangkok in October, and has donated 38 boats and 17,000 bottles of water.

    BalasPadam
  2. Serupa perangai umno jugak... 2x5... 5x2. Tak taunak cakap siapa betul skrg

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini