TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Isnin, 19 Disember 2011

MELALAK, MELOLONG TANDA `SAKRATULMAUT' MENGHAMPIRI UMNO

Oleh:  WFAUZDIN NS

KUDA Anwar Ibrahim?  Macai Anwar Ibrahim?  Lepas tu meludah, kemudiannya bertakbir pula, diakhiri dengan salakan `Hidup Umno'.  Begitulah hebatnya pencacai angkut najis ini berkokok di depan kamera.  

Kononnya jika jumpa Mahasiswa yang menurunkan gambar Najib di PWTC itu, pencacai bengap ini mahu meludah muka Mahasiswa berkenaan.  Wah, beliau ingat beliau sahaja ada mulut boleh meludah?  Anjing pun ada mulut boleh meludah, babi pun ada mulut.  

Kebangkitan mahasiswa

Mempertahankan gambar Haji Najib seperti mempertahankan sebuah masjid dari diroboh sepertimana yang berlaku di Kg Bujal, Terengganu dahulu.  Mungkin, jika mati sewaktu meludah muka Mahasiswa tersebut maka dianggap `mati syahid', maklumlah, Haji Najib itu adalah Khalifah hebat.
Di Pejabat KM P.Pinang, puak mereka usung kek dan `tahi', kemudian pakat makan sesama mereka...beradabkah?

Tidak dengar pula kita puak-puak Pakatan Rakyat yang mahu `syahid' apabila sekumpulan mamak bengap dari Penang mengusung kek dan tahi ke Pejabat KM P.Pinang.  Mungkin puak-puak Pakatan Rakyat tidak sempat untuk bertindak kerana akhirnya sekumpulan pengusung kek tahi itu memakan apa yang mereka usung itu.  Sendiri bawa, sendiri makan.  Melucukan.  Tidak biadapkah kumpulan mengusung kek dan tahi itu?  Antara tahi dengan gambar Najib, apa bezanya?

Bukan bendera `Union Jack' yang diturunkan, tapi gambar Najib....

Kesihan juga tengok pencacai-pencacai di dalam video di atas.  Mereka terlalu bengap untuk memikirkan mengapa Mahasiswa terlalu marah pada Najib.  Lantaran itu, mereka menuduh Mahasiswa berkenaan dipengaruhi oleh Anwar.  Apa yang kita lihat, selepas turunnya gambar Haji Najib, yang dinaikkan oleh Mahasiswa itu adalah bendera mereka.  Kenapa tidak naikkan gambar Anwar?  Bayangkan, jika gambar Anwar yang dinaikkan tentu meroyan tahap gila babi puak-puak tu.

Begitulah tahap atau standard pencacai di dalam Umno.  Menyalak, melolong tidak tentu hala bagaikan seperti sudah merasakan saat-saat `sakratulmaut' buat Umno./wfauzdin.blogspot.com

5 ulasan:

  1. ...hanya orang jahat saja berfikir bahawa orang lain pun jahat seperti mereka...

    ini pantun untuk anjing umnonok...

    minyak situang tuang..
    mari tuang dalam kuali..
    muka korang macam beruang..
    sapa tengok pun cabut lari..

    kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  2. Anjing-anjing dalam UMNO bukan saja suka melalak bahkan pandai mengemboo... sbb mereka mudah di "perlembukan".

    BalasPadam
  3. banyak udang dalam me tu, sebab itulah semua pakat nak rebut, bajet dah nak lebur.

    SINGKIRKAN BN DI PRU13

    BalasPadam
  4. Aku ingatkan sapalah Panglima Ludah tu... rupanya suami hantu kopek.

    BalasPadam
  5. Ngah Phg asal Melaka19 Disember 2011 4:03 PTG

    yg nak meludah tu mcm perangai mamak dlm umno tu..hantarkan dia org kpd ijat dan bangang2 umno ni leh isapkan lembu2 nak disembelih lps PRU13 ni...sepatutnya dia tengok naj** kat p.pinang hr tu nak diludahkan...agaknya mereka selera kat benda tu kot

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini