TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Selasa, 10 Januari 2012

KESIHAN AHLI PERKOSA, TERTIPU LAGI

Oleh:  WFAUZDIN NS

SEBELUM ini saya sudah banyak menulis tentang Berahim al-kataki Presiden Perkosa ini.  Sebelum itu, mari kita baca apa kata sebuah portal pro Umno, Umno-reform2 yang menulis. "Adakah benar Presiden Perkasa, dalam usaha menangani kehadiran mereka yang menyokong Anwar Ibrahim dengan mahu mengadakan perhimpunan Perkasa dan memberi amaran kepada perhimpunan BEBAS – tidak hadir pagi tadi? Mungkin laporan http://www.malaysiakini.com/news/186093  menipu namun kita perlu tahu hakikat sebenarnya – adakah Ibrahim Ali hadir pagi tadi. Ahli UMNO – perlu jelas dalam mengambil Ibrahim Ali sebagai pemimpin mereka dalam Perkasa(Umno-reform 2).


Jika di dalam media, terutamanya di TV 3 suku atau Utusan Meloya, Berahim alkataki ini kalau bercakap bagai `hali-lintar', maklumlah beliau selalu memegang keris panjang dan songkok tinggi.  Sewaktu BERSIH 2.0 dahulu, Berahim al-kataki umpama `Pendekar Mustar' di dalam filem `Pendekar Bujang Lapok'.  Hebat, garang dan bergaya lagaknya.  Waktu itu, beliau beri amaran kepada BERSIH agar bersedia untuk berdepan dengan Perkosa jika BERSIH tetap ingin berhimpun.

Apabila tiba masanya, batang hidung raja katak ini langsung tidak kelihatan.  Tertipu lagi budak-budak dan orang-orang tua di dalam Perkosa.  Perkosa entah ke mana, kumpulan Silat di bawah Omar Din pun ghaib ke mana. 

Terbaru, kempen 901 semalam untuk menyokong DS Anwar sewaktu hari keputusan kes fitnah liwat II terhadap Ketua Umum PKR itu, Berahim alkataki sekali lagi dengan garangnya memberi amaran kepada penyokong-penyokong DS Anwar agar bersedia untuk berhadapan atau menerima provokasi dari pihak songkok tinggi.  Beliau ingat kita di dalam PR takut hanya dengan seekor raja katak beserta beberapa ekor lagi pencacainya?  Mereka silap besar.

Perhimpunan penyokong-penyokong DS Anwar telah diadakan di tempat letak kenderaan di luar perkarangan Mahkamah Jalan Duta.  Sejak awal pagi lagi penyokong-penyokong DS Anwar mula memenuhi ruang di situ, dan khabarnya kumpulan Berahim Ali akan berkumpul di Masjid Wilayah.  Tujuannya apa?  Masakan hadir untuk menonton sahaja?  Sudah tentu Berahim alkataki ada perancangan `mulia' untuk melakukan sesuatu kepada para penyokong DS Anwar.

Malangnya, sekali lagi ahli-ahli Perkosa diperbodohkan oleh raja katak.  Semalam, usahkan batang hidung, songkok tinggi Berahim Ali pun tidak kelihatan.  Di mana beliau menyorok waktu itu?  Ada yang berkata, raja katak tidak dapat hadir kerana tiada hujan.  Lazimnya, jika mahu hujan katak-katak akan bising berbunyi.  Oleh kerana waktu itu tiada hujan, maka Berahim alkataki pun tidak hadir di sekitar mahkamah.  Penakut rupanya si Berahim.

Saya nampak geng-geng Perkosa tidak sampai pun 50 orang berada di perkarangan Masjid Wilayah sementara menanti raja katak, bos mereka.  Malangnya, Berahim alkataki tidak menunjukkan taringnya yang tumpul itu.  Entah di mana kali ini beliau menyorok atau berada di bawah tempurung.  Kesihan budak-budak dan bapa budak yang kerap sangat tertipu dengan Berahim alkataki ini.

Sahih dan nyata, Berahim alkataki penakut dan bacul selama ini. /wfauzdin.blogspot.com


16 ulasan:

  1. Orang begini yang nak diharapkan menjaga Islam dan bangsa Melayu. Betapa bangsatnya persatuan Ibrahim Ali, bahkan lebih memalukan mereka adalah kumpulan yang jahil dalam beragama, cukuplah dengan bersolat sunat selepas asar untuk membolehkan kita berhipotesis betapa jahil dan bangangnya mereka ini.

    BalasPadam
  2. kuat katak ne menipu ahli dia termasuk pakcik saya bekas pencen askat.kat kereta gambar perkasa,petang semalam datang umah dia sonyap seribu membisu.

    BalasPadam
  3. Tapi yg hairannya masih ada lagi manusia yg percaya kat KATAK sekor ni,,, sian dilahirkan jadi BANGANG!!!!!!

    BalasPadam
  4. Cilake punya Brahim Katak. Hidup2 kau tipu kami.
    Satu kereta kami dtang kat masjid wilayah. Dari jauh kami memandu utk menyahut seruan kau. Pagi tu kami tak makan dan minum dan terus ke sana, Alih2 batang hidung kau pun langsung tak nampak. Berjam2 kami tunggu tunggu kau lahanat.

    Memang dasar muka penipu.
    Memang dasar bangsat kau ni Brahim!
    Tak pa.....jumpa kau tau la.

    BalasPadam
  5. ibrahim geli mat.. sembang bg orang bimbang..
    1. mn dia ahli2 perkasa yg beribu-ribu tu?
    2. mn ahli pekida yg ramai tu?
    3. mn panglima2 perang? kata nk ludah muka adam adli?? adamadli dah dtg ke mahkamah apsal x ludah?

    BalasPadam
  6. PERKASA ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, bergulung-gulung tali perut aku menahan ketawa, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, keras perut aku mengetawakan kamu, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, pejuang bangsa ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, pejuang agama ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, benci cina ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, kucing aku pun turut sama ketawa, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, teddy bear anak aku dilontar merata sebab ketawa ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, sebab semuanya adalah kerana PERKASA.

    JIKA ALIF MIN NUN TENDANG WAU ADALAH SARKIS.... MAKA PERKASA ADALAH PELAWAKNYA.

    AKSI PALING LAWAK APABILA MEREKA BERSOLAT SUNAT HAJAT SELEPAS SOLAT ASAR. BARANG KALI SYAITAN PUN senak perut melihat gelagat kamu.

    BalasPadam
  7. celaka, haramjadah, pukimak, bangang,bengong, hau siau, pundek lo pendekar melayu brahim ali mustar, gua tunggu lo tak sampai2 bagi berjuang menentang PR...

    BalasPadam
  8. Setakat cium keris saja le.Cakap berdegor2 konon dia dan PERKASAnya hebat..hampeh

    BalasPadam
  9. baru jap tadi aku patahkan kad ahli perkasa aku. cilaka ko berahim

    BalasPadam
  10. kepada ahli perkasa hentikanlah menyokong al kataki, kerana dia penakut .penipu, kaki sembang je lebih kalau al kataki ni turun semalam aku rasa lebam mata dia

    BalasPadam
  11. Sebenar presiden Perkosa ada bersama dengan ahli Pukida mengadakan qiamullail dari 12 malam sampai ke subuh tetapi lepas subuh ajer beliau terus lari meninggalkan 20-30 ekor anak-anak katak untuk meliwat didalam kain sidara Umi yang sedang menunggu beliau dengan penuh ghairah. Nak buat macam mana, daging yang masih bergetah telah memanggil beliau sambil menunjuk-nunjuk jari tengahnya kepada presiden Perkosa. Barang bro... mana boleh tolak, rugi besar ma kalau ditolak.

    BalasPadam
  12. Perkosa dan Pukida, kesian kena tipu hidup2 oleh brahim otak keldai. Cakap berdegar2 tapi dalam seluar tercirit nirit bila melihat penyokong DSAI yg begitu ramai sehingga x sanggup hadir! Dayus punya ketua!

    BalasPadam
  13. brahim ali tu kalu berani pn d kg,dia jah..luak kelantan bila nk berani dia..d pasir pekan pn tak ada sapa yg pedulikan dia..dh jdi kera sumbang elok la pn besatu pulak dengan pekida..samseng umno...depa ni pulak berani kalu ramai2 tapi aku rasa kalu sorg telok pn kecut...kalu betul pekida ni anak jantan mai kita jupa sorg sama sorg...bg tau pukoi brapa ari apa d mana..syarat sorg sama sorg la..kalu 50 org katok sorg...gajah pn mampoih...

    BalasPadam
  14. Aku memang dr dulu lg menyampah dgn brsim alkataki tu.Kauorg nmpk tk masa dia tengah ckp berkobar2 sampai dagu dan isi bawah dagunya berdenyut2 dek krn lemak dagu yg betlipat2 seperti katak tengah panggil hujan.

    BalasPadam
  15. berahing ni bukan takut... masalahnya penyokong 901 tak takutkan berahing...

    berahing ni bukan menipu... masalahnya ahli dia yang suka kena tipu.

    BalasPadam
  16. Orang Kelantan kata Breheng ni 'ayam raga'. Maksudnya ayam ini hanya layak untuk disembeleh kerana tak layak dibela dan tak layak dijadikan baka.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini