RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 8 Januari 2012

PERKASA GAGAL GANGGU KETIBAAN ANWAR DI AIRPORT KUANTAN SEMALAM

Oleh:  WFAUZDIN NS

LEBIH awal dari waktu yang dijangkakan, pesawat yang membawa DS Anwar tiba di Lapangan Terbang Sultan Ahmad Shah, Kuantan petang semalam (07 Jan 12) sebelum pukul 3 petang.  Kunjungan DS Anwar ke Pahang adalah salah satu kunjungan beliau ke seluruh negeri sebelum beliau diadili dengan suatu keputusan yang `dijangka' pada 09 Jan ini nanti.

Kenderaan bersedia untuk mengiringi DS Anwar
Di antara beberapa kain rentang menyambut ketibaan DS Anwar

Tiada demontrasi dari Perkasa atau mana-mana pihak yang sebelum ini di war-warkan untuk menakut-nakutkan rakyat Pahang bagi menyambut DS Anwar di Lapangan Terbang.  Ketibaan beliau disambut oleh Pengerusi Keadilan Negeri Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman dan beberapa pimpinan Keadilan Negeri serta Pakatan Rakyat. Para penyokong DS Anwar yang telah menunggu semenjak jam 02.00 petang berbaris panjang untuk bersalam dengan beliau di samping teriakan `Reformasi' dan `Bebas Anwar' bergema di lobi ketibaan.

Disambut oleh Pengerusi PKR Negeri, YB Fuziah Salleh dan beberapa pimpinan
Kawalan ketat. DS Anwar menaiki kenderaan Dato' Fauzi (gambar).  Saya bersama beberapa orang pengawal keselamatan beliau berada di hadapan dengan sebuah lagi kenderaan pengiring yang ditugaskan.

Kesimpulannya, sekali lagi pihak-pihak yang merancang untuk menganggu dan membuat provokasi petang itu telah gagal.  /wfauzdin.blogspot.com

11 ulasan:

  1. alhamdulillah....semua selamat dari gangguan 'lembu fidlot'. Gua tabek sama lu semua. moga kebenaran dan keadilan tegak..dan hancurlah kebatilan dan niat jahat gerombolan lembu dan kepimpinan yang cuba melembukan rakyat..Makcikdan pakcik felda bolehlah lu kencing gerombolan weh!!!

    BalasPadam
  2. Semoga allah menghancurkan puak gay ini.

    BalasPadam
  3. Dicadangkan kepada pemimpinx tertinggai PR supaya mengambil lebih ramai lagi pengawal
    peribadi dan pengawal keselamatan dari BEKASx
    ATM yang rela berkorban demi melihat Malaysia
    bebas dari puak UMNOYAHUDI ini.Puakx ini cuba
    bermain dengan API!!!

    BalasPadam
  4. Ngah Phg asal Melaka8 Januari 2012 pada 1:21 PTG

    kami mendoakan DSAI dan semua kwn2 pimpinan PR di selamatkan sehingga kePutrajaya selepas tumbangkan umno yg penuh dgn salahguna kuasa dan merampas kekayaan Malaysia utk bapak dia je.

    BalasPadam
  5. cubaan bunnuh DS Wan Azizah semalam di Permatang Pauh melalui jarum beracun terkena ketangan Fayyad....mudahan DS Anwar dan keluarga dilindungi oleh ALLAH...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama berkata...
    Semoga allah menghancurkan puak gay ini.

    8 JANUARI 2012 11:23 PG

    - ada juga orang yang suka berdoa dengan sesuatu yang dia sendiri pun tidak pasti..tanpa mengambil kira kalau-kalau perkara itu adalah fintah.. tak takut dosa ke?

    BalasPadam
  7. Semoga doa itu kembali kepada tuan tanpa nama 11:23 pg, itu kalau mu seorg islam, tapi kalau mu bukan seorg islam aku sarankan mu pegi belajar agama islam dulu, semoga Allah campakkan taufik dan hidayah untuk mu, baru mu tahu betapa indah dan adilnya hukum islam dan betapa bahayanya menyebar dan mempercayai FITNAH.

    BalasPadam
  8. Dia benci org yg dia sendiri x kenal secara peribadi, sekadar dengar cerita terus percaya, mmng bodoh punya org, otak penuh taik, patut xleh fikir cara waras....

    BalasPadam
  9. awat hampa kalut sangat kalau dsai kena jel ke kena bunuh kita tak rugi allah lagi sayang lagi megetahui kalau betul jadi mungkin najib dpt mimpi kat johanesberg utk buat pilihan raya lagi pun sejak zaman mahathir lagi kalau isu besar kat tanah air berlaku depa lari dulu ce perhatikan dari memali sehingga terbaharu 901

    BalasPadam
  10. DSAI selamat berceramah di Kuala Berang pada malam ahad.selamat.

    BalasPadam
  11. kepadaNYA jua kita berserah

    BalasPadam