TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Isnin, 21 Mei 2012

BERSIH BERTUJUAN TUMPAH DARAH, DAKWA SI TUA BANGSAT

Oleh:  WFAUZDIN NS

APABILA membaca komen Rahim Noor bangsat itu di SINI, makin jelas beliau sememangnya sedang meminta simpati atau lebih tepat menjadi peminta sedekah dari Umporno untuk mengisi perut anak bininya.  Maklumlah, pencen tiada dan kudrat untuk bekerja pun tiada dan lebih malang lagi otak pun sudah tidak boleh digunakan lagi akibat pembalasan perbuatan keji dan lahanat beliau suatu ketika dahulu.

Demi mencari sesuap nasi, tidak kira halal atau haram, orang tua kutuk ini sanggup menjaja cerita fitnah walaupun memalukan seluruh keturunannya.  Sebelum ini, beliau sudah termalu apabila terpaksa jua mengaku bahawa sememangnya beliau yang menumbuk DS Anwar sewaktu tokoh reformasi itu berada di dalam lokap walaupun awalnya beliau menipu seluruh rakyat bahawa DS Anwar menumbuk matanya sendiri.

Kemudian, maruahnya semakin tercalar dan kesesatannya semakin terserlah apabila beliau dipetik oleh sebuah akhbar menyebut bahawa Tuan Guru Nik Aziz adalah `Bapa Segala Kafir".  Menipu lagi apabila beliau mendakwa beliau tidak berkata sedemikian tetapi masih enggan menyaman akhbar berkenaan.  Isu tersebut dijawab oleh PAS apabila menyaman akhbar tersebut.

Sekarang beliau mendakwa bahawa Himpunan BERSIH 3.0 yang lalu sememangnya mahu berlaku pertumpahan darah.  Kepala otak bekas Ketua Polis Negara ini sudah tidak mampu lagi berfikir bahawa lojik atau tidak peserta perhimpunan mahu berlaku pertumpahan darah atau mahu merampas kuasa dengan hanya membawa air mineral dan tuala good morning semata-mata.  Itu pun tidak semua yang membawa botol air mineral, majoritinya hadir berhimpun dengan tangan kosong sahaja.  Selaku bekas Pegawai Tertinggi Polis, di mana teori yang beliau belajar hanya dengan tangan kosong berdepan dengan pasukan keselamatan yang lengkap bersenjata maka boleh melakukan pertumpahan darah?  Darah siapa yang mahu ditumpahkan?

Kita simpati dengan orang tua separuh gila ini.  Beliau sekarang berada di tahap paling rendah moralnya dari pelacur jalanan.  Pelacur pun tidak tergamak menuduh orang alim dan warak sebagai `bapa kafir'.  Sepatutnya jika beliau masih merasa hebat sebagai bekas bos segala Polis, beliau mesti menawarkan perdebatan ilmiah dengan mana-mana tokoh atau penganjur BERSIH.  Malangnya si bangsat tua kutuk ini manusia paling bacul setaraf dengan tokoh yang meng`haramjadahkan' para peneroka baru-baru ini./wfauzdin.blogspot.com

12 ulasan:

  1. ANJING SALAK BUKIT TAK AKAN RUNTUH !

    BalasPadam
  2. ala parang bro

    baru aku tahu...exco agama umno kalah lawan presiden.. lepas bukak parti baru.. umno jadi kapir pulak.. ada crita org2 pas buang ayam masuk sg bro.. pasal umno smbelih tak halal .. apa baranng bro..


    disambung oleh exco agama umno modern= Pork Nik pulak....haaa lepas kluar umno ..pas ni...skrg buleh berkawee dgn syaitan pulak...cepat betul korang upgrade agama islam ni...

    nik aziz ulamak tersohor pas..doa paling popolar selepas doa 'nabi Allah dlm ikan paus' tak lain tak bukan 'doa pecah perut'

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro..jgn lupa doa Arwah ustaz fadhil Noor agar panjang umur Tun Madet supaya dia boleh saksikan sendiri keruntuhan umno. "Pecah Perut" tgk umno yg dah dekat tarikh luput.

      kalau dah tertib sembelih pun betul, mana nak dtg halal. Umno sendiri pun x nak makan..yang sudi makan org kapir saja.

      Cukuplah Rahim noor saja kurang waras yg sokong umno, makan ubat selalu supaya stabil waras tu.

      Padam
    2. Anon 7:55,baca le buku sejarah!Jgn dok dengar je.Timb.Presiden mana pulak?Yg menentang dasar2 UMNO ada lh sayap ulama dlm UMNO.Dn UMNO tu pun UMNO yg lahir di Istana Besar Johor pd tahun 1946.Bkn UMNO Baru yg lahir pd tahun 1988.Jgn asyk dngr crita je,baca fakta yg sbnr ny.

      Padam
    3. yg sembelih imam jugak oii...

      solat dua imam pasal apa.. pasai bacaan tak betul..porahlah exco agama umno kalah jawatan presiden umno SOROPA KU-LI JUGAKKKK

      Padam
  3. Rahim Anjing......
    Terlebih minum air kencing, itu jadinya.
    BANGANG sanpai ketua.

    BalasPadam
  4. Paaaanggggg! sekali kat muka org tua nyanyuk ni.

    kerja dia tkde lain menjilat tulang.

    siapa dia nk ckp perkara keselamatan negara?

    org yg berbohong semasa menjawat jawatan awam adalah kesalahan besar dan tiada integriti.

    sekali membohong kata anwar pukul diri sendiri, selamanya ckp dia tkleh diterima.

    kalau berani masuk mahkamah lah, ckp menyalak kat luar mcm org mabuk tapai apa faedah.

    muka brutal, hati pengecut. mulut berdusta sentiasa.

    bawah tanah lebih afhdal utk kamu dari atas tanah.

    BalasPadam
  5. harap pada teman2 sekalian usahlah dilayan kenyataan orang tua sewel itu...otaknya hampir lumpuh dek sumpahan rakyat...kalau kita layan orang gila, kita juga akan jadi gila...Muhid

    BalasPadam
  6. Klau dia ni yg jd pengerusi Bersih 4.0,aku percaya memang ada pertumpahan darah.Ini samsena taik kucing,memukul org yg tangan bergari dn mata di tutup.

    BalasPadam
  7. http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/05/siapa-bawa-irshad-manji-ke-malaysia.html

    maaf bloger mohon laluan .ISU PENTING UTK DISCUSS.
    'ADIK SALMAN RASHIDI' MASUK MALAYSIA...

    ini org gila sudah masuk mesia

    BalasPadam
  8. IRSHAD MANJI NAK SOKONG BERSIH KE DTG SINI...

    MAKA NIK AJIS PUN MUNGKIN KATA ITU KAWEE KITAA

    JIKA NIK AJIS KATA BEGITU MAKA SAH LAH SESAT BAWAAN DIA'..

    PENCACAI2 SEMUA TUNGGU ,HARAP BERSABAR...DIA NAK KUAR FATWA...KLUAR JA...KATA2 GREEN LIGHT JA DARI NIK AJIS'.. MAKA BERBONGDOI2 pencacai kata

    IRSHAD MANJI TAK SESAT..MAKA DIA KAWAN KITA..AMENO LAH YG SESAT..WAJIB MENETANG AMENO.

    BalasPadam
  9. Inilah padahnya apabila memakan hasil HARAM.Dah
    sebati menjadi darah daging. Otak pun dah jadi
    biol.Gagal berfungsi dengan sempurna.Dasar POLIS
    menyara anakbini dengan hasil HARAM!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini