TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Isnin, 7 Mei 2012

BONDANYA DIPERGUNAKAN, AZWAN ALI MENGAMUK SAKAN?

Panas!!Azwan Ali Mengamuk Dalam Twitter Lagi...
  
Oleh: usamah

" 
 
Aku hairan la dengan pompuan nih.Sanggup mempergunakan ibu sendiri demi mencapai cita-cita politik.Sanggup menggunakan politik kotor mengheret ibu yang uzur tua bagi memburukkan anak sendiri dalam media sex.Aku yakin kenyataan yang dibuat oleh ibu tua ni bernsur politik dan ada orang politik Umno yang mendalangi segmen nih..Tambahan pula gambar lucah individu mirip azmin Ali kini tersebar luas di media-media Umno terutamanya Surat khabar Lucah Umno UTusex Meloya.

Dengan kebiadapan perempuan yang bernama Ummi hafilda nie telah membangkitkan kemarahan dan kebencian yang amat sangat kepada saudaranya Azwan Ali.Baru-baru nih aku tengok dah berbaik 2 orang nih.Tapi aku yakin azwan ali berbuat demikian disebabkan terpaksa untuk menjaga hati ibunya dan mungkin juga diugut oleh individu..Perbuatan terkutuk Perempuan yang dahulunya digelar oleh Azwan Ali dengan"BN"Betina NEraka telah menaikkan marah azwan dalam twitternya.


Woit hafilda!!!Sudah-sudahla dengan politik kotor hang tuu...Sampai nak gunakan Mak kandung sendiri apa kejadahnya???Berapa habuan dunia yang hang dapat??


http://siasahkini.blogspot.com/2012/05/panasazwan-ali-mengamuk-dalam-twitter.html


7 ulasan:

  1. azmin jarang balik kt

    sbg anak lelaki yg tua Azmin la selalu kena protect jg hati mk dia.. bukan ummi...

    wajib pd ibu
    dan bukan pd 'daddy' politik

    kalu mk sndri dah sound tu..jaga2 kutukan tuhan.. bukan lg level potik motik

    pd sapa2 pun.. jaga2 la mak sendiri..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau nk betulkn abg seharusnya behind door bukan make it public. This shows she is not sincere. Maybe she got motive.
      Islam melarang mengaibkn org.

      Padam
  2. Kalau abg long ko dh lama xbalik..sound la dia elok2 suh blik..xpun ko bwk mak tu g mah dia, tuk jernihkn keadaan..ni ko bwk g press, mmg saja la ko nk tmbh keruhnya...ye la, mnangguk d air keruh kn best...

    BalasPadam
  3. tapi sampai nak pergunakan seorang ibu untuk buruk2 kan anak sendiri depan seluruh negara, memang takder ati perut la geng2 tu kan...

    BalasPadam
  4. yang betul betul salah azmin. tanggungjawab dia jaga keluarg terutama mak dia dan ummi, ummi tak nikah lagi, jadi azmin selaku anak sulong adalah walinya. kalaupun ummi berdosa buat fitnah azmin tumpang tanggong pasai tak jaga mahramnya.takkan nak jaga adik ngan mak pun nak upah min, bab ko nak ikut PKR tu ko punya pasal, tanggungjawab tetap tanggungjawab

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau ayah dia sendiri tk mampu nk didik Umi Hafilda jgn harap si abg mampu. Umi tu dah tua boleh berdikari mengapa nk salahkn adik beradik.

      Padam
  5. sedap je kaorg dok kata mcm2 kat azmin, kaorg tahu ke cerite sebenar? cukuplah, bnyk insaf dan taubat, toksah dok kata benda yg kita tak tahu. itu politik kotor ummi dan towkeynya, Umno. Tiada tahu dosa pahala, mainan tersangat KOTOR! Azwan pon tahu itu KOTOR, hanya mainan bangkai je! Kalau aku jadi Azmin pon aku tak akan balas kejahatan ummi & bosnye itu, mcm2 fitnah! Desperado sgt puak2 ni main KOTOR, cukuplah.. insaf2lah, bertaubatlah, semua akan mati, sama2lah jawab depan Allah nanti..!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini