TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Selasa, 8 Mei 2012

ISU AZMIN - HUJAH ZUL KULIM HUJAH PEGUAM YANG BENGAP

Oleh:  WFAUZDIN NS

SEKALI lagi aku merasa yakin benar bahawa Zul Kulim memang seorang peguam yang bengap.  Memang benarlah seperti kata YB Khalid Samad bahawa Zul Kulim ini tidak pernah menang satu kes pun apabila beliau dipilih menjadi peguam mengendalikan mana-mana kes.

Paling hebat beliau rasa adalah apabila beliau menjadi tukang pikul beg dan fail peguam-peguam hebat yang membela DS Anwar semasa kes liwat 1 dahulu.  Atas tugas itu, beliau ke sana ke mari berceramah mengatakan beliau adalah peguam DS Anwar.  Menumpang tuah peguam-peguam yang lain sedangkan beliau tidak pernah pun berpeluang berhujah di dalam mahkamah ketika itu.

Terbaru yang menampakkan kebodohan Zul Kulim ini adalah apabila beliau mendakwa gambar lucah yang kononnya aksi Azmin Ali di dalam tandas itu adalah hasil orang-orang di dalam PKR sendiri.  Kononnya terdapat orang-orang di dalam PKR yang mahu melihat Azmin jatuh di dalam karier politik, maka dijaja gambar lucah berkenaan.

Kalau difikirkan lojik, mengapa orang-orang yang disebut oleh Zul Kulim itu mengedarkan gambar sedemikian sekarang?  Mengapa tidak dilakukan sewaktu pemilihan di dalam PKR dahulu?  Bukankah lebih tepat dengan masanya jika ingin menjatuhkan Azmin waktu itu?  Mengapa sekarang disaat PRU tiba?  Lojiknya jika menjelang PRU, siapa punyas kerja?  Menjelang PRU, orang sudah tidak fikirkan untuk menjatuhkan sesiapa kecuali parti lawan.

Jadi, dakwaan Zul Kulim itu menampakkan kebodohan peguam ini.  Memang patut pun tiada siapa mahu melantik beliau menjadi peguam di dalam apa jua kes kerana kedangkalan beliau berhujah.  Memang tepat jika beliau menyokong Umporno kerana sesiapa yang bijak pandai tidak akan teringin bersama Umporno./wfauzdin.blogspot.com

14 ulasan:

  1. zul jin kulim ni selembu2 umat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku kalu terserempak dengan biawak ni aku bagi penampor dia dua tiga das....Jahat mengalahkan brahim ali (p/s: Brahim jahat sungguh tp si Zul ni jahat sungguh2)

      Padam
  2. Rilek bro. Mamat tu kini dah tak berapa laku. Khabarnya para pengundi di Kulim pun dah tak mau dia lagi. La dia tengah bodek Najib, kot-kot dapat tempat untuk bertanding dalam PRU13 nanti. Kita tengoklah nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah tak laku kat Kulim, dia nak bertanding kat mana lagi...mana lagi makhluk bumi Allah ni mau terima dia???? Manusia terkutuk tak sedar diri.....

      Padam
  3. elok dia jadi penjual ubat kuat aje.. boleh tahan sikit dan sesuai lah dengan watak beliau kini..dosa pun tak banyak sangat..glamour tu dah adalah..sebab selalu keluar dalam TV3...kira okaylah tu...free promotion....

    BalasPadam
  4. Woiiii Zul Kulum!
    Hang ni syeitan berkopiah ka?
    Mengaku nak tegakkan islam, tapi, hang jaja fitnah kat orang ramai? Gambar yg hang belum pasti 100% tu hg jadikan modal utk jatuhkan orang.
    Hang memang syeitan la.
    Kalau hang benar2 nak tegakkan islam, hang tak buat macam tu. Hang bukannya jadi sebagai seorang yg menyebar fitnah? Kalau hang rasa hang percaya 100% tu Azmin,dan hang betoi2 agungkan islam, apasal hang tak bawa terus aja ke mahkamah syariah? Kenapa hang terus jadi penjaja fitnah.

    Hang ni betoi2 SYEITAN BERKOPIAH la...
    CAKAP TAK SERUPA BIKIN.
    BERKOPIAH TAPI JD PENJAJA FITNAH...

    BalasPadam
  5. Alaaaaaa
    Zul Katak tupun bukannya percaya 100%.
    Dia pun sebenarnya tak pasti 100% gambar tu gambar sebenar azmin.

    Kecoh saja lebih zul katak ni.
    Iblis berwajah manusia dia ni

    BalasPadam
  6. setahu sy beliau bukan peguam sivil pun...

    tp beliau digelar melayu terakhir pkr apb berdemo menentang forum 'masuk islam' dgn pggng bendera pkr..

    satu negara boleh saksi bgmana beliau 'dikeluarkan'...

    korang yg kutuk dia jika ada jawatan dan disingkir dr parti sendiri, apa rasa...?

    BalasPadam
  7. semua hujah pada zul kulum berbalik pada diri sendiri'....apa daya kamu menetang LGBT?? aku sikit syak Ambiga tu trojan je...

    KEPENTINGAN AMBIGA JADI KEPENTINGAN KAMU (termasuk ANTInya ambiga pd hukum murtad islam)..SKRG TAMBAH LAGI LGBT PLAK..'
    korang tak Terlintas apa2 ke

    dah la KEPENTINGAN DAP JADI KEPENTINGAN KAMU..DEPA BERJUANG UTK REPUBLIK KORANG SAPU JUGAK..(SEBAHAGIAN PROTESTAN DR CHINA DAN SINGAPORK)..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Knp cuma Ambiga,knp tidak Marina Mahathir?

      Padam
    2. Marina Mahathir...supply info kat bapak dia..

      wallahualam..

      Padam
  8. Ni la di katakan otak lembu...
    Belajar tinggi[pun masih BENGAP lagi.

    Tuntutan BERSIH-3 utk KETELUSANdlm PRU, bukannya pasal RACIST DAN FAHAMAN.

    Dia agama kristian ka, dia agama buddha ka, dia lesbian ka. itu hal dia dan bukan 8 perkara yg menjadi tuntutan BERSIH.

    LEMBU2 NI TAK TAHU BEZAKAN MANA SATU TUNTUTAN BERSIH RUPANYA.....

    YG LEMBU2 NI TAHU MENYONDOL JA...
    BODOH PUNYA LEMBU.

    BalasPadam
  9. Wahai dap yg trus mempergunakan org melayu

    JAGA2lah kamu . org pas tulen bukan kamu sbb sy bekas pnyokong pas jua. thts not pas's word!

    pru13 adalah punca melayu bersatu xkira c4 xkira atuntuya xkira scorpion. kaum melayu tahu bila nk bersatu...

    by the way pls drop by @KDN...PLS FILL FORM FOR PERMENENT RESIDENT.. PLS RETURN UR BLUE IC. UMNO,mca NO MORE VALUE FOR U. dont be chiken todo that

    goback china plese

    BalasPadam
  10. Blog zul ni pun dah tak boleh komen
    Takut kerana salah la zul
    Nampak sangat bacul

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini