TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 9 Mei 2012

RAHIM NOOR `BAPA SEGALA BABI'

Oleh:  WFAUZDIN NS

MENGULAS seperti yang dilaporkan di Malaysiakini, jika benar bekas KPN, Rahim Noor kata menggelar Tuan Guru Nik Aziz `Bapa Segala Kafir', maka aku tabik dengan Rahim Noor kerana darjat dia adalah `Bapa Segala Babi' yang menyondol semua yang ada di hadapannya tanpa menggunakan otak dan akal yang Allah kurniakan.

wajah si Rahim yang sebenar?
Tepat dan wajar Rahim Noor manusia bangsat ini ditamatkan perkhidmatannya dari menjadi ketua kepada segala Polis kerana `level' dan otak beliau hanya layak menjadi ketua segala Babi.  Mungkin akibat tingkah laku beliau sewaktu berada di dalam perkhidmatan dahulu yang bersekongkol dengan mamak bendahara yang sebangsat dengannya, maka Allah anugerahkan kepadanya otak babi yang tidak henti-henti menyondol.

Bapak penipu sewaktu beliau bertugas dahulu, sewaktu kes DS Anwar beliau tidak mahu menjadi anak jantan sejati untuk mengaku bahawa beliau adalah bacul yang membelasah DS Anwar di dalam lokap dengan tangan DS Anwar bergari dan mata ditutup.  Amat memalukan, sebagai bos kepada pasukan Polis, membelasah orang dengan tangan terikat, sedangkan budak-budak sekolah jika bergaduh pun mereka bergaduh secara `gentleman'.  Akhirnya, apabila ditubuhkan Suruhanjaya Bebas, maka terbongkarlah rahsia si dayus ini adalah orang yang membelasah DS Anwar.  Beliau seorang penipu sejak awal, maka pelik apanya jika si bangsat tua mahu mampus ini mahu menggelar Tuan Guru Nik Aziz sedemikian?

Beliau mendakwa DAP anti Islam, siapa yang percaya Rahim Noor ini mahu kepada Islam?  Bagi aku, jika dibandingkan Lim Guan Eng dengan Rahim Noor ini, jauh bumi dari langit pengetahuan Islam yang ada pada Lim Guan Eng.  Semenjak bila Rahim Noor ini ikut ajaran Islam?  Jika sudah bapak segala penipu sewaktu berkuasa dahulu, mahu bercerita soal Islam?

Aku harap sebelum beliau mampus, beliau sedar diri dan kembali kepada ajaran Islam.  Jika beliau sememangnya anti kepada Islam, atau tidak suka kepada Ulamak, aku harap beliau tidak menghina Ulamak.  Seandainya beliau terus bersikap sedemikian, memang wajar beliau terus dihina oleh makhluk di bumi dan dilangit./wfauzdin.blogspot.com


28 ulasan:

  1. Aku ingat Rahim Noor ni dah nak mampus dah dahulu (kena strk), rupanya masih hidup lagi. Betullah....orang jahat spesis Iblis ini memang liat nyawa (spt boss nya Tun Kutty).

    BalasPadam
    Balasan
    1. 1krony.... dan tmasuk nik aziz ka??. dia xkawan dgn iblis tp dia kwn dgn syaitan ja..

      adakah dia syaitan yg berjubah memutar belit agama ikut selera politik dia.. takda risiko ka ikut ulamak mcm tu..cari yg lain la...ada ramai lg..

      Padam
    2. Seorang lagi bapa segala babi bercakap

      Padam
    3. babi + lumbumno

      Padam
  2. NI NAK TAMBAH LAGI SATU TITLE YANG TERTINGGAL ,JANGAN LUPA BAPAK ANJING PUN DIA !

    BalasPadam
  3. Sebab dia la 'anjing'2 mengamuk masa Bersih baru ni. Semua tu adalah baka dari dia la

    BalasPadam
  4. Paaaangg Kat Muka Rahim9 Mei 2012 7:48 PG

    pondan tua yg tk sedar diri.

    kat melaka ada dua ekor rahim yg cilaka iaitu bapak anjing dan bapak porno (rahim tambi kecik aje)

    BalasPadam
  5. nanti ex bapak anjing akan mampuih dengan matanya terbeliak

    BalasPadam
  6. dia dok tunggu peringatan dari ALLAH S.W.T

    BalasPadam
  7. Semoga semuanya mendapat rahmat dariNya...amin

    BalasPadam
  8. DLM MAKANAN BIASANYA ADA CILI ADA GULA SKKIT ADA GARAM
    TAK LOGIK ADA CILI SAJA

    FIKIRKAN 10 thn lg...jgn fikir dendam pada umno saja..kelak merana diri dan kita semua.. kerana dap disamping jg bukan lg cerita 10 thn dulu..dan bukan kamu berkuasa ke atasnya..tp dia berkuasa ke atas kamu..sy jg bekas penyokong pas utk sekian lamanya..pernah tinggal dirumah jemaah..

    Senarai rancangan besar/Agenda DAP

    1. Kristian Agama Rasmi. 2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat. 3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina. 4. Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan, Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang. 5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam. 6. Pertandinagn tilawah Al Quran akan dihapuskan. 7. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA & PERKASA. 8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu). 9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi. 10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan. 11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun. 12. MARA jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan. 13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina. 14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja. 15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini. 16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina. 17. Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan. 18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup. 19. Kedutaan Israel akan dibuka. 20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson. 21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam 22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti. 23. DEB akan dimansuhkan 24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan. 25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

    http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2012/05/satu-pendedahan-yang-berani-daripada.html

    sekali mereka dpt pertolongan BESAR dr yg lain pas sudah tidak bererti lg....selain penyesuaian yg menyusahkan..pkr lebih mudah diterima...penang menyaksikan ini...tiada pas dlm kabinet LGE. jika benar pengunjung blog ini pkr sebenarnya maka mereka tiada peduli.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jngan tengok kpd ramalan saje.. tgk kpd apa yg UMNO telah buat kepada agama, bangsa dan negara. Status Hukum Hudud yg UMNO permainkan lebih jahat dari angan2 DAP.. Adakah selama 50 tahun lebih baik atau semakin baik?.. Perangai pemimpin semakin baik?.. Tak usah nak berangan bro.. buang je yang buruk bina yang baru.. tugas rakyat ialah tukar kerajaan yang korup.. kita bina kerajaan rakyat..

      Padam
    2. *JGN TENGOK KPD RAMALAN SAJE..

      DAP adalah serpihan kepada Parti Tindakan Rakyat (PAP) di Singapura. Lee Kuan Yew yang merupakan pengasas PAP tidak bersetuju dengan cubaan Perikatan bertanding dalam pilihan raya di Singapura dan telah membuka cawangan PAP di Semenanjung Malaysia.

      Apabila Singapura berpisah dari Malaysia pada 9 Ogos 1965, pendaftaran parti PAP telah dibatalkan pada 9 September pada tahun yang sama. Devan Nair selaku ahli parlimen Bangsar yang ditingalkan oleh PAP cuba menghidupkan kembali dengan nama Parti Tindakan Rakyat Malaysia. Tetapi pendaftar pertubuhan menolak penubuhan PAP kerana nama yang sama itu akan mengelirukan orang ramai.

      Oleh itu Devan Nair menggunakan nama baru iaitu 'Parti Tindakan Demokratik' atau DAP. Pada 3 Mac 1966 Surat dari Pendafar Pertubuhan menolak penubuhan DAP kerana perlembagaan parti itu tidak selaras dengan peraturan undang-undang Perdaftaran Persatuan.

      Setelah memuhi segala syarat, akhirnya pada 19 Mac 1966 pendaftaran DAP diluluskan oleh Pendaftaran Pertubuhan. Lim Kit Siang yang ketika itu berkhidmat dengan Lee Kuan Yew telah diminta balik ke Malaysia untuk menjaga DAP dengan sebaiknya. Salah satu sebab utama yang membuatkan Singapura keluar dari Malaysia kerana mereka tidak senang dengan dasar keutamaan kepada bumiputra.

      Di Malaysia Kit Siang, Chen Man Hin dan Goh Hock Huan berusaha bersungguh-sungguh mencari sokongan orang-orang cina bagi menghidupkan DAP bersandarkan slogan Malaysian Malaysia dan menghapuskan keistimewaan bumiputra.'

      Di Singapura pula Lee Kuan Yew berusaha bersungguh-sungguh mencari sokongan orang melayu yang ketika itu ramai di sana. Sokongan untuk orang cina mereka tak perlu risau kerana telah terjamin. Yang mereka perlukan adalah sokongan melayu. '

      Semua orang tahu Lee Luan Yew anti melayu dan bumiputra, dan kerana sebab itulah terkeluarnya Singapura daripada Malaysia. Tetapi demi kerana untuk mendapatkan undi melayu Kuan Yew akan melakukan apa sahaja.

      Dalam satu kempen pilihanraya di perkampungan melayu sebaik sahaja Singapura terpisah dari Malaysia, Kuan Yew turun berkempen dengan memakai songkok diatas kepalanya bagi menunjukkan dia tidak anti melayu. Lalu ianya disambut dengan penuh rasa teruja oleh orang-orang melayu Singapura pada ketika itu.

      Malah ada orang-orang melayu Singapura pada ketika itu yang berkata mereka sanggup berketuakan kafir seperti Lee Kuan Yew dari berketuakan melayu bangsat seperti Tunku. Kini setelah 50-60 tahun berlalu kita semua dapat saksikan apa yang terjadi kepada melayu disana hari ini ? Jika di Singapura dulu ada melayu yang kecam Tunku dan angkat Kuan Yew ,kini di Malaysia itu pun berlaku juga. Lihat video dibawah.

      Kerja keras Kit Siang, Chen Man Hin dan Goh Hock Huan di Malaysia 50-60 tahun dulu telah hampir berjaya. Sokongan kaum cina di Malaysia tidak menjadi masalah lagi kepada mereka sepertimana sokongan yang parti PAP pimpinan Lee Kuan Yew dapat di Singapura dulu. Untuk mencapai kejayaan cemerlang DAP memerlukan undi melayu. Maka DAP akan lakukan apa sahaja untuk mendapat sokongan melayu.

      Masuk Masjid, surau, baca Quran, baca hadis dan sebagainya. Lebih malang lagi ada juga melayu-melayu Malaysia hari ini yang sanggup menjadi alat DAP bagi menjayakan usaha halus mereka menguasai bumi Malaysia. Jika dulu Kuan Yew sanggup pakai songkok masuk ke kampung-kampung melayu untuk mendapatkan undi melayu, kini di Malaysia ada pemimpin laknat DAP yang sanggup pergi duduk dicelah-celah orang islam untuk mendengar kuliah agama semata-mata nak dapatkan sokongan melayu.

      Di Singapura mereka telah berjaya, adakah kita nak benarkan mereka mencapai kejayaan di Malaysia pula ?

      *Jangan tengok kpd ramalan saje.
      *JGN TENGOK KPD RAMALAN SAJE..

      LKY BEGITU TERUJA RONDA MESIA TEMPOH HARI.. WALAU DISENGKANG UMNO DIHOTEL..WAJAHNYA MURAM DIHOTEL. BELIAU MENERUSKAN PROPAGANDA RONDA MESIA..TAHNIAH LKY..ORG PAS PASTI INGAT LKY BEGITU BAIK MAHU MEMBANTU PAS MELAWAN UMNO.YG TERSIRAT....

      .
      .

      Padam
    3. pukimak kau... unmo tu dari dulu tetap haram jadah.. bolot duit rakyat masuk poket depa semua.. apasal puak2 umno babi buat salah tak dapat liputan ? kalau anwar pijak semut pun habis semua suratkabar dengan tv tulih cerita jahat dia.. adil ker...

      Padam
    4. kepada anon 9 Mei 2012 11:10 PG.
      Dari perenggan pertama hingga perenggan keempat yang kau bercerita itu samada benar atau tidak itu sudah menjadi sejarah. Jika benar niat mereka itu mengapa tidak sahaja dikenakan tindakan terhadap parti mereka kerana bersengkongkol dengan PAP singapura untuk jatuhkan kerajaan suci Malaysia kerana dengan hujah kau ini sahaja telah menjadi bukti kukuh penglibatan mereka menjatuhkan kerajaan suci malaysia.. Tapi kenapa sehingga kini tiada tindakan seperti ISA dilakukan terhadap semua kepimpinan parti DAP! Tak berjumpa bukti? Bukankah hujah kau ini menunjukkan rancangan ‘jahat’ DAP ini sudah terbongkar dan perlu dilakukan sesuatu oleh kerajaan suci kau?

      Jika pemimpin DAP berusaha giat untuk menghapuskan keistimewaan melayu, Bukankah selama ini pun keistimewaan melayu telah lama terhapus dengan banyak tanah rizab melayu hilang, wang rezab melayu hilang, huruf jawi juga hilang, terbantutnya pendidikan Islam dengan penghapusan peruntukan SAR oleh kerajaan persekutuan. Jika dilihat kepada isu ini bukankah dilihat UMNO itu sendiri yang bertindak terlebih dahulu menghapuskan hak melayu (Harapkan pagar, pagar makan padi).

      Jika di Singapura Lee Kuan Yew berusaha bersungguh2 mencari sokongan melayu, apa bezanya di Malaysia yang PM kita juga bersungguh2 untuk mendapatkan sokongan cina mahupun India, segala projek mega diberikan kepada tokey cina, keuntungan IPP (majoriti cina) diberikan subsidi. Pengerusi BN di Pulau Pinag juga diberikan kepada cina walhal sblm ni mamak UMNO beriya menuduh PR (DAP) cuba nak hapuskan kekuasaan melayu di PP semata2 untuk dapatkan sokongan cina dan pembiayaian syarikat cina untuk kempen BN. Yang melopong, tetap majoriti orang melayu
      Begitu juga dengan tuduhan anda Lew Kuan Yew (LKY) anti melayu dan bumiputera, Apa bezanya dengan Malaysia dimana PM tercinta anda memperalatkan kaum melayu dengan memberikan sokongan kepada kaum cina dan meraih undi mereka dan sanggup memberikan apa sahaja kepada tokey2 besar cina (kroni UMNO dan MCA).

      Padam
    5. sambung...


      Dalam isu kempen LKY bersongkok masuk dalam kampung melayu untuk tunjuk tak anti melayu, apa nak dihairankan sebab najib juga berkempen dengan memakai kalungan bunga semasa perayaan ponggal dan masih ingat patung besar dia di Batu Caves hanya semata2 untuk menraih undi india dan seterusnya menguasai negara untuk menyapu semua kekayaan rakyat selama2nya sehinggalah ada mufit menegur tingkah laku najib. Ulama UMNO senyap dlm isu ini.

      Jika di Singapura ada melayu sanggup berketuakan kafir seperti Lee Kuan Yew dari berketuakan melayu bangsat seperti Tunku, Di Malaysia pun apa kurangnya. Orang Melayu sanggup dicucuk hidungnya oleh pemimpin melayu itu sendiri asalkan melayu yang memerintah (perjuangan demi bangsa lebih diutamakan perjuangan kerana Allah dan Rasul) walaupun kebanyakkan pemimpin melayu UMNO dilihat terlibat dengan penyelewengan, kroni, rasuah, mengumpul harta dll. Jika ini sikap melayu maka mereka selama2nya akan dicucuk hidung, akan sentiasa merempat dan lemah dari bangsa lain kerana pemimpin mereka memperkayakan diri mereka sendiri atas sokongan orang melayu. Mengapa orang melayu bawahan tidak bertindak untuk mendesak kepimpinan UMNO berubah. Ohya. Kerana kebanyakkan melayu dalam UMNO itu juga sama seperti pemimpin mereka yang kaki menerima duit rasuah (setiap kali waktu pemilihan barisan kepimpinan UMNO di PWTC).
      Hujah masuk masjid, surau dan baca Quran, orang kafir zaman rasullah pun telah melakukannya. Sekadar membaca dan memberikan terjemahannya dengan betul dan tepat tiada berkesalahan walaupun ianya dibaca oleh orang kafir. Bukankah dulu saidina Umar sebelum memeluk Islam pernah membaca lembarana al-quran yang diberikan oleh adiknya. Apa beza kaum arab kafir dengan kaum cina kafir? Hujah yang bodoh dari kau. Dimana melayu menjadi alat DAP. PAS? PAS sentiasa berdiri atas prinsip untuk menegakkan negara Islam namun cara mungkin berubah seperti melaksanakan negara kebajikan dan keadilan yang saksama terhadap semua kaum. Baguslah DAP sanggup pergi bercelah2 mendengar kuliah ceramah, semoga dibuka hati mereka dan jangan melayu pergi ceramah DAP dan ikut aktiviti songsang dalam ceramah mereka. Biar bersangka baik. Yang aku nampak kena peralat ialah UMNO. Walaupun UMNO memerintah selama 50 tahun lebih tapi tahap umat melayu dan islam masih ditakuk lama iaitu TIDAK MAMPU BERSAING DENGAN KAUM LAIN tapi yang nampak mampu berdiri sama tinggi dgn kroni2 (cina&India) adalah HANYA PEMIMPIN2 UMNO SAHAJA. Bagaimana? Dengan mengebas duit rakyat menjadi harta mereka. Seperkara lagi yang membuktikan UMNO itu ‘spesis’ dengan puak kafir ialah cara kehidupan mereka yang tidak ikut Islam. Berapa ramai isteri pemimpin yang berpakaian sopan dan bertudung kepala? Berapa ramai anak mereka yang hidup seperti umat Islam yang sentiasa bersyukur? Usah nak berdebat isu akhlak, akidah jika punggung sendiri bergelumang dengan taik!

      KEGAGALAN ORANG MELAYU DIBAWAH UMNO BUKAN RAMALAN TETAPI DAH MENJADI KENYATAAN PUN DIBAWAH UMNO! KAU BOLEH TENGOK SIAPA YANG PALING BANYAK MENGANIAYAI ORANG MELAYU DIKAMPUNG2 DENGAN HARTA MEREKA DIKEBAS? AKIDAH MEREKA DIPINGGIRKAN. DAP DAN PAS YANG KEBAS? APA KUASA MEREKA NAK KEBAS TANAH2 REZAB DAN TANAH FELDA?. SIAPA YANG BERKUASA DIBIDANG AGAMA SELAMA 50 TAHUN LEBIH NI?? PAS DAN DAP JUGAK KE? BODOH TAK MAHU BERFIKIR DAN MENYALAHKAN PIHAK LAIN YANG TIADA BERKUASA!!
      KESIMPULANNYA.. APA2SAHAJA UNTUK MANUSIA YANG TIDAK MAHU BERFIKIR, HANYA DENGAN BERHUJAH CARA NAFSU SAHAJA..

      Padam
  9. babi tua macam rahim nor tak payahlah dok ajak2 supaya bertaubat...dia sedang dok bilang hari saja menuju ke pintu neraka jahannam.Sudahlah jahil,buduh dan tua tak sedar dirinya berwajah setan

    BalasPadam
  10. babi pun x boleh terima bekas KP ni masuk kandang depa, setakat la yg x malu dan trima bekas KP ni ialah umno. Tu lah beza antara babi dgn yg trima bekas KP ni..

    BalasPadam
  11. Laaaaaaa....
    Hidup lagi si Bapak Anjing Kurap ni...
    Aku ingat dah MAMPOS dah....
    Puas aku pusing nak cari kuburnya....
    Kalau boleh aku nak kencing ja kat atas kubur si Bapak Anjing ni....

    Masa hidup bukan main BONGKAK dia ni....

    BalasPadam
  12. dulu aku cukup marah rahim belasah anwar

    skrg aku mula faham perasaan rahim pd anwar

    tugas ko berat keselamatan 'negara'..ada 1001 mcm masalah
    ...cukup2 la guna SB TURNING OVER SI UMMI DAN AZIZZAN

    kesilapan teebesar anwar TIDAK BERUPAYA EMPATI KEDUDUKAN ORG LAIN...RAHIM, GAFAR BABA. MAHADIR. NAJIB...YANG DIA PIKIR POLITIK2..POLITIK2...tak habih habih....

    jln dia cukup mudah utk naik ke atas start dr timb kketua pemuda.. mahathir sentiasa bg lampu hijau.. walau jasa dimana2 kementerian tak seberapa..

    malah xada bunyi2 cemerlang..malah scholarship apa2 masa jaga kem pendidikan pun xpernah kita dengar

    tup2 nak ulang krisis ku-li mahathir 1988
    bengkak tak hati mahathir yg menantang anwar bagai minyak penuh??


    cara anuar nak naik pun lain mcm... duit naik...minyak naik...
    dan saksilah sekarang...dgn kepala anda sendiri...

    SINGPORK BEGITU TERUJA UTK KEMBALI KE 'PANGKUAN' MALAYSIA... THE SAME PARTY TO MERGE BACK!!!(cara terakhir anua nak jadi PM)..INGAT2 la musuh keliling pinggang PAP. DAP.YAHUDI.KOMUNIS..jgn ingat nak naik diri sendiri saja...

    cuba letak tgjwb anda ditempat rahim ...geram tak perangai anwar ni..

    harap rakyat boleh paham perasaan Rahim tu..minatang punya anwar tak sedar di untung...menyusahkan rakyat seluruh negara..ikut syok dia saja..




    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. pukimak hang... dasar penjilat taik rahim noor..

      Padam
    2. macam tak percaya selepas hampir 12 thn, x paham kenapa Rahim belasah anuar, tiba2 GAP dpt rasakan skrg..(dulu dia kaum REFORMASI) dan demi Allah, setelah lama berfikikr AKU JUGA dpt menyelami hati si Rahim tu..

      pd mereka yg ingin tahu..ia macam tumbuk geram abang pd adik yg nakal nak mampus.. (rahim tak pakai pisau, tak inject injection ubat gila, pelali, jauh sekali tembak kat kepala dia)

      jika kebanyakan org pas mengambil masa kira2 15 tahun untuk realize malaysia ni majmuk,, kurang2 30 thn lagi baru mereka dpt rasa apa yg sebenarnya Rahim rasakan (ingat dia juga manusia spt kita le)

      Padam
  13. memang bangsat tahap haram jadah si rahim noor.. bukan makin baik, makin celaka perangai dia..

    BalasPadam
  14. pegi mampuihhh la dengan rohim noor tua kutuk tu.. dasar pengkianat bangsa...hatttuihhhh...

    BalasPadam
  15. babi2 negara tajaan united lembu mana ada otak dan telok,bangang pun sampai kemampos jadi pencacai dan samseng murahan...ketua lembu bangsawan balun harta rakyat,pencacai tetap jadi tukang pasang bendera dan mat rempit dengan duit 20 pulun sampai kesubuh...nasib kau lah geng2 lembu nak buat macam mana,,haramjadah kata najib pada makcik dan pakcik felda..padan muka!!!!

    BalasPadam
  16. to anon :10 am/pm dan macai2 pkr pas dap YG MENDERITA BERSIH 3.0 pasai Takda org mati, patah tengkuk, dan ...org semput xcukup oksigen meninggai..(gua paham hasrat hatimu)


    relax la...ko nak hidup ...aku pun nak hidup...

    BIAR BN JAGA NEGARA...MAKIN BYK BRIM DEPA BAGI oo..TAKKAN KO PUN XSEBAT...JGN MENIPU...

    KATAKAN LAH PR printah..
    (1)..janji dia yg kita risau tu buleh pakai ka..alih2 cukai xturun.. BRIM pun melepas...(dua kali rogi apa..)

    (2)..ko ingat negara xjadi gaduh...ka?? tgk perak.. tgk masa 16sep.. nak lompat sana ..nak lompat sini...kecoh..pelabur pun naik rimas...

    (3)risiko perang(2) menjerumus risiko jatuh mendadak ekonomi..lepas perang+kebulur

    (4).kebulur+penyakit

    (5)yg pencuri sekali sekala dah terpaksa merompak- nak makan??...

    (6)perang bwh tanah? gerilla tamil anua.vs.pro komondo najib

    (7) campur tgn A.S.??

    Ah....UDAH UDAH LAH...
    TERLALU MERISAUKAN

    NAK BAIK SIKIT JADI BURUK BYK...TAK PAYAH LA..

    TANYA ATOK NENEK KO ZAMAN PERANG JEPUN MACAMANA..SYOK KA BUNYI MERCUN

    BalasPadam
  17. OI!rilek2 la....melayu patut bergabung...bukan duk gaduh2...DAP ke,MCA ke..sama je..cina.MKita ni MELAYU ISLAM kena la gabung,bersatu..penang tu parah dah nengok...jangan jadi macam singapura dah la...singapura tu bekas tanah melayu..tapi kalau skg ni,dah macam hongkong jadinyer..nak ke malaysia jadi mcm tu?????

    BalasPadam
  18. gerun jgk walaupun ianya ramalan... tp klau pakatan menang DAP bleh jadi perdana menteri ke?? bkn ke majoriti lebih kepada keadilan dan pas?? tp elok jika kita orang melayu buat bantahan mtk pakatan tolak DAP... tapi sape nk jadi kepala eh?? ada sokong dan dana ke?? Pape pn kita berdoa lah kepada Allah, tu je senjata kita yang paling hebat,, lagi2 untuk kita mengharungi dunia akhir zaman yang penuh dengan fitnah yang mengelirukan kita semua... ya allah, selamatkanlah umat malaysia dan kelantan dari musuh2 islam

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini