TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 12 Mei 2012

PRU KE 13 - KAMI TELAH `DILATIH' OLEH FRU, MAKA PENDATANG ASING JANGAN CUBA MENGUJI KAMI

Oleh:  WFAUZDIN NS

DIBERITAKAN beberapa hari lagi Najib `Haramjadah' (perkataan popular yang beliau sendiri perkenalkan) akan mengumumkan pembubaran Parlimen.  Ertinya, tuntutan BERSIH 3.0 tidak akan dilayan dan Umno/Bn kini telah bersedia untuk menjadi Pembangkang selepas PRU ke 13 nanti.  

Bukan mudah untuk kita ke Putrajaya kerana kita berdepan dengan sistem `haramjadah' oleh pemimpin `haramjadah'.  Mahu tidak mahu, PR terpaksa lalui sistem `haramjadah' ini kerana SPR yang `haramjadah' itu kesemuanya pekak dan tuli.  Ada yang mencadangkan PR boikot Pilihanraya Umum yang akan datang ini, tetapi tindakan ini sememangnya ditunggu-tunggu oleh parti sekutu Apco itu untuk terus `mengharamjadahkan' rakyat apabila parti mereka menang di semua kerusi Parlimen dan Dun sekiranya PR memboikot PRU akan datang.

Di samping kita bertawakkal kepada Allah yang lebih berkuasa dari puak `haramjadah' itu, kita juga mesti berusaha dengan apa cara sekali pun untuk mengurangkan tipu daya `syaitan haramjadah' ini.  Apa caranya? Salah satu caranya adalah mengunakan apa jua bentuk samada lembut atau keras bagi  menghalang pendatang-pendatang tanpa izin atau sesiapa sahaja yang tidak layak mengundi tetapi diberi kelayakan atas tujuan untuk menipu. 

Setiap negeri tentukan di setiap Cabang PKR, PAS Kawasan dan DAP Bahagian melantik satu kumpulan yang agresif berkawal sepanjang masa mengundi di semua tempat peti undi.  Kumpulan ini hendaklah peka dan sensitif dengan sesiapa sahaja yang mara ke kawasan tempat membuang undi.  Tidak sukar untuk menentukan mereka itu pendatang asing atau tidak.  Lakukan sesuatu tindakan yang boleh menakutkan pengundi-pengundi haram ini agar mereka akan pulang memberitahu rakan-rakan mereka yang lain supaya tidak tampil sebagai pengundi haram.

Kita tidak lagi mementingkan No Kad Pengenalan atau nama mereka berada di dalam Daftar Pemilih kerana sehingga kini daftar pemilih masih tidak dibersihkan.  Apa yang penting, tentukan mereka adalah pengundi haram yang sepatutnya tidak boleh mengundi itu dihalau dari Pusat Membuang Undi.  Periksa 100 % identiti mereka termasuk tempat kediaman, waris-waris mereka, alamat mereka bekerja atau apa jua maklumat lain yang boleh membantu kita mengenalpasti samada mereka hadir sebagai pengundi yang sah atau pengundi yang `disahkan' untuk menjadi pengundi `haramjadah'.

Kalau kita boleh bertahan berdepan dengan FRU dan Polis sewaktu Himpunan BERSIH, tidak masuk akal kita boleh biarkan pendatang asing ini senang lenang mengundi dan menentukan pemimpin kita.  Buat SPR, jika kamu tidak peka dengan tuntutan BERSIH, maka kami di dalam PR tidak akan peka lagi dengan undang-undang dan peraturan kamu.  Kini, kami telah bersedia untuk berdepan dengan pengundi-pengundi `haramjadah' kerana kami telah diuji secara ganas sewaktu BERSIH 1,2 dan 3.0 yang lalu./wfauzdin.blogspot.com

18 ulasan:

  1. Salam, Yong sokong miker. Mungkin demer juga akan dieskot polis macam VVIP!

    BalasPadam
    Balasan
    1. eskotla kalau berani...kerana nak jaga pendatang haram untuk mengundi takkan puak2 ni sanggup buang maruah ke tahap paling hina kut...Ni nak bagi amaran..KALAU SAYA JUMPA PENGUNDI HARAMJADAH PENDATANG HARAMJADAH DATANG NAK MENGUNDI KAWASAN SAYA,SAYA AKAN PASTIKAN PENDATANG HARAMJADAH DAPAT SATU PENGAJARAN YANG DIA TAKKAN LUPAKAN SEPANJANG HAYAT DAN LEPAS TU BARU HANTAR PI BALAI POLIS KA ATAU BUANG DALAM TELAGA BURUK ATAU APA2LAH....KEPADA PENDATANG HARAMJADAH YANG TERASA NAK JADI PENGUNDI AMNO SILAKANLAH KALAU NAK RASA SAKIT....

      Padam
    2. ni la dia puak2 yg terbalikan keta polis aritu.. korang mmg gila babi aaa...motor polis pong tercampak kena penyepak..

      Padam
    3. ko tu mcm lembu giler....sbb kene penyakit lembu giler.....selain kadar toksik yg tinggi.....dah buta mata...buta hati pulak tu....elok humban jer......nanti berjangkit pulak....hampeeeeehhh

      Padam
  2. Pengiraan Najib "haramjadah" utk PRU 13 dlm masa terdekat selepas dapat signal bole menang dari mat2 myamar & mat2 nepal yg akan turun mengundi..umno serupa lancau!!!

    BalasPadam
  3. Pengeran Diponogoro12 Mei 2012 12:32 PTG

    Setiap pengundi mesti peka siapa mereka....keluar rumah saja kita tahan dan ugut...jangan ganggu pilihan raya kami...kamu sudah diberi menumpang cari rezeki tanpa ada sifat irihati sudah cukup baik....JADINYA...JANGAN KACAU PILIHAN RAYA KAMI...INI HAK MUTLAK KAMI...KALAU DEGIL...BELUTI 2X2 AJAR KAU....BELASAH CUKUP-CUKUP. MANA ADA NEGARA YANG MEMBENARKAN RAKYAT ASING MENGUNDI MEMILIH PEMIMPIN...MALAYSIALAH SATU-SATUNYA. KEPADA ORANG UMNOOO....TAK ADA KE YANG BERAKAL SIKIT. BERSORAK..BERTEMPIK...HIDUP PM...HIDUP MELAYU....KAU ORANG SEDAR TAK YANG BN DALAM PROSES MENGADAI NEGARA KAMU...INGATLAH SIKIT ANAK-CUCU KAMU TU...NAJIB BOLEH LARI DUDUK LUAR NEGARA....KAMU...KOJOL LAH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pangeran DN, biarlah Berua2 spr atau penjawat awam lain cuba tipu rakyat untuk memenangkan amno TAPI INGAT BILA TIBA HARI MENGUNDI KITA AKAN JAGA KAWASAN MASING2. ADA SAJA MANGKUK2 SERUPA PENDATANG HARAMJADAH NAK MELANGKAH SAJA MASUH KAW PUSAT MENGUNDI KITA AKAN CAM DEPA BETOI2...ELLEEHHHH...MESTI KENAI PUNYALAH TAMBAH2 KAT KAWASAN LUAR BANDAR...MASA TU LAH KITA HENTAM DAN BELASAH CUKUP2..TAKKAN POLIS NAK MASUK BELAH DEPA KUT...LEPAS BELASAH SAMPAI LUNYAI BARU LEMPAR PI TEPI PAGAR BALAI....NIII! DARAH TENGAH MENDIDIH NI..ADA KA PATUT PENDATANG DIBERI IC HANYA KERANA NAK MENANG PRU...BARUA PUNYA PENGKHIANAT NEGARA...

      Padam
    2. tibai ramai2 tau...jgn tak tibai...kitaorg angkat semua sekali tido balai. yg pukui ka yg kena pukui ka..kita angkat semua.tak kira. dulu pukui pas haram..dah jadi barua dap...tangkap wajib tibai korang..halal apa..da jd pengkianat agama!!! penyokong komunihhh pulak..bodoh punya melayu.

      Padam
  4. Saya syorkan setiap dari kita yang kenal orang asing ni mula menghebahkan kepada mereka yang tindakan akan diambil kalau unit yang berkawal nampak kelibat warga asing di kawasan mengundi. kita perlu takutkan mereka dari sekarang. To prevent is better. saya pasti berita bahawa akan ada tindakan ke atas mereka akan menakutkan mereka untuk keluar mengundi. Kalau mereka pengundi yang sah tidak perlu la mereka takut, tapi kalau mereka sedar yang mereka ni "menipu", sedikit sebanyak "goyang" juga dalam hati

    BalasPadam
  5. Saya fikir di kerusi2 yg panas, mungkin mereka akan guna MO seperti Yong katakan... polis@rela akan escort mereka ni, paling busuk pon geng2 pemuda umnu akan buat...

    Perlu diingat, kita bukan sahaja berdepan dgn BN, kita juga terpaksa berhadapan dgn jentera2 kjaan yg lain...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sapa2 pun nak cuba jadi pencacai amno yang akan eskot puak pendatang haramjadah ni mengundi adalah mangkuk yang paling bahlol kerana sanggup bersekongkol dengan amnobn menjual negara kepada bangsa asing haramjadah.Jangan bimbang la zamine,ingat pimpinan PR dr kalangan orang bodo mcm amnobn ka?mereka cerdik wooooo...musti dah ada perancangan mereka nak sekat perbuatan yang pelaq lagi haranjadah ni cuma depa tak mau nak dedahkan saja strateji saja takut musuh haramjadah tukar taktik pulak..walaubagaimanapun kita sebagai rakyat malaysia yang sah mesti ada perancangan kita sendiri..Nampak saja bayang pengundi haram jadah cuba nak masuk mengundi ,kita belasah cukup2 biar dia serik jeran...gunakan apa saja batang cangkul ke hulu parang ke atau hammer ke asalkan puak2 pendatang haramjadah ni serik nak kacau PRU kita.....

      Padam
    2. melayu pkr melayu pas bersengkokol dgn kapir gereja xsedar...... dan sejak dua menjak jadi penyokong kristian ni...puak2 depa semua da kena rasuk jin syaitan nak bunuh orang..

      amik ko dudok lg dlm kumpulan ajaraan sesat...otak pun da jadi mereng esim

      Padam
    3. Laaa...lembu UMNo/Bn nie asyik terlepas jer nie.....syuuhh...syuuuhhh...pergi masuk kondo...hihihihihih

      Padam
  6. selagi tuntutan BERSIH belum dilaksanakan...BERSIH 4.0!!!

    BalasPadam
  7. semangkin dekat hari utk umno nak mampoos, mangkin kuat umno meracau!!Dulu punggung saifool menyelamat umno, kini myamar & nepal pula!!

    BalasPadam
  8. Dia orang ni dah kurang ajar dah lama dah. Cuma kita ja yang dok tunduk menikus bila di ajar oleh lembu2 yang kurang ajar ni.

    Sampai bila nak menikus.
    Sampai bila asyik kena ketok kepala tanpa balas.

    Aku ingat lagi macamana lembu2 umno ni meratah kawan aku sampai berdarah dulu. Ada anjing, anjing jadi bodo. Boleh tengok ja.

    BalasPadam
  9. squad haramjadah jugak akan mendapat tentangan hebat dari polis simpanan persekutuan yg akan belasah tuan2 yg berniat jahat itu nnti..

    percayalah unua da ready utk kalah..so berita ALASAN KALAH DIPERSIAPKAN CEPAT2 sbg defend apb kalah nanti..jgn tak paham kepala taik anuar yg maha busuk tu..

    anua da buktikan pd kaum cina tempoh hari...nyawa mereka tidak penting pun semasa serbuan meluru masuk dataran merdeka... kali ini jornolis asing xbagi chan pd anuar dgn menekan He has to explain many things... tak heran anua akan membiar pu berapa pun nyawa akan melayang.. dasar ehsan buruk kepala biol..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sokong..suma masalah dorg tuduh kt org lain..ni klu jadi kerajaan ni..bila masalah salahkan umno..memang lingkup la negara..kerajaan pemerintah ada masalah salahkn pembangkang..PR pembangkang tahap kelas ke 3..

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini