TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Selasa, 14 Ogos 2012

JANJI BERSIH MALAM MENYAMBUT MERDEKA, KITA BERKENALAN DENGAN TOKEH IKAN BAKAR

Oleh:  WFAUZDIN NS

BERTAMBAH semangat aku untuk hadir menanti 'countdown' 31 Ogos nanti di Dataran Merdeka.  Semangat ini berlipat kali ganda apabila ada puak bangsat yang selalu rugi dalam berniaga mengancam untuk menggunakan kekerasan terhadap rakyat yang akan berhimpun berbaju Kuning BERSIH bagi merayakan detik-detik bersejarah itu.

Atas alasan kononnya perhimpunan itu nanti merugikan perniagaan mereka.  Ini lah alasan buat kaum peniaga yang malas dan sentiasa mencari alasan mengapa mereka selalu rugi.  Mereka hanya mahu untung atas angin melalui saman ke atas sebarang perhimpunan yang dianjurkan oleh BERSIH.  Sehingga kini tiada satu pun saman mereka berjaya, sebab itulah mereka sedaya upaya cuba untuk mengganggu apa jua yang BERSIH mahu lakukan.

Apakah ugutan bodoh dari puak pemalas itu kita takut?  Mereka silap.  Kita telah cukup diuji beberapa kali oleh pihak berkuasa, kita telah diuji dengan water canon dan gas pemedih mata malahan ada yang telah diuji dengan sepak terajang, jangan pula dengan hanya bermodalkan `ikan bakar'  puak ini mahu menakutkan kita.  BERSIH pernah diugut oleh Mahaguru Silat terkenal berkerusi roda, adakah kita lari?  BERSIH juga telah diancam oleh PERKOSA Sang Katak, siapakah yang lari akhirnya?  

Sehubungan itu, pesanan buat Tokey Ikan Bakar yang tidak laku itu agar lupakan sahaja cerita lawak kamu.  Lebih baik kamu usahakan perniagaan ikan bakar kamu yang kini telah lingkup itu kerana ia adalah lebih baik daripada membuat kerja bodoh yang kamu rancangkan itu.  

Detik 31 Ogos tetap kami nantikan.  Tiada demontrasi, tiada ceramah umum malahan kami bersedia untuk mengibarkan Jalur Gemilang malam itu nanti.  Berbaju Kuning, marilah kita berbondong-bondong ke Dataran Merdeka untuk berkenalan dengan Tokeh Ikan Bakar tersebut./wfauzdin.blogspot.com


11 ulasan:

  1. kalau tak menipu bukan umno lah tu..tokeh ikan bakar ni kaki kencing..
    Depan puak umno yg tak da akai ni, dia bole sembang sampai bergegar langit..umno otak standand longkang

    BalasPadam
  2. beranikah dia buat kacau kat sana ? nampak saja gerun tapi kaki kelentong & pembohong ni spesis jaguh kampung ja,samseng kampung dusun macam arwah p ramlee kata ,alif-min-nun-wau= sarkis ! mereka berani & bersemangat kerana pecacai terbaik parti sekutu apco pdrm dah bagi warning pada pehimpunan bersih menyambut kemerdekaan itu ! beginilah nasib rakyat dibuli sang pemerintah yanG memang dajjal lebIh dari zionis ! ABU !

    BalasPadam
  3. jamal tu aku kenal siapa dia dan perniagaan dia di sebalik sapa pun aku tahu hahahahahah

    BalasPadam
  4. zaman masa kecik2 dolu..nampak je bangsa hindu kita panggil je PARIA!!..tapi hindu sekarang dah tak paria lagi..mereka semangkin hebat..tapi perkataan PARIA tu sekarang lebih sesuai untuk UMNO..

    sinonim sangat bunyinya UMNO PAARiia!!
    Sebab tu org sewaktu macam Jamal ni ialah paaria paling bangsat yg cukup ramai jadi ahli umno..
    Apa2 pun...nak tengok paaria- paria UMNO ni nak gunakan kekerasan nanti.

    Kalau paria paria umno ni x turun countdown 31 Ogos nanti..kekal selamanya umno LAGI TERUK DARI PAAria yg bangsat.

    BalasPadam
  5. paria tu ...uh uh uh

    melayu pkr pas dap la sapa lagi'..

    paria barua si kitul.. tu korang la jgn malu 2 plak...

    TEMA KEMERDEKAAN THN NI...

    'JANJI KENCING...' keh keh keh..

    pergi jgn xpergi...mari kita rosakan hari kemerdekaan...

    baru kontrol 4 negeri dah tunjuk samseng.....ha layan lagi perasaan politik tu..menghancurkan bangsa agama sendiri..

    tahniah lah sikitul2 semua..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aikkk...siapa yg berlagak samseng dulu nie.......siapa yg nak merosakkan hari kemerdekaan nie.....lu cakap terbalik bro...perangai korang yg serupa lembu dan melembukan org ramai tu yg akan merosakkan bangsa dan agama......hampeeehhhh

      Padam
  6. Macamana dah dgn cabutan bertuah kereta mewah dulu tu?siapa yang menang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan wa dah cakap...Jamal ni kaki kencing..contoh terbaek standad paria umno!!

      Padam
  7. baik niaga ikan bakar...kot2 untung...
    mahaguru silat lak camna....nak guna ilmu hikmat menghilangkan diri ker....
    berahim ali...duk rumah jerrr...bini ko marah nnt pasal keluar malam....hahahahha

    BalasPadam
  8. woii... marilah ahli umngok 3juta tu.... kami xtakut... kami tetap turun berpakaian kuning sambil bawak jalur gemilang... apa ko ingat merdeka neh utk org2 umngok ke? kalo ko ingat camtu,memang ko tul2 mcm **kimak je...

    BalasPadam
  9. tokey paling bodo dlm malaysia......baru ada duit sikt dh nk blgak...PHUIIIIIIII

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini