RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 19 Disember 2013

TURUN PADA 31 DIS INI BUKAN UNTUK GULING KERAJAAN ATAU SOKONG SYIAH

GULING Kerajaan? Malam tadi aku tengok TV3 suku sebab nak tahu apa lawak terbaru malam tadi. Tapi malam tadi bukan lawak tetapi serius, iaitu ada pihak kononnya mahu guling kerajaan pada 31 Dis ini nanti. Aku kata serius sebab KPN yang bagitahu, masakan sebagai KPN beliau kaki berlawak juga. 
 
poster Fitnah. 
Mudah ke mahu guling kerajaan? Di dalam masa seminggu dua hebahkan pada rakyat untuk guling kerajaan? Jika begitu kita lebih hebat dari negara di luar sana. Sebenarnya fitnah masih berjalan di era kerajaan 47% ini. Malang sekali pegawai dan kakitangan kerajaan terpaksa pikul pembohongan ini.

Mengapa fitnah dibuat serentak dengan hari kita akan berhimpun pada 31 Dis ini bagi membantah secara aman kenaikan harga barang. Tentu anda tahu jawapannya. Mereka cipta satu fitnah untuk mencari alasan agar himpunan aman tersebut boleh disekat. Maka, didakwa pada tarikh yang sama kerajaan mahu digulingkan. Betapa punya bodoh puak ini.


3 ulasan:

  1. mari kita beramai2 turun pd tarikh tersebut. jangan hiraukan fitnah bangsat puak gila babi tu...ayuh ramai2 turun bagi memprotes KENAIKAN HARGA BARANG. Puak2 bangsat yang suka mempermainkan rakyat itu harus diberi kemaluan yang besar dan ngeri....BANGSAT PUNYA KERAJAAN...patul bari n hasan ali hang pun bangsat jugak ka????

    BalasPadam
  2. kalo dah memgpenipu memg terus gamaknya puak BaNgkai nii...JOM TURUN RAMAI2 UTK TURUNKAN HARGA BARANG"

    BalasPadam
  3. Depa sudah spin, orang nak turun ramai- ramai sebab bantah kenaikan harga barang, cukai pintu, petrol dan tarif letrik, depa kata nak gulingkan kerajaan.Kalau pun nak gulingkan kerajaan yg korup dan zalimmapa salahnya - itulah demokrasi.

    BalasPadam