RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 22 Februari 2014

PROGRAM CERAMAH DAN KEMASUKAN AHLI UMNO KE DALAM PKR DI MARAN MALAM INI

MESKIPUN di Kajang waktu ini panas dengan iklim politik, media kawalan Umno terus melanyak PR terutamanya PKR, namun sedikitpun tidak menggoyah semangat kami.

Lawan terus lawan, itulah perjuangan.  Kita berselisih pendapat sesama kita dan sesama PR, namun kira sepakat menyatakan Umno/Bn itu adalah musuh politik kita.  Di Kajang kita berdepan dengan Bn, maka kita telah bersedia untuk bersatu.

Dalam keadaan sedemikian, di Maran pula ramai ahli-ahli Umno telah mula hilang keyakinan mereka kepada Umno Bn.  Malam ini akan diadakan program penyerahan borang kemasukan bekas ahli Umno ke dalam PKR.  Terdapat 4 Ranting PKR akan dibuka di Maran, perasmiannya juga akan dilakukan malam ini di dalam satu program ceramah.

Bertempat di hadapan Stesyen Bas Maran, PKR Cabang Maran akan mengadakan program  tersebut dengan dihadiri oleh YB Dato' Fauzi Abdul Rahman selaku Pengerusi PKR Pahang dan MP Indera Mahkota.  Adun Semambu, YB Lee Chean Chung juga turut hadir bersama Adun Mentakab, YB Zulpuri dari DAP dan YDP PAS Maran turut berucap malam ini.

Sehubungan itu, orang ramai dijemput hadir malam ini di Maran.

2 ulasan:

  1. Lawan tetap lawan

    Mcm poyo je

    BalasPadam
  2. boleh caya k depa ni esuk dpt brim lompat pula mcm katak pasir mas

    BalasPadam