KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 6 Jun 2015

TOK USIN UG CEROI BUAT LAWAK BANGANG TAPI REALISTIK !!!

Copy Paste Lawak Usin UG Ceroi dalam FB dia sat.....

Kehkehkeh...tak tahan perot tok. Tok ingat nk berehat ptg ni, tapi tok terbaca knyataan KM Penang, LGE yg cabar ksemua ahli parti tok yg pegang jwtn atas lantikan politik di p.pinang agar letak jwtn sbb utk hormati kputusan muktamar pas yg putuskan hubungan dgn Dap.

Ini semua bmula dr usul Tar Snake, yg bawa usul mlalui dewan ulamak. Lulus tanpa bahas pulak tu, kononnya sensitif. Bawa usul tak fikir sensitif, nk bahas fikir sensitif?

Yg tok rasa lucu sgt tu, walaun2 tok jd burung belatuk dlm muktamar sokong usul Tar Snake, lepas tu skrg mereka jadi mangsa kena suruh letak jawatan kat Penang.

Tar Snake? Dia tak rugi maaa....dia masih terima bantuan dari Yayasan Pondok 1 Msia....hangpa yg kena bhenti kerja maaa....kehkehkeh...bijok sungguh anak murid tok Tar Snake ni kenakan kawan2 dia....kehkehkeh...adeesss...

18 ulasan:

  1. TUHAN dah beri tau awal2 lg

    Bhw ciri2 MUNAFIQ yg sejati itu adalah mrk yg bnar2 TOLOL buta bisu dan tuli...mrk tak sedar bhw mrk itu sdang mnJAHANNAMkan "periuk" nasi diri mrk sndiri!!!!!

    skrg apa dah jd UlarSnake dah makan ular lidi

    BalasPadam
  2. Depa buat FITNAH
    Depa khianati amanah harapan RKYAT

    Depa dah terang2 jahat disokong kakiRASUAHsonglap


    TAPI..mrk tak-SEDAR tolol-buta-tuli seolah2 dgn topeng2 jubah SORBAN itu, mrk maseh lg mnjd pnghuni2 syurgawi...inilah ILUSI sifakeh suci

    BalasPadam
  3. Allah Maha Mengetahui jika kita mereka cipta fitnah itulah jadinya yang menjadi mangsa bukannya sipembuat fitnah tetapi yang difitnah lihat saja DSAI ynag buat fitnah bermaharaja lela begitulah juganya Tok Snik nie dia buat usul ikut emosi dia lupa yang banyak ahli PAS yang tewas dalam PRU13 telah dilantik kejawatan tertentu oleh kerajaan dalam PR kononnya jika putus dengan DAP jawatan akan kekal tak malu ke sudah bercerai tapi duduk dalam sebuah rumah orang yang kita benci menanggung belanja sara hidup kita.sekarang rasakan takkan lah kita nak kata itu kehendak Allah memang itu kehendak Allah tapi Allah melarang kita mencari bala.

    BalasPadam
  4. Itu baru satu dari Tar Snake. Dia mantan penasihat al Maunah. Dengan dia AJK PAS sekarang ni, PAS berpotensi menjadi al Maunah dengan Tar Snake sebagai AJK PAS. Apabila bukti cukup PAS militan, mudah kerajaan untuk mengharamkan PAS

    BalasPadam
  5. Kami rakyat mahrain selama ini menyokong penuh kepimpinan pas, kami di ajar supaya bertoleransi dan hormat rakan2 di pakatan rakyat. Tapi sekarang kepimpinan pas x mcm dulu, sombang, bongkak Dan bodoh. Sayonara Pas

    BalasPadam
  6. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.... kepimpinan ulama cai..... soru miss.

    BalasPadam
  7. Lepas ni pas cai boleh tangkap ular.... banyak gunanya, daging boleh buat makan.... sedap mcm ayam, kulit boleh disamak buat beg untung jual kat rosmah yang lakinya darah bugis, bisa... seangkatan kepimpinan cai boleh buat minum untuk bunuh diri sebab salah strategi.

    BalasPadam
  8. Biar lah puak2 ulamak ini lantang bercakap dalam perlimen biar lah puak ustaz ini bawa usul dalam perlimen...kita tengok dan lihat

    BalasPadam
  9. Politik bodoh. Tak patut salahkan Tar Snake saja, Dewan Ulamak tu yg terima usul tanpa bahas, menunjukkan semua dalam Dewan Ulamak tu lagi tak cerdik. Benda sekecil itu pun dah kena balun tak tahun ada kes yg lebih besar nanti. kpd golongan muda tinggallah PAS. Mereka nak jaga perut dia saja, orang lain lantaklah apa pun nak jadi.

    BalasPadam
  10. Masuk Pasma habis cerita selamatlah daripada dipecat ...itulah perancangan DAP...., la itu pun tak boleh baca

    BalasPadam
  11. Masuk Pasma habis cerita selamatlah daripada dipecat ...itulah perancangan DAP...., la itu pun tak boleh baca

    BalasPadam
  12. "Sapa pembangkang letak jawatan"
    "Sapa orang Pas kena letak jawatan"
    ..itulah persamaan Umno@dap

    BalasPadam
  13. "Sapa pembangkang letak jawatan"
    "Sapa orang Pas kena letak jawatan"
    ..itulah persamaan Umno@dap

    BalasPadam
  14. Halo bos dengar sini pesan gua.Kalo pash betoi2 cinta sama Islam itu cina dap wajib pash kena cerai.Tapi kalo pash cinta sama elaun/jawatan lantikan diPP dgn Sgor pash wajib ciom kembali pungkok cina dap tau.Amacam tuan.....???

    BalasPadam
  15. hebat org2 pahang..yg paling hebat penangkap ular disokong olih siku dan lutut disambut ngan kluk klek

    BalasPadam
  16. Yang penting kita wajib ikut Ulama dan Muktamar. Bila dah kata putus maka semua warga pas yg berezki dgn kerajaan negeri pimpinan DAP kena la BERAMBUS. Baru la Isle isle.
    Tak kan bab duit jadi boleh pulak langgar ketetapan muktamar dan buat U-Turn. Nak kerja terus dengan kerajaan Negeri boleh TAPI kena la buat MUKTAMAR KHAS pembatalan resolusi yg diterima.

    Mudah kan untuk difahami. Lagi pun dah kuat apa lagi BERAMBUS la dari PR terutamanya di Selangor. Kalu runtuh kerajaan Selangor ada PRN, apa takut kan ke kita KUAT dah tentu MB dari Pas.Tak kan nak U-TURN dan memalukan Dewan Ulama pulak kannn.
    Apa pun mudah patuhi lah Muktamar dan ULAMA baru ada maruah,
    Sekali lagi cakap BERAMBUS

    BalasPadam
  17. MEMBANGUN BERSAMA CAI
    DAN
    KITA TUNGGU MEREKA PILIH RINGGIT KE PILIH ULAMA

    BalasPadam
  18. tar snake tak rugu kat dunia maa tapi tar snake rugi kat bawah sana nanti maa

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini