RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 16 Februari 2020

ALMARHUM US FADZIL NOOR DAN TOK GURU NIK AZIZ SUKA KALAU ANWAR JADI PM, TETAPI TIDAK BUAT HADI

Kenapa Hadi amat tidak suka Anwar jadi PM, sedangkan Anwar adalah nama yang disebut oleh Almarhum Us Fadzil Noor dan Almarhum Tok Guru Nik Aziz sebagai calon PM yang terbaik?

Sebenarnya semua keluarga Anwar tidak disukai oleh bekas MB Terengganu sepenggal ini. Ada yang kata kerana kes liwat yang difitnah terhadap Anwar menyebabkan beliau tidak suka Anwar. Sebenarnya, bukan itu sebabnya. Jika itu sebabnya, mengapa sewaktu isteri Anwar, Kak Wan mahu dicalonkan oleh PR untuk menjadi MB Selangor, Hadi tetap tidak setuju atas alasan Kak Wan tidak layak jadi MB. Anwar dia tidak suka, Kak Wan pun dia tidak berkenan.

Berkat kesabaran Kak Wan yang tidak sepatah pun beri komen di atas penghinaan yang diterima dari Hadi itu, Alhamdulillah, bukan sahaja MB, bahkan Kak Wan kini telah menjadi TPM. Di mana kedudukan Hadi? Kedudukannya terhina bukan semakin tinggi darjatnya, bahkan semakin rendah di tapak kaki pemimpin Umno sekarang. Dihinakan lagi apabila tokoh yang dia hina sebelum PRU14 iaitu Tun M dikatakan hanya layak jadi doktor klinik 1Malaysia, kini telah menjadi PM. Terhina bukan kepalang apabila Hadi terhegeh2 ketuk pintu pejabat Tun M untuk mohon bantuan.

Semua yang pernah Hadi hina, semuanya lebih tinggi kedudukan dari Hadi. Hadi pula bertambah rendah kedudukannya apabila terpaksa melutut kepada Umno yang pernah dikatakan kapir melalui amanatnya dulu.

Itulah punca Hadi amat jaki Anwar menjadi PM. Padanya, kalau dia tidak boleh jadi PM, Anwar pun tidak boleh jadi PM. Tapi Hadi tiada kuasa. Allah berkuasa yang merancang kesemuanya. Hadi hanya boleh jadi pegawai veterinar kerana dia hafal banyak nama2 binatang.

1 ulasan:

  1. You should see how my pal Wesley Virgin's autobiography starts with this SHOCKING and controversial video.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he discovered hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the government and others used to obtain whatever they want.

    THESE are the EXACT same SECRETS lots of famous people (notably those who "come out of nothing") and top business people used to become rich and famous.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even occurred INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years ago, while driving a non-registered, garbage bucket of a vehicle with a suspended license and on his debit card.

    "I'm very fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You've taken part in those questions, am I right?

    Your own success story is going to be written. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    BalasPadam