RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 6 Disember 2009

SIAPA BLOGGER CELAKA DAN RAJA SEGALA CELAKA INI ?

Oleh: WFAUZDIN NS

TERIMA KASIH tidak terhingga buat penulis Batu-api yang menulis tentang beberapa blog yang dikatakan memusuhi Presiden PAS Tuan Guru Hj Hadi. Tulisan beliau terhadap beberapa blog yang ada di antaranya di cap `celaka' serta `menyeleweng' boleh dibaca di sini. Sesuai dengan nama penanya `Batu-api', maka saya tidak kisah dan hairan apabila melihat blog saya juga disenaraikan sebagai blog yang menulis memusuhi Presiden PAS. Saya tidak kenal batu-api ini tetapi kerap membaca penulisannya dan sedikit pun saya tidak menyangka suatu hari nanti blog saya menjadi sasarannya.

Apa pun saya sedikit berbangga kerana Batu-api sudi menegur penulisan saya kerana sebagai penulis biasa dan tidak terlatih saya tentunya punyai banyak kekurangan. Saya cuma bernasib baik tidak dikatakan `celaka paling jahat' sebagaimana rakan saya `Tulang Besi'. Manakala Perisik Rakyat juga dilibatkan sebagai Boneka Tulang Besi dan dicop `bodoh' oleh Batu-api. Blog Pasfutureleader dicop sebagai `tak ada otak'. Gelaran `kurang akal dan kelingking berkait' pula jatuh kepada blog Greenboc. Ada juga blogger yang dipanggil `kurang siuman' oleh Batu-api, blogger itu adalah Penarik Beca. Saya katakan saya bernasib baik kerana hanya dikatakan `menyeleweng' dan menulis `secara jahat' dalam artikel penulisan saya.

Saya tidak peduli apa yang Batu-api perkatakan kerana saya tidak kenal siapa Batu-api ini samada beliau ini cerdik, bodoh, kurang akal mahu pun celaka. Pada saya semua blogger yang beliau senaraikan di atas adalah anti `Kerajaan Perpaduan' bersama Umno. Pada saya `raja segala celaka' adalah mereka yang `berunding dalam kelambu' bersama Umno dahulu, kini dan selamanya. Kami tetap akan mempertahankan kepimpinan Tok Guru Nik Aziz walau pun terpaksa berdepan dengan blogger atau penulis yang menjadi boneka raja segala celaka ini.

Sekali lagi diucapkan terima kasih kepada Batu-api kerana menzahirkan siapa diri beliau sebenarnya dengan ungkapan kata-katanya yang menggambarkan nama penanya itu. InsyaAllah, sedikit masa lagi akan kita ketahui siapa raja segala celaka ini yang berselindung di sebalik Tuan Guru Presiden. /Kembali ke laman asal di sini.

11 ulasan:

  1. hahaha blog mu teramat cilako 44 wey. bilo aku baco tulise mu jd merru otak aku. pah kat aku jd gilos.

    BalasPadam
  2. Amende bhai 'berunding dalam kelambu'? Ape yg tercapai? Pertemuan tu kan dpt perkenan Pas Pusat?

    Satu lagi , kerajaan perpaduan bersama semua parti, bukan dengan UMno saja. Ko ni kalo bercakap, get your fact straight. Kalo x, ko mmbenarkan kata2 batu-api tuh. 'Menyeleweng'!

    Ok?

    Jgn sampai tuylisan ko nih jd asbab ko masuk neraka nanti!

    BalasPadam
  3. Dengan haq Ismul 'Adzam pohon tutupkanlah ya Allah segala jalan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

    Demi keagungan Asma-u-lhusna pohon ya Robbana lumpuhkan DAP keturunan Juj wa Ma'juj ini.

    Dengan Nama Tuhan bagi Muhammad dan sekelian Nabi Rasul a.s.w.s.; minggir engkau (noor-M-mu) hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

    Bis-mil-lah ... gelap seluruh sudut mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

    Bis-mil-lah ... tersumbat seluruh rongga mu hai DAP keturunan Juj wa Ma'juj.

    Bis-mil-lah ... dipohonkan bantuan bagi kaum yang (mengaku) kelemahan.

    BalasPadam
  4. dapat perkenan PAS Pusat? Hehehe....sampai Ketua Penerangan PAS YB Mahfuz pun tak tau? Mursyidul Am pun tak tau? Sian Mahfuz, mula2 ckp tiada ptemuan, tiba2 Pak Lah bgtahu mmg ada ptemuan dlm kelambu. Tpaksa Mahfuz minta maaf kerana beliau selaku Ketua Penerangan PAS pun tak tau ada pertemuan dlm kelambu. Nak sorok camner lagi dah terkantoi....takpe lah...dh lepas tu lepas la kan....tunggu je la siasatan lembaga disiplin nnti...sape yg kenaaa...

    BalasPadam
  5. pok dogol knon..
    demo jangan dok wak mai dengan namo tu podogol tu batok..
    nati keno sumpah keramat pakdogol baru mu tau..
    kata kata mu ni tak lain dari umno kaki putar..
    tak payah nak buat tipu sokong pas lah umno culap...

    BalasPadam
  6. Yaa ALLAH..mampus kan la Parti MCA..MIC dan UMNO Celaka tu.Ya ALLAH Jahanam kan la mereka2 yg Zalim dan penindas Rakyat. Ya ALLAH hantar kan la para penentang Islam ni ke neraka Jahanam. Mampus kan la para pengikut dan pengkhianat ini secepat mungkin agar kehidupan Islam tepelihara di bumi mu ini ya ALLAH.

    BalasPadam
  7. umno memang celaka sampai bila-bila

    BalasPadam
  8. anon 8.29pm. Ko rujuk mesyuarat ajk pas pusat di KB sehari selepas 8 Mac (9 Mac la tu).

    -Olo

    BalasPadam
  9. Inilah dia sikap manusia yang kononnya pejuang Islam. Tak boleh menerima teguran. Bebeza pendapat akan di maki hamun. Kerana apa? Kerana mereka ini telah lali di sumbat dengan khayal candu agama oleh pemimpin yang mengunakan agama untuk terus bertahta. Teruskan Wan fauzudin.

    Visit My Blog

    BalasPadam
  10. Bersabarlah staff,nama pun dah Batu Api..Target mereka supaya kepimpinan PAS berseteru dan sentiasa bersyak wasangka,itu saja..

    BalasPadam