TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

RADIO KOBAT FM

Jumaat, 8 Januari 2010

APABILA `PELACUR JALANAN' BERDEMONTRASI PERTAHAN NAMA ALLAH


Gambar bertarikh 27 Mac 2008.

Gambar ini diambil dari blog Pemuda Umno cawangan Jln Enggang.

Gambar Bendera PAS Dgn Kalimah Allah dalam Gereja di Shah Alam.

Apakah serangan ke atas gereja hari ini hasil dari tanaman saham pengapian tersebut?


Sumber: Tranungkite


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oleh: WFAUZDIN NS

JIKA inilah kerja puak-puak yang sentiasa mendendami PAS atau PR, inilah kerja paling celaka yang telah mereka lakukan. Mereka kehabisan modal politik kerana mereka tahu PAS akan terus komited bersama PR melepasi sempadan perkauman tidak sepertimana puak mereka amalkan dulu, kini dan selamanya. Kenyataan pimpinan PAS yang mengutuk kejadian membakar gereja baru-baru ini amat menyakitkan hati mereka kerana tektik mereka untuk memerangkap PAS gagal.

Kenyataan media oleh PR juga menambahkan sakit hati mereka. Terbukti terlalu banyak peristiwa yang merungsingkan kita di bawah era Najib. Benarkah kata orang inilah yang berlaku apabila satu-satu kerajaan itu dipimpin oleh yang tiada lagi maruah yang penuh dengan berbagai skandal. Pimpinan yang tiada lagi keberkatan ini menyusahkan rakyat. Parti mereka hampir karam, parti gabungan mereka juga porak poranda. Kini, mereka ingin melihat PR juga seperti mereka.

Tahniah buat Pemuda PAS yang berjaya mengelak diri dari bertembung dengan puak-puak yang tidak ikhlas kononnya berdemontrasi untuk memelihara nama Allah. Siapa yang tidak tahu parti mereka ini tidak pernah inginkan Islam ditegakkan secara syumul di bumi negara kita ini. Mereka sanggup jadi `pelacur' murahan yang berdemontrasi untuk `menjual diri' mereka./Kembali ke laman asal.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan