RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Isnin, 10 Mei 2010

VIDEO - ORANG INI JUGA MAHU JADI SENATOR SEPERTI EZAM?

SD Johari - Anwar homoseksual


Sunday, 09 May 2010
Video ini di siarkan untuk menunjukkan bahawa " SD Johari antara panglima Ezam Mohd Nor" sudah berani mengatakan bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang peliwat - maha munafik dan Anwar Ibrahim adalah homeseksual. Mungkin SD Johari adalah jawapan kepada cabaran Nazree Yunus terhadap Ezam Mohd Nor.
Comments





arbai - kulatlapok |2010-05-09 11:34:51
BUKTINYA PASAL SD JOHARI NI PERNAH KENA 'TALA' DENGAN SDAI, KALAU TAK TAKKAN DIA TAHU, HANYA ORANG YG MENERIMA YG MERASA.
noahzigur - dakwaan mengarut orang yang kecewa |2010-05-09 12:12:41
Dakwaan SD Joharo itu amat dangkal dan tak meyakinkan. hujah nampak macam direka-reka. Dia juga kecewa macam Ezam jawa kotak tu. Moga-moga SD Johari ni dapat Senator juga dengan mencela DSAI. Percayalah dia akan cuma dapat dosa seperti mana pemimpin UMNO yang lain yang dengki dan cuak dengan kebangkitan PR. Hidup DSAI.
Anonymous |2010-05-09 12:28:22
Mereka kecewa, marah, geram dan macam-macam lagi. Mereka akan buat apa sahaja untuk yakinkan kepimpinan UMNO. Mereka akan gadai maruah mereka kerana hendak mendapat tempat dalam UMNO. Mereka jahil tentang perjuangan. Mereka ini akan mendapat pembalasannya suatu masa nanti. Mereka komplot dengan Saiful pondan untuk jatuhkan DS Anwar, mereka akan terus mengampu sehinggalah mereka mendapat tempat di dalam UMNO.
Ingatlah wahai SD Johari, kesalahan dengan manusia hanya terampun dengan memohon maaf dengan tuannya sahaja. Bayangkan berapa ramai yang mendengar fitnah ini, maka kamu yang akan membayarnya satu hari nanti.
Ingat SD Johari kamu seumpama marahkan nyamuk, kelambu dibakar.. marahkan Anwar kamu fitnahnya habis-habisan.
Wahai SD johari, Rakyat Malaysia sekarang ditipu oleh pemimpin UMNO, harta negara dicuri sesama mereka, Negara tergadai kerana UMNO. Institusi keselamatan dinoda/disepak terajang oleh UMNO, hak rakyat dinafikan. Mereka sedang memunggah harta bumi ini kepada puak-puak mereka. Tolong bagitahu siapa yang baik dalam UMNO/BN sekarang,.. semuanya kaki Rasuah.
Anon |2010-05-09 13:09:38
Rasanya SD Johari lepas ni dapat Senator gak kut...
noahzigur - cukuplch tu....bertaubat |2010-05-09 17:19:58
SD Johari eloklah kamu bertaubat. Apa yang kamu dapat dengan mengatakan DSAI benar-benar meliwat dan maha maha maha munafik. Ingat kau baik sangat ke. Hanya orang yang maha maha maha jahat seperti SD Johari itulah sebenarnya munafik kerana menyebarkan fitnah yang kemudiannya ditaja oleh portal umno-reform ini.
Anonymous |2010-05-09 21:08:10
Daripada percaya dengan kata-kata dia ni, baik le kita percaya kata ulama mesir Sheikh yusuf Qadrawi yang menyatakan tuduhan terhadap DSAI salah dari segi islam.
Anonymous |2010-05-10 02:29:06
mangsa liwat anwar yang ke berapa ni tak tahu le aku


Sumber: Umno-reform2

3 ulasan:

  1. nuar tu dari umno,kita tahu jadi dengar cakap orang yang tahu bukan pandai-pandai sendiri.yang pas dan pkr sekarang bukan kenal anuar tapi macam pandai sebab itu bodoh-bodoh.

    BalasPadam
  2. SD Johari bercakap mengikut naluri kecewanya kerana gagal menyerlahkan impiannya bersama pakatan. Kini cuba pula nak beradu nasib bersama Barisan bersandarkan komen-komen menambahkan fitnahnya terhadap DSAI. Apakah SD ni berkelayakan untuk mengecap munafik terhadap seseorang, Apa punya jenis makhluk dia ni? Barangkali dia tengah test market untuk ikut jejak Ezam. Nak kejar impian tolaklah yang fasik, jangan sampai terpikul dosa-dosa amat besar dalam memfitnah sesama insan!

    BalasPadam
  3. DSAI dari abim..Dr M bawa masuk UmnoK..So sebelum join UMNOk die dah rapat dengan Tok Guru..Bukan nye baru sehari dorang kenai bro..
    Nak cakap pape kaji sejarah Or lebih bagui xyah cakap pape..malu je..

    SD Johari taniah le mike ni..harap cepat2 le dapat jadi senator..

    BalasPadam