TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Khamis, 3 Jun 2010

BLOGGER PRO UMNO YANG MUNGKIN ANAK HARAM

BLOGGER Pro Umno kini sudah kehabisan gas. Mereka begitu semput sekarang kerana apa jua yang mereka lakukan untuk mengampu Umno yang bersekutu dengan APCO tidak berhasil mempengaruhi orang ramai. Mereka lupa bahawa pengunjung-pengunjung blog adalah majoritinya mereka yang cerdik pandai tidak seperti kebanyakan penyokong-penyokong mereka.

Tiada rahsia lagi tentang APCO. Tiada yang patut disembunyikan lagi tentang Lesen Judi yang diluluskan oleh pemimpin Umno. Maka, blogger pencacai ini tiada isu atau modal lagi untuk menyerang PR, begitu juga mereka sudah tidak mampu untuk membuktikan kebaikan dan kejujuran Umno lagi. Hanya satu cara sahaja yang mereka boleh lakukan agar mereka tidak dilihat seperti tiada taring, iaitu mereka menyerang umpama babi naik minyak. Tanpa fakta, tanpa hujah yang bernas, mereka kini memulakan cara jijik dan tidak bermaruah.

Sebelum ini blogger mereka malu besar apabila cuba untuk menunjukkan cerdik dengan menyiarkan foto calon PR di Hulu Selangor Dato Zaid Ibrahim sedang minum arak. Di atas kebijaksanaan Blogger kita, Blogger pencacai Umno ini kantoi dan terserlah lah kebodohan mereka. Boleh dikatakan majoriti Blogger pencacai Umno ini mengambil pendekatan menyerang DS Anwar secara peribadi, Alhamdulillah, Blogger kita mampu menghadapinya dengan hujah dan fakta. Akhirnya, Blogger pencacai Umno ini kehabisan peluru maka mereka menjadi tidak siuman, hilang akal, bodoh sehingga ke tahap terpaksa menggunakan foto-foto lucah yang dicipta sendiri untuk memburukkan peribadi DS Anwar dan pemimpin PR yang lain.

Saya tidak menggalakkan anda membuka link kepunyaan Blogger pencacai lucah itu di sini, kerana jika anda seorang Muslim sudah pasti anda akan menyangka Blogger tersebut bukan sahaja Non Muslim, bahkan Blogger tersebut tiada agama langsung. Foto disiarkan bukan sahaja satu fitnah besar tetapi amat memalukan kita sebagai Umat Islam atau bukan Islam. Saya tidak pasti samada Blogger tersebut ada mempunyai ibu atau bapa atau pun anak haram, kerana jika ada ibu atau bapa, sudah pasti Blogger ini akan dididik kecuali Ibu bapa mereka itu sebagai Bapa Ayam atau Ibu mereka itu Pelacur Jalanan.

Blogger ini menuduh Azmin adalah dayus kerana membenarkan isterinya membuat hubungan sulit dengan DS Anwar. Isu ini sudah lama menjadi bahan fitnah, dan syukur Alhamdulillah, Azmin tampil dengan berani membuktikan dengan fakta dan ujian DNA yang telah dilakukannya beberapa tahun dahulu. Tetapi, Blogger pencacai ini masih ingin mainkan isu lapuk dan fitnah jahat tersebut kerana sudah kekeringan idea dan isu. Mereka tidak mampu untuk menangkis hujah Azmin dengan fakta yang jelas, maka foto lucah ini direka untuk menyenangkan hati mereka sahaja.

Mudah-mudahan penyakit gila babi dan sawan serta gila Blogger seperti ini tidak berjangkit kepada kita sebagai Blogger PR. Biarlah mereka dengan kebodohan dan kedunguan mereka kerana jika mereka cerdik, mereka tidak akan berada bersama golongan APCO itu./wfauzdin.blogspot.com

5 ulasan:

  1. sebenarnya golongan penyokong umno serupa ini ramai. sama ada yang bertugas dengan kerajaan atau tidak. bagi yang bertugas di jabatan2, mereka ini gemar berhujah, tapi bila hujah dangkal mereka di patahkan, mereka akan gunakan kuasa untuk menukar penjawat awam tersebut kemana mereka suka. mereka berhujah seperti budak kecil bergaduh, lihatlah blog-blog mereka, hata seorang doktorpun berhujah seperti budak kecil yang hanya menunjukkan kedangkalan mereka. ini berlaku kerana kebenaran tidak boleh ditutup dengan apa cara sekalipun, akan terdapat ruang-ruang yang akan sentiasa terbuka untuk menunjukkan kebenaran.

    BalasPadam
  2. cucu mamak kutty3 Jun 2010 9:47 PG

    biarkan dia terus membuat dosa...kerana dosa2 ygt dia buat itu akan membuat mak bapak dia yg dah mampos dlm kubor tu bertambah mendapat seksa dari malaikat zabaniah,krn mak bapak dia tak pandai mendidik anak......biar makbapak dia menjelanak dgn seksa kubor....teruskan dosa2 yg si sial tu lakukan...agar mak bapak dia yg dah mampos tu terus terseksa.....

    BalasPadam
  3. Na'uzubillahhiminzaliq......mudah-mudahan Allah menjaga kita semua daripada bersifat demikian.

    Islam diturunkan untuk menerangi SELURUH ALAM.Nabi dan para Rasul yang kemudiannya diwarisi oleh ulama menjadi penyebar risalah Islam.Marilah kita sama-sama berdoa semoga Allah tidak memasukkan kita ke dalam golongan tersebut dan yakinlah bahawa ORANG YANG DIFITNAH DOANYA TIADA HIJAB DI SISI ALLAH SWT.

    Biarlah mereka meneruskan agenda jijik mereka tetapi kita percaya ALLAH MAHA MELIHAT DAN SIKSAAN ALLAH ADALAH MAHA PEDIH......

    SESUNGGUH ISLAM TIDAK RUGI JIKA MANUSIA MENOLAK ISLAM TETAPI MANUSIALAH YANG AKAN RUGI JIKA MENOLAK ISLAM.

    BalasPadam
  4. Allah huakbar pasai apa dia jadi macam tu,semoga allah buka pintu hati dia.

    BalasPadam
  5. pasai bloger PAS juga yang mengajarnya jadi begitu.jgn menunding jari masih banyak bloger2 pakatan yang lebih kurang ajar dari yang anda menunding jari.

    BalasPadam