RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 6 Mac 2011

AKU TIADA UPAYA, PADAMU AKU MENGADU..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM,

Alhamdulillah, Segala Puji-pujian bagi Mu Ya Allah dan Selawat Ke Atas Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW,

Ya Allah Ya Tuhan Ku,

Pada pagi yang sepi dan hening ini, Aku memohon pertolongan dari Mu.
Dikau Maha Mendengar dan Maha Kuasa Atas Segalanya. Aku memohon agar kau berilah kemenangan kepada pejuang-pejuang Islam khususnya di Negara ini. Kau hancurkanlah musuh-musuh Islam dan mereka yang bersekutu dengannya.

Ya Allah Ya Robbi,

Berikanlah kemenangan kepada pejuang ugama Mu, Berikanlah kemenangan kepada Parti Islam SeMalaysia di dalam pilihanraya kecil di Merlimau dan Kerdau ini seterusnya kemenangan di masa-masa akan datang. Kami telah diuji dengan kemenangan dan kami juga telah diuji dengan kekalahan, namun kami tetap bersyukur kerana kami masih berpegang dengan ugama Mu.

Ya Allah, Berikanlah kemenangan kepada calon kami yang akan bekerja kuat untuk membawa amanah darimu serta memperjuangkan keadilan, mencegah kezaliman seperti yang Kau perintahkan.

Ya Allah, Tiada upaya kami untuk menentang ketidakadilan mereka tanpa pertolongan dari Mu. Kami mahukan kemenangan tetapi kami tidak takut kepada kekalahan. Kami lebih takut sekiranya kami tidak lagi berjuang untuk agama suci ini. Berikan lah kami kemenangan agar kami lebih bertenaga untuk menghadapi mereka.

Kepada Dikau kami sembah , kepada Dikau kami mohon pertolongan. Berilah kekuatan kepada jemaah kami dan bukalah hati setiap mereka untuk mengikuti perjuangan kami.

Ya Allah, Ampuni segala dosa kami dan seluruh Kaum Muslimin dan Muslimat samada yang masih hidup dan yang telah kembali kepada Mu.

Amin Ya Rabbil Alamin...

3 ulasan:

  1. mohon link blog teman kat sini,tq
    laysiandotcom.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. AMIN AMIN YA RABBAL ALAMEEN, MOGA PUNAH DAN LINGKOP PARTI SEKUTU APCO DAN ARUS JAHILIAH YANG ANTI ISLAM !
    JUGA HAPUSKAN MEDIA-MEDIA KAKI PENIPU DAN AMPU SERTA PEMFITNAH BESAR DARI BUMI MALAYSIA INI ,AMIN !

    BalasPadam
  3. insyaALLAH kalu betul doa nye utk kebaikan, ALLAH akan kabulkan..kalu tidak dikabulkan, adalah perlu muhasabah sendiri adakah doa aku ini adalah spt seorg perompak yg berdoa kpd ALLAH spy rompakan nye berjaya sblm merompak..

    BalasPadam