TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Khamis, 5 Mei 2011

APA SUDAH JADI ESKAY? PORTAL PRO UMNO PUN NAIK PENING

Thursday, 05 May 2011

Image

Datuk Eskay dalam sumpah laknatnya mengatakan...pada hari ini 29 April saya Nama Eskay ,dengan nama ALLAH ..aku bersumpah bahawa aku dan Anwar Ibrahim berada dalam paparan video ..dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut -
SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY - namun hari ini rakan-rakan saya meminta saya membuka utusan online dan melihat kenyataan terbaru Datuk Eskay – Utusan Malaysia

Mungkin saya salah tafsir atau mungkin ada tafsir berlainan tetapi sekiranya Utusan Malaysia memaparkan berita ini – ia amat mengelirukan dan mungkin sia-sia kita melihat ramai antara kita ,menghabiskan masa memanggil Datuk Eskay sebagai Eskay Hebat dan seterusnya mempertahankan kebenaran Datuk Eskay. Mungkin secara sinis pula – berita sebegini mungkin akan mengubah persepsi mereka yang menolak Utusan Malaysia.

Ada antara rakan saya – mengatakan pula – alamak dah termakan sumpah ke Datuk Eskay? Kita nilai bersama...

Sumber: Umno-Reform2

2 ulasan:

  1. Makin banyak dia bercakap, makin merapu...hari ni dia kata CD yang dia dapat cuma ada catatan masa...kalau setakat dapat CD, org lain pun ramai lagi dapat CD tu,..habih tu yg dia kata jumpa perakam video dlm laci bilik hotel (hotel ke kondo?..ha ha ha) tu apa pulak ceritanya..dan kalau setakat dapat CD, jam Omega yg dia bagi polis tu sapa punya?..patutlah polis kata jam tu tak penting.. dan bagi DNA kat polis tu apa cerita?..yang paling merapu..dia sampai bersumpah laknat yang dia dan DSAI ada dalam video tu apa cerita kalau setakat terima CD lucah tu dari org lain??

    BalasPadam
  2. kes bangang + gila + pandeh + sewel + bahalol + bodoh + biul + tak ketahuan + mereng + (ntah tak apa lagi yg nak sebut yg pasti BN tu sememangnya BiNatang)

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini