TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Rabu, 4 Mei 2011

VIDEO SEKS - SAYA TIDAK TUDUH ANWAR, KATA ESKAY? PUTARAN 360 DARJAH

Oleh: WFAUZDIN NS

HARI ini di Malaysiakini, Eskay membuat kenyataan mengelirukan lagi. Eskay berkata, " Ia rakaman biasa dengan catatan masa sahaja. Saya bukannya menuduh Anwar tetapi wartawan yang telah menonton video yang membuat penilaian,” kata Eskay (Malaysiakini).

Mula-mula dulu dia kata dia terjumpa kamera tersembunyi, dia buka dan terperanjat melihat Anwar melakukan adegan itu. Beliau menjemput beberapa rakannya untuk menonton untuk mengesahkan adakah itu Anwar. Kemudiannya, dijemput beberapa wartawan dan editor akhbar menonton video hitam putih tersebut di Seri Carcosa. Ertinya, beliau mungkin tidak tahu itu adalah Anwar jika tidak menjumpai kamera tersembunyi tersebut.

Kemudian terbaru, beliau di dalam sumpahnya mengaku Anwar yang terlibat di dalam aksi tersebut kerana beliau bersama Anwar ketika kejadian. Pulak dah. Dan, hari ini seperti yang dilaporkan Malaysiakini, beliau berkata beliau tidak menuduh Anwar tetapi wartawan-wartawan yang telah menontonnya membuat penilaian. Tidak disebut pula oleh Eskay, apakah penilaian wartawan itu semua? Adakah kita mendengar mana-mana wartawan yang mengesahkan lelaki itu adalah Anwar? Yang ada kita dengar, beberapa orang yang menontonnya menafikan dan tidak percaya itu adalah Anwar.

Cukuplah Eskay, banyak keterangannya yang berputar 360 darjah. Mungkin Zul Kulim yang percaya 110 % cerita putaran 360 darjah ini. Diberitakan beliau dipanggil Polis untuk siasat tentang kejadian sumpah laknat di dalam masjid. Bagaimana dengan kes menayangkan video lucah? Jangan dilupakan sudahlah./wfauzdin.blogspot.com

11 ulasan:

  1. kah kah kah....mmg sah umporno pengamal politik sundal+munafik... kah kah kah...... mungkin ikut ajaran sesat apco, kah kah kah.......

    BalasPadam
  2. memang munafik la eskay taik ni.. cakap mengalahkan pariah.. berbelit2.. sapa la kasi skrip kat dia.. nanti dia cakap bila saya tuduh anwar.. saya tak tau pun pasai video ni.. orang lain kot.. inilah pembela UMporno terhebat abad ini..

    BalasPadam
  3. aku tak mau lagi pusing kepala pasai eskay ini.hampa nak pening.lantak hampalah

    BalasPadam
  4. tak pa la eskay nii dugaan. ape kate si eskay keluaq kan lagi satu video yg paling gempaq iaitu seks dengan kambing... nak jadi lebih real panggil menteri agama umporno jadi saksi sumpah mahabelah kambing.lepas tu suruh anjing-anjing umporno bagi taklimat keselamatan pada kakitangan kera jaan

    BalasPadam
  5. NANTI LATUK ESKAY KELUARKAN PULAK VIDEO TIGA LATUK TAIK LIWAT BLOGER PAPAGOMO ! KAHKAHKAH !

    BalasPadam
  6. ya ALLAH engkau ambillah NYAWA eskay cepat sikit supaya tiada lagi fitnah yang amat menjijikan lagi...

    BalasPadam
  7. YG BUSUK BUKAN ESKAY, BUKAN JUGA DSAI, TEPAI YG JAHANAM ADALAH UMNO...BODOOONYA UMNO

    BalasPadam
  8. ckp lu....ni kes duit tak masyuk, projek baja tak jln sbb RTC dah tak jadi Pengerusi Risda. Takye pun eskay ni mmg sengal mcm pencacai2 umporno. hahaha....last2 wartawan yg jadi kambing hitam. Buruk benor kelaku eskay ni, dah lah berak merata, pastu x ngaku. Terpaksalah papagomo, parpukari tolong jilat taik 3 ekaor beruk nih....amacam blogger umporno.....lu org santau je eskay ngan 2 ekor lg tu sbb dorang dah buat korang nampak bodoh...eh! dorang confirmkan yg korang mmg bodoh

    BalasPadam
  9. ait...eskay .. siam perut hijau ni cakap berbelit lebih teruk dari lidah biawak.. agak2nya inilah sebabnya kalau kita kaki minum dan bapak ayam.. kepala otak pun dah haru biru..

    hidup eskay taik......!!!

    BalasPadam
  10. memang putar belit tol cte nye...da tak twu nk jatuh kn anwar cmne,dye g putar belit...xpape nth..sudah2 la tu.

    BalasPadam
  11. Deiii.. itu Dato Eskay cakap betoi lah tu! Takkan dia nak kata .. Ya Anwar berzina... sbb dia bukannya tengok keris tu masuk sarong... dia tukang set acara peperangan tu saje bro. Dia memang teruk , tapi yg melakukan adengan tu pun teruk juga bro. Nauzubilah !!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini