TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Selasa, 3 Mei 2011

LAGI YANG MENONTON VIDEO SEKS, SAHIH BUKAN ANWAR

Pelaku dalam video seks bukanlah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Setiausaha Agung Parti Hak Asasi Manusia (HRP) P Uthayakumar selepas menonton daripada CD yang diterimanya melalui emel pada 29 April lalu.

Beliau merupakan yang kedua menerima salinan video itu selepas anggota parlimen Kapar S Manikavasagam menemuinya dalam peti surat di pejabatnya minggu lepas.

uthaya sex video pcUthayakumar sebaliknya perkara bahawa ia merupakan konspirasi politik yang didakwa digerakkan Umno dengan kerjasama polis Cawangan Khas.

Katanya, beliau menerima CD yang merakamkan aksi 22 minit yang ditunjukkan kepada wartawan di Carcosa Sri Negara pada 21 Mac melalui surat melalui penghantaran udara daripada Thailand.

Surat itu menggunakan setem Thailand dan mempunyai cop dipos pada 25 April daripada Songkhla, Thailand.

Beliau berkata menontonnya bersama beberapa aktivis HRP semalam.

"Kami hentikan CD untuk kedudukan strategik, beberapa kali, lihat pada muka pelaku; kami lihat padanya lagi dan lagi. Kami percaya ia bukan beliau (Anwar)," kata Uthayakumar dalam sidang media di pejabatnya di Bangsar, Kuala Lumpur hari ini.

9 ulasan:

  1. eskay telah habis peluru yang mahu digunakan.ramai yakin eskay akan tewas juga akhirnya.tetapi MALANG NYA,seorang yang dikatakan paling layak untuk membantu Presiden PAS sebagai Timbalan,bukan sahaja telah memberi peluru baru pada Eskay,malah di hulur bersama sebutir bom nuklear untuk diletupkan olih Eskay dan mereka mereka yang bersamanya.
    aku ingatkan Husam Musa seorang yang cerdik dengan perangkap demi perangkap yang dipasang olih pihak musuh,tapi rupanya ia sendiri termasuk perangkap didalamnya.
    aku baru tengok sebuah siri TV dalam program CSI dimana ayatnya diterjemah :Bolihkah dipercayai ujian ketelusan percakapan tadi.
    Mat salleh pun tidak berapa percaya teknologi yang dicipta olih mereka,kenapa pula kita terhegeh hegeh mahu mengheret gejala ini kedalam masyarakat kita.
    Jika Husam Musa bukan dari pemimpin PAS,aku tak akan timbul perkara ini,tetapi kerana Husam adalah pemimpin PAS dimana Islam adalah teratas dan peraturan didalamnya jadi rujukan aku juga akan bertanya:CERDIK KAH HUSAM,atau TERLINTASKAH DALAM HATINYA ESKAY MUNGKIN BETUL?.Dan mungkinkah Husam juga berpendapat VIDEO yang berada ditangan polis itu TULIN tanpa ada rojak sewaktu pembikinannya.

    BalasPadam
  2. salam saudara wan..

    berkaitan video seks anwar

    dah tengok ke blum versi 16minit..

    kalu dah tengok tentu telah terjawab
    persoalan wan tentang perut boroi, rambut nipis macam askar, janggut, dan jam omega kan..

    saya mohon ulasan daripada saudara wan tentng siapa penzina dalam video itu, mohon ulasan daripada wan lillahitaala...
    Bukan ulsan berbaur politik..
    mohon ulasan neutral senuetralnya daripada wan..

    BalasPadam
  3. Ada versi 16 minit pulak ke..ingat satu versi je..ha ha ha

    BalasPadam
  4. tertarik juga aku dengan video 16 minit.
    ada video 27 minit,ada video 22 minit.
    sebab itu bila polis kata video itu tulin,aku pun percaya ianya tulin tetapi tulin setelah campur+campur+campur untuk dijadikan satu video yang tulin.
    cuma pelakunnya saja tulin + tak tulin.
    pelakon peringkat awal adalah pelaku dan pelaku selepas itu diambil alih olih pelaku sek.

    BalasPadam
  5. yg keling babi punye pengakuan tak payah bersumpah si babi2 penyokong buntut babi boleh percaya pulak?

    yg dok bersumpah muhabalah spt yg disarankan dr Asri langsung ditolak mentah2?

    ape da jadi dgn akal penyokong kaki liwat ni..

    BalasPadam
  6. si keling babi itu lebih baik dari si keling BABI JADIAN macam anon 5:41.
    kalu tak paham apa yang Dr Asri cakap,sondol saja mana mana jalang yang kau nak.
    wahai si BABI JADIAN,kau tengok mana yang banyak antara jumlah alim ulama-mufti yang kata sumpah gila babi itu tak perlu berbanding dengan pendapat "segelintir" ulama.
    AKU SUMAPH KAU JADI BABI

    BalasPadam
  7. Seronok penyokong2 UMporNO kumpul dosa banyak2 sebab dorg suka panggil DSAI kaki liwat dan kaki seks walaupun sejak kes fitnah liwat 1998 sampai sekarang, xde satu pun terbukti DSAI bersalah...tahniah penyokong2 UMporNO...banyak sangat dah ibadah tu kut sampai buat dosa selamba jer!!!

    BalasPadam
  8. Sekarang ni TV3 dah promote nama blog2 kat mana rakyat Malaysia boleh tengok video lucah yang halal!..pihak yang berkuasa nak tunggu apa lagi...atau sekarang ni dah tak jadi kesalahan tayang video lucah kat website atau blog kita??

    BalasPadam
  9. Klip video 16 minit tu tak membuktikan DSAI yag buat..takde beza dgn klip2 yang lain..gambar pulak kabur macam biasa, suara pun xde..yang pasti masa mula2 rakaman, kelam kabut pelacur dan pengarah tu tutup lampu bilik semasa pelaku tu keluar dari bilik air...hai takut orang tahu ke sebenarnya pelakon lelaki tu bukan DSAI??

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini