TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Jumaat, 20 Mei 2011

VIDEO - MEREKA GAGAL LAGI, RAKYAT HARUS BERSEDIA SELEPAS INI



Oleh: WFAUZDIN NS

AMAT memalukan. Bagaimana mungkin seorang pegawai besar di dalam ROS boleh cuai di dalam mengenalpasti sesuatu undang-undang atau Perlembagaan Parti yang pihaknya mahu haramkan parti berkenaan? Ini bukan perkara kecil kerana ianya melibatkan pengharaman sesebuah parti yang kebetulannya pula sedang berada di puncak sokongan rakyat.

Bukan satu kesilapan, banyak kesilpan telah berlaku yang gagal dikesan oleh pegawai besar di dalam ROS ini. Adakah selama ini tugas beliau hanya menandatangani sahaja apa jua surat yang diletakkan di atas meja pejabat beliau? Nama anggota parti tersebut pun jauh tersasar malahan tidak direkodkan pun oleh parti berkenaan sebagai ahli. Jika bukan ahli, mengapa ada timbul dipecat tanpa ikut Perlembagaan Parti? Kesilapan tarikh juga berlaku.

Jelas, kerja ini seolah-olah dilakukan secara tergesa-gesa seperti juga dengan kes video seks yang dilakukan secara tergesa-gesa sehinggakan terakam susuk tubuh orang ketiga di dalam bilik. Mengapa ini terjadi? Gagal `membunuh' karektor DS Anwar, gagal menghancurkan rumahtangga DS Anwar, dan sebelum ini telah pun menyekat akhbar Suara Keadilan dengan tidak memberikannya permit, kini ada cubaan terbaru?

Manusia merancang, Allah jua merancang tetapi Allah adalah sebaik-baik perancang. Rakyat harus bangun dan bersedia untuk hadapi apa jua kemungkinan selepas ini kerana pengikut apco itu tidak akan berpuas hati selagi usaha jahat mereka tidak berjaya./wfauzdin.blogspot.com

6 ulasan:

  1. emmmm... makin bertambah parti komponen BN ye. Ni kes pecah dan perintah. Bila PKR di haramkan, maka ahli PKR akan masuk PAS dan DAP. Kemudian akan berlaku huru hara dlm pembahagian kerusi pilihanraya. Itu yg aku rasa. Sabor je la ngan UMNO ni. Bab pecah perintah ni bagi kat UMNO maklum la, sape penasihat dorang. Panddykutti tul ...hahaha

    BalasPadam
  2. Pegawai yg menghantar surat tuu kalau tak silap saya pernah memegang jawatan Setiausaha Sulit Menteri Pelajaran dan Ketua Pengarah Imigresen. Tidak hairanlah kalau ROS juga adalah komponen BN.Selamatkan Malaysia!!!!!!

    BalasPadam
  3. org bangang dan babi je cakap menda ni:

    PKR di puncak sokongan

    dalam video tu bukan anwar

    anwar sedap2 meliwat, membutoh cina doll adalah konspirasi..

    BalasPadam
  4. Orang yang tak ada akal budi saja yang cakap tak guna anugerah yang di kurnia ALLAH.Semoga ALLAH selamatkan insan di atas.Wallahuallam

    BalasPadam
  5. tanpa nama 9:06
    apa yang kau kata pasal anwar amat betul.
    cuma kau tak secekap saiful,kau benarkan anwar bantai pungong kau dan mak bapa kau,tapi kau tak repot polis.
    inilah menunjukkan kau yang paling bangang.

    BalasPadam
  6. bukan setakat mak bapak dia habih keluarga dia disapu oleh anwar depan dan belakang kesian!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini