TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Sabtu, 11 Jun 2011

FOTO - SAMBUTAN DI PASIR MAS - ZUL KULIM, ZAHRAIN BANTU IBRAHIM RAJA KATAK

(GAMBAR) 10K DENGAR CERAMAH BRAHIM KATAK & ZUL KT TMPT ANA

Zahrain menyampaikan 'pidato'nya agak lewat pada jam 10.15... kerana menunggu hadirin memenuhkan kerusi yang disediakan


Hadirin pakat memenuhkan kerusi .... tak nampak? cam nak mati....
Zul katak tiba pada jam 11.00 malam agak lewat sedikit kerana tersesat... maklum la... Dataran Tok Him takde dalam GPS apa tah lagi Google maps.
Hadirin semakin ramai memenuhi kerusi.... tak nampak gak...? sah memang nak mati le korg nie...

Kawasan yang ade orang iaitu di bawah anjung halaman rumah tersebut...
Tak berganjak... kerusi la...wakakakaka
Jam 11.50 malam.. para hadirin maih tidak berganjak dari kerusi plastik.... memang satu program yg berjaya... toBrahim katak terus tak muncul2 .... sebab pengalaman sebelum nie kat ini jgk tapi sebelum isytihar Dataran Diri endiri... xde org nak dengar ceramah dia...tue yg import 2 ekor katak dari kedah ngan Penang... tapi still xde orang... apa pun tahniahkan sebab promosi memang hebat... hampir 50 banner dan lebih 50k poster diedarkan di seluruh Pasir Mas....wakakakakaka/dppwm.blog

7 ulasan:

  1. kah kah kah..........

    sapa tak nampak katak kotak bawah kerusi tu.......memang alamat pendek nafas.........

    katak ong berbunyi bunyi.......
    ong ong ong kos kos kos.....
    ongkos ongkos ongkos........
    kos kos kos........kosong kosong kosong.....
    kerusi yg kosong.......

    kah kah kah.......
    kah kah kah.......
    kasihan kat katak katak tak ketahuan hala tu....
    baru padan muka hangpa......

    kah kah kah..........

    BalasPadam
  2. NAMPAK DAK ! NAMPAK DAK !

    BalasPadam
  3. Kesilapan Zul Kulim ialah keceluparan mulut dia menuduh Anuar....bersangka buruk dan menyakini 110%...Kalau diri dah tersesat dan tersasar....memang payah nak berpatah balik....MALUUUUU.Ibarat orang yg merogol ...kerana takut terbongkor rahsia dibunuhnya wanita yg dirogol itu...Begitulah Zul Kulim...diibaratkan....alang2 aku dah menuduh Anuar...aku mesti teruskan...biarpun ...berdosa...Jadi kini Zul Kulim semakin tersasar....jauh dr pertunjuk ALLAH...Oleh itu berhati2lah kita dalam politik...

    BalasPadam
  4. zaman politik zul dan zahrain telah sampai ke penghujungnya, cayelah!

    BalasPadam
  5. BAGUS ITULAH PERJUANGAN YANG BAIK..YANG PENTING BUKAN RAKYAT..TAPI diri sendiri..PEMBODEK UMNO ...pru13 ,KITA RAMAI2 TUBUH PARTI BARU "PARTI MENGKATAKKAN RAKYAT"....pm katak berahim,tpm katak zul kulum....

    BalasPadam
  6. orang deghor cramah ustak azhar lagi ramai. ha3

    BalasPadam
  7. Zul dan Zahrain dah kaya..dah jadi jutawan..mereka tak kisah samada mereka bertanding ataupun tidak dalam PRU nanti.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini