TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Selasa, 21 Jun 2011

MANUSIA BERKULIT PANDI KUTTI DARI KULIM PUNYA AUTA

Oleh: WFAUZDIN NS

ADA seorang manusia berkulit binatang `pandi kutti' berasal di Kulim Bandar Baru menjerit-jerit macam orang gila bagitau semua orang bahawa di era reformasi Anwar telah mengarahkannya membuat onar atau huru-hara. Manusia kaki temberang dan terkenal dengan kaki kencing dan berhutang merata-rata ini cuba nak memperbodohkan rakyat melalui media syaitan yang ada.

Beliau sangka di era reformasi dulu semua rakyat yang ada hari ini belum lahir ke dunia lagi, sebab itu firaun besar Kulim ini mahu menipu. Kita semua tahu siapa yang berjuang kuat di era itu, dan VCD reformasi masih ada lagi tersimpan. Kita lihat mana muka `pandi kutti' Kulim waktu itu kecuali tukang pegang `loud healer'.

Kununnya Anwar harapkan beliau lakukan huru-hara, hebat sangatkah manusia yang ditendang oleh PAS ini? Jangan ingat bila pakai ketayap macam yahudi mabuk sudah merasa hebat sangat. Melalak dalam TV buat cerita karut dan fitnah demi mahui menjilat punggung sang Penguasa adalah satu kerja jijik lebih hina dari pelacur. Sebelum ini, orang yang sama juga buat cerita kununnya Anwar lah yang menyuruh beliau karang cerita pasal Altantuya. Semuanya mahu dilibatkan Anwar. Kerana apa?

Ya, kerana dia tahu barangsiapa yang mahu hidup senang dengan pangkat dan jawatan yang mudah hanya ada satu cara iaitu burukkan Anwar. Jika tidak percaya cuba tanya Ezam raja sesumpah. Tidak perlu susah payah, beberapa bulan sahaja masuk dalam geng sekutu Apco, dapat Senator. Yang bodoh siapa? Tentunya yang berjuang lama dalam parti sekular itu dan setia dulu, kini dan selamanya. Habuk pun tak dapat apa. Ezam sesumpah juga yang beruntung. Maki hamun, keji dan bermacam lagi kemudiannya melutut kembali kepada parti lama, menyalak lebih kurang maka dapat Senator.

Mungkin inilah taktik yang mahu Lembu Kulim ini nak guna. Dia tahu di dalam PRU akan datang rakyat Kulim mahu kuburkan dia dan kencing di atas kuburnya. Maka, awal-awal lagi dia karang cerita ini walaupun karangannya seperti orang bodoh tak cukup akal. Mudah-mudahan Allah laknat pembawa fitnah ini biar dia terbakar bersama-sama dengan kopiah tarbusnya itu./wfauzdin.blogspot.com

10 ulasan:

  1. Apasal Anwar tak nak bersumpah yek??? Musykil jugak tu..

    BalasPadam
  2. pasal dia tahu ajaran Islam, ko yg jahil...ehehehe...kalau aku bersumpah kata mak ko main ngan lembu ko percaya tak? muehehee...bodo tul ko....pi blajar lagi ok...

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. kahkahkah..... sokong tanpa nama no.2,
    org munafik jer suka bersumpah, kahkahkah...

    BalasPadam
  5. sokong tampa nama 2 manusia yang suka bersumpah terdiri dari gulungan syaitan.kan syaitan telah bersumpah kepada allah akan menyesatkan manusia dimuka bumini.jangan lah kitabersama puak2 tu.

    BalasPadam
  6. hahaha..amik ko nak anon 2:48. Aku tanya sekali lg, ko percaya ke tak kalau anon 4:21 bersumpah mak ko main ngan lembu...jawab percaya atau tidak je. jgn nak meleret-leret. percaya atau Tidak je. hahaha....jawab la, jgn malu2 taik kucing. cepat la jawab...percaya atau tidak. hahaha...kalau tak jawab dan diam je tanyanya betullah..ko percaya. hahaha...mesti ko nio blajo tinggi kan, boleh mengutarakan soalan cepu emas mcm tu.

    BalasPadam
  7. mamat umnogok tak payah sebut sumpah2 la,kau tanya ezam dan zul kulim tu berapa kali dia sumpah,la ni kau tengok najibrosmah sikit punya sayang pada dia,hidup senang lenang hanya dengan maki sana sini,entah2 dapat saham bumiputra lagi..kau dapat apa????air kotak dgn nasi bungkus aja tak???nasib kalu la labu sampai ke mampos....!!

    BalasPadam
  8. kalau dengar kn cakap anak neghodin dgn puak2 umno ni,jahat sngt DSAI ni.Tk ada makhluk Allah yg lbh jahat dr dia.halo!zul neghodin,cerita kamu tntang DSAI tu,"it's too bad to be true"

    BalasPadam
  9. bile sesorg dah bersumpah, bukan soal kita manusia ni nak percaya atau tidak..kite serah kat Allah..itu la namanye sumpah muhabalah..

    tp bila kita bersumpah utk defend diri, masyarakat akan lihat kita ni berani, sbb azab dari ALLAH kpd yg bermuhabalah dibayar cash di dunia..tinggal kita ni berani atau tidak utk menerima akibat sumpah kita..

    kalu tak bersalah, ape nak takut azab ALLAH itu? ALLAH MAHA ADIL..

    BalasPadam
  10. BATUNISAN NAZIZONISIONAL23 Jun 2011 11:58 PTG

    Aku kalau dgr topi tarbus kulim pasti naik meluat nak muntah,satu hari nanti bila pru13 berlalu aku nak kencing diatas kepala mat kulim muka tikus ni pasti luu akan dgr berita ni,kalau tak dpt kencing aku akan simbah kemuka tikus dgn kencing najis,mamat ni buat rakyat keracunan mendengar omong reka kosong pada dsai,apatah lagi rakyat kulim mendengar,lembu dan babi pun naik aingin

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini