TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Khamis, 11 Ogos 2011

MARI BACA!!! Punca Musa Hassan dan Rodwan takut ditemubual bila Anwar ada



Musa Hassan dan Rodhwan adalah antara saksi penting yang mahu ditemu bual oleh pihak pembelaan. Walau pun dibenarkan oleh hakim, kedua-dua insan yang banyak berjasa kepada kerajaan BN ini enggan berbuat demikian jika Anwar ada semasa proses temu bual itu berlangsung. Orang lain pelik! Saya pun pelik! Anda pun pelik!

Jawapan keengganan mereka ditemu bual jika Anwar hadir ada dinyatakan dalam berita di Berita Harian. Sebenarnya petikan berita ini saya ambil dari berita yang sama memerihalkan kemungkinan Najib-Rosmah akan ditemu bual di mahkamah berhubung dengan Drama Liwat II. Saya sengaja memisahkan kedua-dua cerita agar lebih berfokus. Jika mahu tergelak pun, kita gelakkan pada kiriman ini sahaja.

Kata pihak pendakwaan:[BH] ....Pihak pendakwaan dan pembelaan memohon perintah sama ada Anwar boleh menghadiri sesi temu bual saksi bagi pihak pembelaan selepas bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan bekas Ketua Polis Melaka, Datuk Mohd Rodwan Mohd Yusof membantah kehadiran Anwar ketika temu bual itu kelmarin.

Pihak pendakwaan membantah kehadiran Anwar dalam sesi temu bual dengan alasan beliau berupaya menakut-nakutkan saksi dan boleh menyuruh mereka menyatakan apa yang dikehendakinya ketika saksi berkenaan.

Selain itu, kejadian lalu dalam mahkamah ketika pihak pendakwaan mengemukakan saksi mereka dalam kes liwat itu menunjukkan peguam Anwar tidak mampu mengawal anak guam mereka.

Anda mahu gelak? Silakan!

Bekas KPN yang takut kepada Anwar Ibrahim? Bekas Ketua Polis Melaka, Datuk Mohd Rodhwan Mohd Yusof takut kepada Anwar Ibrahim? Pasukan pendakwa bimbang kedua-dua saksi ini akan dimanipulasi oleh Anwar untuk memberikan jawapan mengikut kehendaknya. WOW!!!!!!!

Kedua-dua bekas dan anggota polis yang memegang jawatan tinggi, kononnya hebat, takut dan mudah dimanipulasi oleh Anwar Ibrahim? Teruk! Macam mana kalau mereka ditangkap oleh teroris? Habis rahsia negara terburai!

ADUHAI!!!!!

Bukan saya kata, bukan DCM sengaja mereka-reka cerita, tetapi berita di atas menyatakan sedemikian!

Alasan yang dikemukakan oleh pihak pendakwaan ini bukan sahaja merendah-rendahkan kedua-dua saksi itu, tetapi jelas menunjukkan saksi itu seolah-olah "takut kerana salah". Jika berada di pihak yang benar, mengapa perlu takut? Berani kerana benar! Biarlah sesiapa pun yang hadir, kalau orang itu salah, dia tetap salah!

P/s: Konspirasi Drama Liwat II ini akan terburai!DCM

13 ulasan:

  1. Dah takut tengok muka Anwar kerana banyak buat dosa . Apa punya alasan koman sunggoh.....habis lah Mesia bila orang macam ni ada kat atas.

    BalasPadam
  2. BILA PEMERINTAH PANDI KUTTY LANTIK ORANG MACAM NI PANDI KUTTY LAH JADINYA !

    BalasPadam
  3. KEPADA ALLAH KITA BERSERAH UNTUK MENENTUKAN SESUATU KEBENARAN

    BalasPadam
  4. Musa Hassan dan Rodwan bacul dan penakut. Kamu berdua diantara manusia yang jahat dan khianat .Tuduh Anwar bermacam-macam tapi bila mahkamah panggil bermacam-macam alasan. Naik pangkat jadi ketua polis negara pun diatas Ihsan mereka-cipta kes liwat. Bertaubatlah kerana usia kamu sudah sampai ke penghujung. sekiranya kamu tidak di hukum di dunia, esok, lusa jika kamu mati kamu akan dibicara di Mahkamah tuhan. Tuhan tentukan nasib kamu ke syurga atau ke Neraka. Tapi kalau dilihat dengan tingkah laku kamu di dunia nescaya kamu ke Neraka jahanam...

    BalasPadam
  5. wakaka !org yg mngcekak baju Anwar swktu mnangkap Anwar pd tahun 1998 rupa ny pnakut.dah tua bru tau takut.ada juga spesis in di mlaysia

    BalasPadam
  6. Inlah dia puakx yang ada dalam pasukan berunifom
    zaman la ni.Bila ramai beraninya bukan main lagi
    tapi bila keseorangan teloq pun masuk dalam
    sarung.Takut pada ALLAH bukan pada MANUSIA.Dah
    jenis makan duit haram!!!

    BalasPadam
  7. Hah ha ha. Ni mahkamah donia bekas KPN oiii. Ko dpan allah nanti mulut kena zippp. anggota 7 yg bercakap.

    Kalau depan manusia pun nak terberak terkencing, bayangkanlah di hadapan Allah robbul jalil.

    Ingat ye bekas KPN (Gua nak nyebut namanya pun jijiks):) sesungguhnya Allah itu benar, kiamat itu benar, syurga itu benar, neraka itu benar, Muhammad itu benar, Saat bertemu dgn Mu juga benar....

    Dan sesungguhnya janji allah itu benar.

    Semalam ko berkuasa, hari ini ko tak ada kuasa tapi berlagak mcm org berkuasa penuh.

    Ko jangan lupe kepada yg menukarkan siang kpd malam & sebaliknya. Ko jangan lupa kpd yg memati & menghidupkan.

    Kesiankanlah kat bpak ko yg org alim ni..

    BalasPadam
  8. Kesian puak2 talibarut UMNO nie. Ada2 saja helah mereka. Kalau benar kenapa mesti takut. Bila dah tak pakai uniform polis, rupa2nya penakut orangnya.

    BalasPadam
  9. benar alam kubur itu benar seksa kubur itu benar dibangkitkan semula utk menuju padang mahsyar hari pengadilan sebenar, mulut di zip hanya anggota 7 yg akan jd saksi, mampukah kita kamu dan musa hasan utk mengelak dari soalan tuhan masa tu. jika takdirlah DSAI ada kt dpn masa tu....tk dpt bygkan

    knp kamu tk sedikit pun rasa takut gerun dgn allah janji allah hari pembalasan syurga neraka,,,kamu anak seorang ustaz tajuid tersohor namun kamu gerun akan allah,,, aku terharu dgn keberanian kamu kerana allah pun kamu buat tk peduli sedangkn allah itu tuan kamu yg sebenar bukan najib bkn bn

    BalasPadam
  10. Batu Nisan (BN)12 Ogos 2011 12:00 PG

    musa adalah sebagai contoh kpd polis yg tunjuk lagak garang waktu bersih dulu,satuhari mereka akan menjadi musa bila menjadi ayam pencen,semua org tak pandang lagi sebab kuasa dah hilang,nasiblah kau org tak hantok kepala kau sepertimana kau hantok mausia yg tak berdosa....adatak kereta yg pecah atau bom bertaburan..seperti mana yg dikatakan kdn,perhimpunan bersih nama dah bersih..yg byk batu penghalang tu semua kena picit peliq

    BalasPadam
  11. Semasa berkuasa dulu..lupa tentang dosa pahala , haram halal dan sanggup menjatuhkan maruah diri ke lubang taik ...demi pangkat dan wang berjuta. Sanggup bersekongkol dengan penguasa yang korup dam membuang " amanah DIRaja " kedalam longkang kononnya tak de kuasa yg boleh menghalang.
    Bila kuasa tiada baru sedar , orang yang dianiye dulu rupanya seorang " insan " yang bertaraf khalifah di dunia ni...dan baru sedar ..bahawa diri sendiri adalah " Bangkai Bernyawa" Taubatlah sebelum malaikat maut datang menjemput.Dibulan al=mubarak ni..mohon ampun pada " insan " yang kau kutuk...dan wajib kutuk mereka yang mengajar kamu untuk menjadi manusia " bangkai bernyawa "

    BalasPadam
  12. NAK JADI IGP HANGPA PI USUNG TILAM.
    KESIAN DATO' HASSAN AZAHARI..

    BalasPadam
  13. Kata orang Melayu, mereka takde telur atau pun tak bertelur!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini