TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 10 Ogos 2011

NAJIB DAN ROSMAH YANG DIPANGGIL, PENCACAI TUKANG KIPAS PULA YANG TAWARKAN DIRI

Oleh: WFAUZDIN NS

APABILA Najib dan Rosmah dipanggil untuk menjadi saksi kes fitnah Liwat II DS Anwar, maka beberapa ekor pencacai berebut-rebut mahu dipanggil menjadi saksi agar dapat dilihat sebagai `Panglima' untuk `cover' bos mereka.

Ezam sesumpah, Zul Kulim `firaun besar' termasuk juga Gobala yang didedahkan dapat wang jutaan ringgit keluar parti itu serta beberapa ekor lagi sanggup menjadi `tukang sapu' najis bos mereka. Ezam sesumpah mendakwa mengapa Najib dan Rosmah dipanggil sebagai saksi sedangkan mereka berdua tiada kena mengena dengan kes tersebut.

Terlalu tumpul otak Ezam sesumpah bila berkata sedemikian. Bukan Ezam sesumpah tidak tahu siapa orang pertama yang ditemui oleh Saiful untuk melaporkan bahawa kununnya dia diliwat. Malahan Saiful ke rumah Najib dengan mudah untuk menceritakan kejadian tersebut. Masih tiada kena mengena jugakah dengan kes Saiful?

Beberapa ekor pencacai ini merasa terlalu hina apabila DS Anwar tidak melayan mereka sejak dari dulu lagi. Mereka lebih merasa hina apabila semua program ceramah mereka untuk memburukkan DS Anwar tidak berjaya mempengaruhi rakyat, bahkan rakyat semakin Linkmenyokong Ketua Umum PKR tersebut. Sebab itu, mereka sanggup jadi pencacai untuk hadir ke mahkamah demi Najib.

Tidak perlu panggil beberapa ekor pencacai ini ke mahkamah kerana watak penting di dalam kes tersebut adalah Najib, Rosmah dan Musa Hassan. Cukuplah dengan mereka ini sahaja untuk kita ketahui kebenarannya nanti. Jika watak penting ini takut atau gentar untuk menjadi saksi, tidak lojik untuk kita dengar cerita dari pencacai `tukang karut' yang mahu mencari makan ini. Lepas ini kita akan tahu siapa lebih `jantan' samada Najib atau Rosmah atau kedua-duanya `betina' belaka./wfauzdin.blogspot.com

7 ulasan:

  1. ezam..penting juga utk dipanggil ke mahkamah kerana beliau perlu memberi keterangan bagai mana beliau jadi senator,ini juga tiada kaitan dgn najib sbb dia jadi senator dgn sendirinya...bg zul kulim juga perlu dipanggil kerana beliau amat berminat mengikuti kes ini...zahrain juga amat la berminat nak beri keterangan pasal apa dia kerap masuk TV...apa pun geng2 ni dah jarang nampak kat TV..so nak tak nak kena masuk TV jg utk mendapat tarikan PM...

    BalasPadam
  2. Panggil lah juga Ezem, minta dia bawa kotak-kotaknya bersama.

    BalasPadam
  3. Batu Nisan (BN)11 Ogos 2011 12:02 PG

    Spesis pukimak mcm gang 5jahanam ni perlu d cabar utk masuk mahkamah mereka ni kan loyar busuk,duit dah habis camne open house raya ni tunjuk lagak tak kesempayan si zahrain gigi spring busuk melalak kot nak jd YB yg tinggal sisa berapa bulan lagi....kesian...berok2ni

    BalasPadam
  4. 3 ekor ni sebenarnya layak di ketawakan je...

    BalasPadam
  5. Depa nak tunjuk panglima depan PM. Berlakon sikit nanti dapat lagi kah kah kah.

    BalasPadam
  6. Kesiankan lah mereka ni....sebagai " Bangkai Bernyawa " pada mereka halal haram. dosa pahala tak de sebagai manusia bangkai...hanya wang berjuta

    BalasPadam
  7. Pencacai seperti Ezam Sesumpah dan Zul Lembu Kulim ini akan bercakap apa saja walaupun percakapannya itu memperbodohkan dirinya sendiri. Itulah akibat atau `sumpahan' apabila khianat kepada perjuangan, otak yang cerdik Allah jadikan bodoh macam lembu. Kita boleh lihat mereka yang khianat kepada perjuangan semuanya akan bercakap seperti `lembu bercakap'.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini