RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Jumaat, 23 Disember 2011

PAS MAHU TANGKAP `MUSANG' ITU, BAIK AKU TUTUP MULUT DULU

Oleh:  WFAUZDIN NS

MASIH terasa juga gatal di tangan ni untuki menulis tentang Dr Hassan Ali.  Masih bersemangat rasanya dihati sepertimana bersemangatnya Dr Hassan Ali bertegang urat di kaca TV 3 malam semalam.

Namun, apabila Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man menjanjikan bahawa PAS akan memanggil Dr Hassan Ali beserta dua lagi tokoh kontroversi iaitu Us. Nasha dan Saari Sungip mengadap, maka terpaksa lah aku berdiam diri seketika untuk menghormati keputusan PAS.

Tahniah kepada PAS yang akan bertindak selepas ini, walaupun agak lewat tetapi lebih baik dari tidak bertindak langsung.  Kita nantikan apakah keputusan PAS selepas ini.  Kemudian kita ulas dan bincang bersama. /wfauzdin.blogspot.com


3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Lakukan lah apa-apa yang patut untuk menjernih kembali keadaan di dalam PAS. Perjuangan PAS adalah berlandaskan kepada ISLAM dan tidak kepada mana-mana indivu tidak terkecuali siapa. Pemimpin-pemimpin datang dan pergi tetapi ISLAM tetap kekal, unggul dan relevan sepanjang masa.

    BalasPadam
  3. bila ditukar slogan negara islam kepada negara kebajikan maka nampaklah sikap hasan ali yg sebenar bagi beliau kebajikan tidak ada kenamengena dengan islam fahaman ini samalah dengan fahaman politik tidak ada dalam agama,bagi kita yg mengaku islam tiap kebajikan misti dikaitkan dengan islam kalau tidak tidak ada kebajikan disana.

    BalasPadam