RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 23 April 2010

BODOH TAHAP GABAN!!

KUALA LUMPUR : Semenjak kehangatan kempen Pilihan Raya Kecil(PRK) Hulu Selangor media-media tempatan memaparkan kononnya pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) telah keluar daripada parti itu.

Media semalam juga melaporkan secara meluas kononnya Setiausaha Angkata Muda Keadilan (AMK) Kelantan keluar parti sedangkan sekarang semua maklum dia tidak lagi memegang jawatan tersebut.

"Benar dia bekas Setiausaha AMK Kelantan. Muhammad Ezri Zainal Abidin yang telah lama dipecat diumumkan keluar parti bersama dengan Ketua AMK Kelantan, Wan Khairul Ihsan Wan Ahmad padahal mereka sebenarnya kecewa selepas hasrat untuk dilantik sebagai Penyelia Dun Kuala Balah tidak tercapai," kata Adun Titi Serong, Khalil Idham Lim dalam blognya

Terdahulu, seseorang wanita bernama Roshanita Mohd Basir yang mendakwa dirinya Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai juga dilaporkan media keluar daripada PKR.

Namun, Ketua PKR Cabang Serai, Md. Nasib Rahim keras menafikan perkara itu dan menyatakan wanita tersebut tidak memegang apa-apa jawatan dalam organisasi wanita PKR Cabang Bagan Serai.

PKR Bagan Serai itu menjelaskan bahawa pada satu masa memang Roshanita pernah datang dan menawarkan diri untuk memangku jawatan Timbalan Ketua Wanita PKR Cabang Bagan Serai tetapi Pimpinan Cabang sudah mengetahui bahawa wanita itu merupakan proksi Umno dan Pimpinan Cabang tidak pernah memberikan apa-apa jawatan dalam parti atau organisai wanita cabang kepadanya.

Menurut Khalil ini merupakan cara kempen Umno yang dilihat terdesak dan sanggup melakukan apa sahaja cara untuk memburukkan dan menggambarkan parti lawan lemah walaupun terpaksa menipu.

"Sehari dua ini kalaulah sesiapa yang mahu dapat habuah bolehlah pergi berjumpa dengan pemimpin Umno dan mengaku pemimpin PKR mana-mana bahagian dan saudara maklumkan akan mengumumkan keluar parti sekaligus masuk Umno.

"Pasti mereka akan menerima saudara sebagai pelakon tambahan seterusnya," kata Khalil lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan