TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Isnin, 19 April 2010

KANTOI - INI GAMBAR SEBENAR ZAID !! SAH MEREKA BERPERANGAI YAHUDI APCO!!

Gambar yang dikeluarkan oleh blogger UMNO/BN (GAP)...

Gambar sebenar sebelum di Photoshop...

"Sesungguhnya Fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh..." - (Al-Baqarah - 191)

Sumber: Perisik Rakyat

7 ulasan:

  1. Wow fitnah itu lebih dahsyat dari membunuh. Orang politik perlu beretika semasa berkempen. Tapi Zaid dah mengaku dia minum air setan dan dah bertaubat. semoga tuhan menerima taubat beliau. Anuar bila lagi nak bertaubat ya. lagi lagi bagus umtuk kebaikan umat Islam Malaysia.

    BalasPadam
  2. Puak UMNO FASIK ni memang celaka

    BalasPadam
  3. Betul tu bro.. memang puak munafik mereka sekutu Yahudi.

    BalasPadam
  4. UMNO-APCO? Parti baru untuk orang Melayu ke???

    BalasPadam
  5. muga allah memberi hidayah kepada mereka semua yang terlibat sebelum mereka menemui ajalnya, amin.mereka22 ini dilahirkan untuk memilih kehidupan yang sebegini untuk satu kepuasan sementara.

    BalasPadam
  6. Semua orang buat silap masuk UMNO tapi kembali membetulkan keadaan seperti Anwar dan Zaid

    BalasPadam
  7. pada sesiapa yg belum bertaubat tu...cepat-cepatlah bertaubat tak kiralah dia tu dari parti apa pun dan siapa dia tu...(termasuk lah aku ni,sebelum meingatkan orang lain lebih baik ingatkan diri sendiri dulu kan)

    BalasPadam