TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Ahad, 1 Ogos 2010

`FIRAUN BESAR' YB ZUL CIPTA SLOGAN BARU ?


Satu Islam Aqidah Di Daulatkan , Syariat Di Martabatkan

Sapa -sapa yang bukan blog zul nordin sudah tentu tertanya-tanya tentang slogan ini. memandangan penulisan beliau dalam blog berkenaan penuh dengan prejudis dan subjudis terhadap DAP.

Jika Akidah nak didaulatkan ...adakah melalui seorang diri sahaja...bolehkah terlaksana. Jika nak martabatkan syariaat bolehkah UMNO dijadikan rujukan ..walaupun YB Zul BEBAS tapi perwatakan YB Zool tetap mesra UMNO yang jelas menolak syariaat dan perundangan Islam.

Ucapan-ucapan dan kata-kata YB Zool jelas menunjukkan YB Zool seorang yang berfahaman kebangsaan bukannya pejuang Islam yang tulin. Jika benar nak bela Islam sepatutnya apa yang ditulis dalam blog saudara perlulah menulis dan menegur apa yang kerajaan buat sekarang tak betul.

Kenaikan harga barang , isu akhlak budak sekolah yang tak terbendung, masalah remaja hamil awal, isu remaja islam yang lebih pentingkan dunia hiburan, artis-artis kita yang tak ada sapa yang nak tegur dari segi pakaian, isteri menteri yang tak bertudung, ...kalau nak tegakkan syariaat inilah masanya..wahai YB Zool...jangan asyik nampak kuman disebelah sahaja..tapi gajah depan mata buat tak nampak.

Jangan tonjolkan kebodohan anda dikacamata masyarakat bukan melayu. Sebenarnya apa yang saudara nak. Adakah saudara dah bertanya pada alim ulamak soal perkauman diharuskan atau tidak . Adakah sauadara rasa hanya melayu UMNO sahaja yang layak perintah Malaysia. Melayu PAS, PKR,DA bodoh2 belaka.

Seperti kata Tuan Guru Dato' Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat dalam satu wawancara...PAS lebih pandai jaga melayu dari UMNO. PAS akan jaga melayu dunia dan akhirat...UMNO hanya dekat pintu kubur sahaja.

Pikir-pikirkanlah ya. Slogan sudara akan lebih tepat jika ditulis...Satu Melayu Didaulatkan ....Bukan Melayu dikesampingkan...jika pendirian saudara terhadap DAP begitu kesumat.

Kenapa saudara tak tegur UMNO yang berpakat dengan MCA yang dipimpin oleh seorang Presiden yang ada skandal seks. Pikir-pikirkanlah wahai saudara zul nordin...MP Kuli Baru.

Sumber: Detikdaily

3 ulasan:

  1. Salam.

    Tak payah dilayan lah mamat bengong sekor ni....dah lama dah pimpinan PAS tau temberang mamat ni.Dulu almarhum ustaz Fadhil Nor dalam suatu majlis tidak masuk ke dalam majlis itu kerana di dalam dewan mamat bangang ni ada di situ.Bila mamat bengong ni angkat kaki barulah ustaz Fadhil masuk!

    Tak perlulah kita ambik pusing apa yang dia kata dan kalau boleh tak payah ambiklah dijadikan berita apa yang dia kata...tak layak untuk dilayan.JENIS KENYANGKAN PERUT SENDIRI, RAKAYAT DITIPU.HATTA SEMASA JADI PEGUAM KES DSAI DULU PUN SEMPAT LAGI NAK MEMBELIT..APA JENIS MANUSIA LAHHHH.

    BalasPadam
  2. Si Zul sorang ni sejak keluar jadi MP bebas ni dah makin menjadi-jadi bangang dia..Konon perjuang Islam tapi takat kalimah Allah saja la dia hingaq ke sana ke mari...hal lain? haram kita dengar drp dia ...hal Melayu? Dia pi jolok DAP tu apasal entah...ingat DAP bahaya sangat? UMNO tak bahaya ka? MCA? iskhh...kesian kat si Zul ni dah makin merapu dia la ni.

    BalasPadam
  3. Wan, you peminat zulkipliak ni ke.... selalu sangat dok cerita firaun besar ni...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini