TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sabtu, 14 Ogos 2010

RAJA SESUMPAH `JUAL' NAMA IBU ?

Oleh: Mandor

EZAM sesumpah nampaknya benar-benar hilang arah dan panduan di dalam perjuangannya. Serba serbi yang beliau lakukan untuk memburukkan DS Anwar serta keluarga, menemui jalan buntu apabila rakyat tidak lagi mempercayai mamat sesumpah ini. Ezam lebih senang dengan cara bermain sumpah apabila setiap kali membuat fitnah ke atas musuh-musuhnya.

Kali ini, Ezam sesumpah amat terdesak setelah DS Wan Azizah tampil menafikan tuduhan jahat yang dibuat oleh raja sesumpah ini ke atas dirinya. Seperti biasa, raja sesumpah mencabar DS Wan Azizah bersumpah apabila DS Wan Azizah mahu menyamannya. Paling yang membuat kita rasa kesihan dan simpati, apabila raja sesumpah ini mula `menjual' nama ibunya. Kununnya ibunya juga turut simpati dengan mamat Ezam apabila majoriti rakyat menghina anak kesayangannya. Baca di sini.

Rupa-rupanya bonda Ezam ada hati dan perasaan juga terhadap anaknya. Selama ini kita boleh gambarkan betapa hati dan perasaan bonda dan ayahanda DS Anwar selama mana DS Anwar diaibkan. Perasaan itu dibawa oleh bondanya hingga ke liang lahad. Begitulah agaknya yang dirasakan oleh bonda pencacai Umno itu. Itulah keadilan Tuhan buat raja sesumpah. Perasaan itu kini dirasakan oleh bonda raja sesumpah. /mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini