TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Selasa, 10 Ogos 2010

RUPANYA KHIR TOYO DAN NOH OMAR YANG PUJUK EZAM MASUK UMNO - VIDEO EZAM




Oleh: WFAUZDIN NS


BILA kita baca laporan Bernama di sini, tahulah kita bahawa raja sesumpah Ezam dipujuk oleh Khir Toyo dan Noh Omar sebaik sahaja raja sesumpah ini keluar dari PKR. Oleh itu, pelik apa bila kita melihat bersungguh benar raja sesumpah ini memburukkan DS Anwar dan Pembangkang di samping terus memuja dan memuji Umno.

Di dalam kempen `Selamatkan Selangor' yang terakhir di Jalan Kebun yang hanya dihadiri sekitar 300 orang itu, raja sesumpah seperti biasa menyebut nama DS Anwar kerana itu adalah `sumpahannya' setiap kali berceramah. Rakyat Selangor akan membuktikan kepada raja sesumpah bahawa `sumpahannya' itu akan makan tuan. Umno tidak lagi punyai harapan di Selangor kerana rakyat Selangor telah lama memberi peluang kepada Umno memerintah tetapi yang semakin kaya raya adalah pemimpin Umno termasuk Khir Toyo. Dan, inilah pemimpin yang raja sesumpah jadikan kawan.

Kini, giliran PR pula `membeli' apa yang `dijual' oleh kumpulan raja sesumpah. Sesi penerangan kepada seluruh pelosok negeri Selangor akan diketuai oleh Us Dr Badrul Amin Bahron meliputi madrasah dan masjid demi untuk menyelamatkan rakyat Selangor dari diracuni oleh pemikiran orang yang kecewa seperti raja sesumpah dan gerombolannya.

Akhirnya, marilah kita tonton video klip di atas untuk kita mengenali raja sesumpah. Siapakah dia kumpulan lemah semangat itu? Siapakah yang masuk Umno itu ikhlas ? /wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini