TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sabtu, 16 Oktober 2010

SELANGOR - GAGAL KALI PERTAMA, BALACI UMNO CUBA KALI KEDUA PULA

Oleh: Mandor

SETELAH Umno Selangor gagal di dalam misi Siri Pertama Jelajah Selamatkan Selangor (SSDE), hari ini dikatakan Umno Selangor meneruskannya dengan Siri Kedua pula. Kali ini, isunya mungkin lebih banyak tertumpu kepada isu peribadi DS Anwar kerana isu-isu lain telah ditertawakan oleh rakyat Selangor.

Umno Selangor merasa kerajaan negeri di bawah PR di Selangor akan goyah dengan kempen mereka itu dengan membawa balaci-balaci yang dikutip dari tong sampah PKR. Ternyata kempen pada Siri Pertama tidak memberi kesan bahkan menikam mereka kembali. Strategi PR Selangor amat berkesan terutamanya di bawah Us Dr Badrul Amin yang sentiasa memantau dan mengekori ke mana sahaja balaci-balaci upahan ini pergi. Apakah ini bermakna PR Selangor takut dengan kempen mereka? Jawapannya ya, memang kita takut rakyat akan terus diperbodohkan oleh Umno sebagaimana di zaman anak Toyo lagi. Maka, kewajipan PR Selangor adalah untuk menyelamatkan rakyat Selangor.

Sehubungan itu, PR Selangor haruslah terus mengatur strategi yang lebih berkesan agar hasutan dari puak `penghisap darah rakyat' ini gagal, biar mereka atur kempen untuk beberapa ratus siri sekalipun. Ini adalah penting kerana Umno tidak mampu hidup tanpa ada rakyat yang bodoh dan jahil. Wajib bagi PR Selangor melindungi rakyat sekeliannya dari balaci-balaci seperti ini./mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini