TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Sabtu, 16 Oktober 2010

SIRI DUA (FOTO) - KEMPEN SELAMATKAN SELANGOR OLEH UMNO DIHADIRI PULUHAN RIBU RAKYAT

Lokasi Padang Subang Perdana.

RoadShow Gelombang Selamatkan Selangor .

Datuk Satim Diman
Lokman Adam
Mohd Ezam
Ketua Wira Perkasa.
Datok Mat Bushro


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ceramah ini membuktikan UMNO perlu di selamatkan... Walaupon di sebut VVIP sebagai para Pahlawan umno..... yang hadir pada malam itu namun., kehadiran penonton membuktikan umNO masih sakit........ dan perlu di selamatkan ...............................Walaupon bajet Najib di sifat kan gerombolan amat 'kenyangkan tembolok' ...........namun masih tidak di percayai sebahagian warga Subang....

Kehadiran para gerombolan dengan jentera berpasukan bukan lah penduduk Subang secara sahnya.

Jangkaan kehadiran 150 orang termasuk yang menyorok di celah-celah pokok, dan di depan pentas lori ..

Sumber: Tranungkite

5 ulasan:

  1. Saya sokong penuh UMNO walaupun bukan ahli UMNO tapi tak ada masa nak pergi. Tunggulah bila piiharan raya pangkah je BN. Tapi perlu blog blog buat tambah dosa kering.

    Saya bersyukur saya rakyat Malaysia. Saya bersyukur Najib PM saya, dan tidak Lim Kit Siang.

    Bukan senang nak bentang budget, bukan sekadar menekan key board dan merapu. Berbulan pakar pakar ekonomi negara nak siapkan kertas kertas kerja mereka, bersengkang mata berkorban masa dan tenaga.

    Mengata memang senang, sebab macam TIN KOSONG.

    BalasPadam
  2. Kawe pun sokong umnuh tapi undi PAS...

    BalasPadam
  3. Saya rasa Penceramah Penceramah untuk selamatkan Selangor ni, semua nya kaki Bodek UMNO, mereka semua ni dah GILA, cuba tanya Penceramah BODOH itu, apa masallah nya dengan Selangor sekarang? kalau nak membodek pun, carilah cara lain, untuk pengetahuan, yang perlu di selamatkan sekarang, adalah Negara Malaysia, harta Rakyat, dah habis kena rompak oleh penyangak penyangak UMNO? siap siaplah wahai orang orang UMNO kumpul wang Rakyat, kerana jangka masa hayat UMNO, telah tammat pada PRU ke 13? dan semua Penceramah selamatkan Selangor, lu semu, P MAMPUS lah.

    BalasPadam
  4. bila tengok atas tajuk, mulanya terkejut, apa masalah pula timbul di Selangor sehingga berpuluh ribu rakyat menghadiri ceramah UMNO utk selamatkan Selangor dari kerajaan PR...tapi hakikat sebaliknya, syabas org selangor masih bersama PR, walaupun urutan isu utk memburukkan PR di selangor dan di negeri2 kerajaan PR yg dicanang oleh BN gagal mempengaruhi rakyat selangor, dan harap kebanyakan rakyat Malaysia juga tidak terpengaruh dengan agenda jahat mereka...

    bujet 2011 nie, macam nampak BN bagi 'bonus' utk pancing rakyat, mungkin sebahagian je laa yg terpancing, UMNO..UMNO..nk buat banggunan 100 tingkat laa pula, ntah subsidi apa plak diaorg nk potong plak lepas nie, nk tarik pelancung katanya, siap bagi potongan cukai pada minyak wangi ngan seluar dalam, lawak betul...org miskin dalam kg duk menganga je laa...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini