TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Sabtu, 29 Januari 2011

HARI TERAKHIR, PEMIMPIN MESTI KETUK PINTU RUMAH PENGUNDI

Pilihanraya kat Tenang ni, aku rasa kerja kuat sikit je lagi kita boleh menang. Nampaknya Umno dah banyak tersasar strategi mereka kerana yang bikin kacau rosakkan strategi Umno adalah MCA melalui Presidennya.

Umno dah terkunci mulut nak cerita pasal Islam. Paling kuat dia akan cerita pasal Melayu, kemudiannya biasalah cerita pasal pembangunan...peruntukan...blaa..blaaa...semua pasal perut. Nak cerita pasal agama, Chua Soi Lek dah hentam gila Islam. Habis, camne?

Pastu, Umno kumpulkan budak-budak yang paling bangang kat situ suruh kacau ceramah PR. Budak-budak ni pun dapat T-Shirt pengelap kaki sehelai sorang dengan topi, terus bertukar jadi beruk. Kununnya nak tunjuk berani untuk cover Najib, Muhyiddin dan Maslan yang bapak penakut untuk berdebat tu.

Hari terakhir ni, eloklah semua pimpinan utama masuk ke setiap penjuru Tenang berkempen. Cara ceramah mungkin kurang berkesan. Elok pemimpin sendiri ketuk setiap pintu rumah kerana kadangkala keinsafan, kesedaran dan hidayah tu datang bila mereka menatap wajah pemimpin. PR, terutamanya PAS banyak pemimpin yang dihormati dan disegani. Mereka inilah yang patut berkempen dari rumah ke rumah disaat-saat akhir ini. Jangan harapkan jentera kempen dikalangan pimpinan bawahan je./budakmental

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini