TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Ahad, 23 Januari 2011

ROSAK SUDAH JAMIL KHIR.....

Oleh: WFAUZDIN NS

JAMIL Khir semenjak `bermazhab' Umno sekarang nampaknya sudah pandai membuat fitnah dan cerita bohong. Sebentar tadi di dalam Buletin Utama TV 3 suku, Jamil Khir menuduh PAS dahulunya mengharamkan wanita jadi calon, kini mengambil calon wanita di PRK Dun Tenang.

Jamil Khir bukan orang politik pada asalnya, mungkin beliau tidak tahu apa pun tentang politik. Sebab itu beliau tidak tahu sejarah bahawa PAS berpuluh tahun dahulu pernah mencalonkan wanita sebagai calon di Terengganu.

Mengapa Jamil Khir tidak ulas tentang kenyataan Chua Soi Lek yang mempersendakan hukum wanita Islam menyentuh kulit lelaki yang bukan Muhrimnya? Chua Soi Lek telah mempersendakan hukum ini apabila calon wanita dari PAS tidak bersalam dengan kaum lelaki yang bukan dari muhrimnya. Beliau juga mempersendakan DS Wan Azizah yang menggunakan sarung tangan bila bersalam dengan kauim lelaki.

Inilah akibatnya apabila bermazhab Umno. Mata menjadi `buta' dan mulut menjadi `bisu'. Jamil Khir juga sudsah pandai `merasuah' apabila menyampaikan sumbangan kepada rakyat di Labis. Mengapa sekarang? Apa tujuannya?/wfauzdin.blogspot.com

2 ulasan:

  1. 'Masok kandang kambing ,mengembek.Masok kandang lembu,menguak'.Pandai org tuer2 dulu buat perbandingan.Simpan janggut tu...bukannyer simpan misai tebai2 sampai menutup bibior.

    BalasPadam
  2. minta jamil khir berhati2 ketika keluarkan kenyataan,awak dilantik bkn atas tiket politik,jgn nak keluar kenyataan yg berbau politik busuk mcm tu sekali,kalau org lain bg ceramah agama kamu pula persoal kelayakan org tu,sekarang kamu berani campur tangan politik pula,aku nak juga tahu apa kelayakan kamu?!!tolong yek..agama islam sekarang byk dah tergadai sbb perangai yg mcm ni..hasil kerja buruk kerajaan skrg tak ditegur yang org lain punya buruk di tokok tambah..isu halal skrg bukan semakin kurang tetapi semakin bertambah keraguannya...pekara ni pun tak selesai ini kan pula nak persoalkan org lain...byk sgt la tu keje nya kat pejabat sampai benda penting kat depan mata tak nampak yg remeh lak di soalnya...hati2 ini bukan nasihat tetapi amaran!!be yourself man.....!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini