RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Sabtu, 26 Mac 2011

ANWAR MENGAKU MELIWAT, ADAKAH PERLU DNA BELIAU SEBAGAI BUKTI?

Oleh: WFAUZDIN NS

SEMUA rakyat telah tahu bahawa `Three Strooges' atau `Geng T' telah mengaku menjadi dalang tayangan video lucah di sebuah hotel. Tayangan video lucah jika tidak silap saya adalah satu kesalahan. Persoalannya, pengakuan telah dibuat dan di`hightlight' kan pada semua media dan seluruh dunia tahu siapa dalang tayangan video lucah tersebut tetapi belum ada tangkapan dilakukan.

Ketua Polis Negara menjawab, " "Semalam kita panggil dua daripada mereka untuk diambil kenyataan. Kalau tahan mereka tetapi tidak cukup bukti, esok orang gelakkan polis nanti," katanya kepada Bernama (Malaysiakini). Tidak cukup buktikah dengan pengakuan mereka itu?

Kita bukan bertanya tentang siapa yang memasang, merakam atau melakukan adegan seks tersebut. Kita cuma mahu tahu adakah dalang yang bertanggungjawab menayangkan video lucah tersebut ditahan atau ditangkap? Soal siapa merakam atau melakukan aksi lucah tersebut memang kitra faham masih di dalam siasatan, tetapi bagaimana dengan pengakuan `Three Strooges' Geng T yang mengaku bertanggungjawab menayangkan video berkenaan? Tiada bukti lagikah?

Nampaknya susah untuk mendapatkan bukti walaupun pengakuan telah dibuat. Bayangkan jika Anwar mengaku meliwat Saiful, agak-agaknya mereka minta atau tidak DNA Anwar? Fikir-fikirlah sendiri.../wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan: