RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 22 Mac 2011

`TSUNAMI' DI SERI CARCOSA, SEKUTU APCO SILAP LANGKAH LAGI

Kenapa tiba2 TUDUH? Persoalannya siapa yg bagi LESEN BESAR kat DATUK T utk buat Tayangan Perdana BLUE FILM kat dlm sebuah Hotel Ternama mcm SERI CARCOSA NEGARA. Soalnya, Kenapa ADENGAN ini dilepaskan?.

Kenapa JIKA Pemimpin yg diperkatakan LETAK JAWATAN video itu tidak akan diedarkan? Knapa DIA tak SERAHKAN kpd POLIS & Laporkan kpd JABATAN AGAMA ISLAM.. Nampak sgt KONSPIRASI nih !

Paling MEMALUKAN... Adakan DATUK T kata Pemimpin tu tertinggal JAM then suruh dia ambil, lepas tu di cari punya cari terjumpa CCTV.. Paling LUCU Wartawan menonton video selama 21 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.

DATUK T mendakwa beliau mahu pihak media menonton video klip itu dan memberikan pemimpin berkenaan seminggu untuk meletak jawatan, jika tidak mahu klip video itu dihebahkan kepada orang ramai. Rakaman yang dipertontonkan kepada ahli media diambil daripada beberapa sudut. Sebelum membenarkan wartawan menonton video itu, Datuk T mewajibkan mereka menyerahkan semua alat- alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen dan buku nota mereka.

Mereka seterusnya diminta memakai JUBAH atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik untuk menonton video itu. KOT YER pun DATUK T.. SAPA yg BENARKAN tayang FILM BLUE... Kerajaan dan terbuka ker.. BOleh benarkan BLUE FILM kat HOTEL?. Kenapa POLIS x ambik tindakan kat Datuk T?... AUTA BETUL LAR.. Malu.. Malu...

Kalau mcm ni GAYAnya, Nampak sgt sekutu Apco sudah tau SKRIP LIWAT II itu TIDAK RELEVAN sebenarnya. Makanya terpaksalah bukak SKRIP BARU... Dengan SKRIP baru ini JUGA .. maka CMK YAKIN mana2 pihak yg dulunya dah mula TAK SUKA kat ANWAR dan SYOK kat NAJIB.. Kini PASTI akan BERTAMBAH SIMPATI kpd nasib ANWAR IBRAHIM... Mereka tersilap LANGKAH bila BUKAK ISU ini menjelang Pilihanraya Negeri Sarawak... Akhirnya sekutu Apco pasti akan ditolak RAKYAT sebab mereka BOSAN dan MALU dgn CERITA SEKS tajaan mereka bagi tujuan Menjatuhkan MUSUH POLITIK masing2.

Masing2 kena TERIMA TAKDIR skrg BAHAWA kes2 yg melibatkan ANWAR IBRAHIM itu sebenarnya MEMANG satu KONSPIRASI JAHAT utk menjatuhkan maruah dan karier politik beliau. Inilah akibat dari kesilapan kerana mengikut nasihat APCO sebenarnya. Kini mereka pasti terima padah dalam Pilihanraya Umum akan datang. TSUNAMI yg melanda JEPUN baru2 ini pasti akan berlaku lagi dlm PRU13 ini.. Bersedialah SEMUA mulai sekarang !!!

Sumber: Petikan dari FB CMK (Sedikit Edit)

5 ulasan:

  1. allah maha berkuasa dan maha adil,tiada sesiapa pun dapat mengatasi ketentuannya.setelitimana manusia membuat perancangan .namun tak kan dapat mengatasi perancanggan allah.umat islam diminta sentiasa berdoa kepada allah.insyaalah allah akan bersama orang2yang benar.(qada dan qadar tuhan itu benar).tiada satu kuasa pun kan kekal kecuali kuasa allah.

    BalasPadam
  2. sebenar nya kalau nak mencari pengaruh tak perlu dedahkan keaiban orang.memadai dengan mempamirkan cara kerja yang betul bertanggung jawap telus .rakyat akan menilai melalui sifat2 pemimpin tu.bukan sikap rakus dan memburuk2kan lawan.jadikan lah pengajaran dari kesilapan tun mahadzir ,usah diulangi lagi benda yang sama.punca kejaduhan bn adalah berpunca dari buruklaku para pemimpin sendiri.kami rakyat akan sentiasa berfikir dan menilai setiap orang yang akan menjadi pemimpin.bersihkan lah hati sucikan lah jiwa .

    BalasPadam
  3. kita sama sama tengok.video akan hilang atau dimusnahkan.
    matlamat asal hanya untuk memalukan anwar saja.

    BalasPadam
  4. Huuoorreyyy!!!!Film blue sudah dihalalkan kat malaysia....sesiapa bebas menonton film blue sekarang. Kita boleh tonton kat kedai mamak....kopi tiam....ataupun kat tabika kemas.
    Itulah sebabnya...kita jangan pilih pemimpin yang tak sekolah.....hancurlah malaysia ni...ONE MALAYSIA BLUE.

    BalasPadam
  5. tiba2 nama hotel nie jadi masyhur... aku tak pernah pun dengar nama hotel nie... siapakah pemilik hotel nie? tentu sekali hotel ini akan mendapat tempias drp kes ini.

    BalasPadam