TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Selasa, 28 Jun 2011

BERSIH DITAJA OLEH KRISTIAN, PULAK DAH !! SIAPA KATA? UTUSAN LIDAH SYAITAN

Oleh: WFAUZDIN NS

SATU lagi tuduhan baru terhadap BERSIH setelah semuanya tidak berjalan. Seperti biasa akhbar yang menjadi Utusan dan lidah syaitan punya kerja. Kali ini dituduhnya Pertubuhan Kristian salurkan dana untuk BERSIH. Baca di sini.

"Biskop Katolik Dr Paul Tan Chee Ing hari ini mengecam apa yang dilabelnya sebagai tindakan “Hentam Kristian” berikutan laporan di Utusan Malaysia yang mendakwa dana bagi perhimpunan BERSIH 2.0 dibiayai oleh pertubuhan Kristian. Beliau yang juga presiden Catholic Bishops Conference of Malaysia berkata akhbar milik Umno itu seolah-olah mempunyai lesen bagi menerbitkan dakwaan liar serta tanpa bukti bagi mengeruhkan hubungan masyarakat Kristian dan Islam di negara ini." (Malaysiakini)

Ertinya, modal mereka kering kontang untuk menggagalkan Perhimpunan aman oleh BERSIH. Berbagai cara telah digunakan termasuk cara malam tadi di mana ada ugutan mahu mahu membakar Ibu Pejabat PKR di Tropicana. Ramai yang telah ditahan kerana memakai baju kuning BERSIH termasuk yang baca puisi berkaitan BERSIH.

Mereka sanggup mainkan sentimen kaumn dan agama demik mempertahan sang Penguasa. Pihak yang kita bantah, SPR terus membisu dan menjadi penonton `pergelutan' di antara kebenaran dan kebathilan ini, sedangkan mereka lah punca semua ini. Tidakkah mereka merasa berdosa? Tidak mungkin, ini adalah kerana mereka mempunyai jiwa yang terlalu kecil dan kehidupan mereka tidak ubah seperti robot.

Tidak masuk akal langsung perhimpunan BERSIH ini dibiayai. Rata-rata yang akan hadir nanti mereka semua gunakan wang poket sendiri. Mereka beli baju BERSIH bukan diberi percuma seperti baju 1 Malaysia atau `Patriot'. Justeru itu, akhbar Utusan lidah syaitan ini sudah sampai masanya untuk dikuburkan. Selagi ada akhbar pencacai yang pernah menghina hukum Allah ini, negara tidak akan aman./wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. nk heran apa bro dgn ckp dia org ni.esok lusa dia akn ckp pd org mlayu israel dok taja,pd org cina dia akn kta taliban yg taja.mcm dia org tduh DSAI,pd amerika dia org kta DSAI rpat dgn iran,pd negara arab dia org kta DSAI ejen CIA.Fitnah pun mcm tu jg,mula kata hardcore homosexual dn skrg ni dh kaki prmpuan pulak.cuba tny dia org tu,najib & RTC ada main jantan jg ke?

    BalasPadam
  2. Main cakap tak dak fakta aku pun boleh kata Utusan tu adalah lidah rasmi konspirator Yahudi Israel nak jatuhkan Islam di Malaysia.

    BalasPadam
  3. hanya itulah saja yang umporno tinggal , kitab sesat yang menyesatkan orang Melayu yang bertujuan hanya satu aitu MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN UMPORNO YANG CUKUP JAHAT LAGI KORUP.
    Kitab umporno, utusan ini diajar oleh tok guru umporno iaitu Prsiden perkasa dan kaum kerabatnya bagi tujuan menyesatkan akal umat melayu supaya PEMIMPIN-PEMIMPIN JAHAT INI akan terus berkuasa dan tok guru ini akan dapatlah merasai sedikit laba dari pemimpin-pemimpin jahat ini.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini