TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 22 September 2011

SETELAH SEMUANYA GAGAL, PAPAGOMO TUDUH ANWAR MINUM ARAK PULA

Oleh: WFAUZDIN NS

PUAS sudah Blogger kaki fitnah Papagomo mem`promote'kan bahan lucah ke dalam blognya hanya kerana untuk memberi makan anak bini dengan melakukan fitnah liwat dan video seks terhadap DS Anwar.

Disiarkan gambar lucah Anwar, orang terbayang perwatakan Papagomo. Diterbitkan pula video lucah, datang simpati orang pada Papagomo yang mungkin tidak mendapat didikan agama yang sempurna dari bapak beliau. Video seks hitam putih di dalam bilik jelas kantoi sudah. Timbul pula rakaman CCTV kali ini yang berwarna di muka pintu lift kali. Itu pun tidak jalan, bahkan pendedahan terbaru itu merosakkan kisah video seks hitam putih. Kantoi lagi.

Terbaru di dalam blognya, Papagomo menuduh DS Anwar minum arak pula. Kali ini dikaitkan dengan nama Zaid Ibrahim. Itulah hebatnya Blogger Papagomo di dalam bidang mereka fitnah. Lepas ini percayalah, beliau akan minta Anwar saman beliau sebab beliau tahu beliau `kebal' selagi Umporno berkuasa. Buktinya, telah banyak laporan dibuat terhadap Blogger tiada didikan agama ini namun kesnya terus sepi. Jadi, tidak pelik Papagomo terlalu ghairah meminta Anwar menyamannya.

Saya petik sedikit apa yang Papagomo tulis di dalam blog beliau;

ARAK - Anwar Ibrahim bercakap soal arak walhal beliau tahu dimana dan dengan siapa beliau bersama meneguk arak. Apa bab ni Anwar Ibrahim tidak mahu heret Zaid Ibrahim?

Kesihan Papagomo./wfauzdin.blogspot.com

9 ulasan:

  1. manusia ni ,cuma islam pd nama je.bkn tau apa itu halal,apa itu haram.apa yg ada smua nk di telan tolak batu dn kayu je.klau ada roh islam dlm dri ny mna mungkin hndak mmberi ank bini mkn dr hasil yg haram.biar kn lh dia mngheret ank bni ny ke neraka.

    BalasPadam
  2. Yang kau bela Anu ya nuar apahal, kau cukupkah belajor agama. haa haa cakap orang pulak ....

    BalasPadam
  3. Saya keliru, adakah Pagagomo ni @ Papajahat.

    BalasPadam
  4. Aku dah kata Gomo ni penjarah no. wahid (Penjarah ni maknanya bapak segala setan). Kalau hantu tu ada nama satu2nya nama dia Gomo!

    BalasPadam
  5. manusia bangal macam anon 4:43 belambak dalam umno.
    din bela unuar pasai dia tak pernah kena londeh dengan anuar.
    tapi kau yang marah pada anuar kerana anuar bukan setakat tibai belakang kau,tapi batang dia pun kau hisap,last sekali anuar belah tak bayar sesen pun pada kau.
    kalau tak ,kau tak akan berani tuduh anuar macam papagomoi tuduh.kau pun se unta dengannya,maklumlah dari spesis dan kerabat yang sama
    hoi anon 4:43,sedapkah batang anuar..kah kah kah

    BalasPadam
  6. anon 11.44,

    berdosa fitnah anuar tibai blakang anon 4.43..tak takut dosakah, tanpa bukti?
    bangang!

    BalasPadam
  7. saudara
    jika kita baca yang menulis ni bahasa nya kesat dan kasar, mungkin ini menunjukkan latarbelakang famili dan keturunan yang kurang pendedahan dan ajaran agama. Kadang2 malu bila baca ulasan atau tulisan2 mereka. Kita doakan mereka ini di beri hidayah supaya janji Allah dapat kita nikmati nanti, insha Allah n Aminnnnnn

    BalasPadam
  8. Macam macam perkara kita dengar aje macam tak percaya tapi akhirnya keluar satu persatu perangai Anwar dan tiada bantahan/alasan konkrik dari nya.

    Sekarang Arak, memang tak percaya! Kau baru dengar sebab si Papa Gomo punya cerita tapi aku dah dengar sebelum dia keluar UMNO lagi, sampai sekarang masih tak percaya, cite dari seorang pilot (sewaktu penerbangan Khas dia order arak), ketika tu aku tak percaya, sekarang pun tak percaya mungkin kita sembahyang hajat InsyaAllah Allah akan tunjukkan! Memandangkan keadaan terkini, kadang kala bahasa Melayu itu ada betul nya, tiada angin pokok tak akan bergoyan.

    BalasPadam
  9. Salah satu tempat yg Anwar suka pegi msa dia TPM dulu ialah Tasik Kenyir, main jet ski dan kemudian jumpa 'kaki2nya', manusia yg hidangkan arak utk anwar masih hidup lagi, boleh pegi siasat sekarang utk dapatkan keterangan saksi. Aku sikit pun tak heran, dah tau lama dah, TQ Dr M sbb sampai hajat aku supaya org mcm anwar tak jd PM.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini