TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Jumaat, 9 Disember 2011

UMNO P.PINANG JANGAN MAIN TAHI - PESANAN BLOG PRO UMNO

Sumber Dari Blog Pro Umno

 
Tindakan UMNO P Pinang menghadiah kan 'tahi' adalah satu perbuatan yang kurang bijak. Jika juak2 UMNO ini berasa tidak puas hati tentang pemerintahan DAP P Pinang, ada banyak lagi perkara lain yang boleh di lakukan.

Sepatutnya juak2 UMNO ini berkerja keras memajukan dan mengukuh kan perjuangan UMNO di P Pinang - bukan nya bermain dengan 'tahi'. Perbuatan ini sangat memalukan UMNO. Bayangkan pula bagaimana perasaan pekerja2 melayu/islam yang terpaksa menyambut hadiah 'tahi' itu.

Manusia jijik sahaja yang berfikiran jijik dan membuat kerja2 jijik. Dari kaca mata kaum bukan melayu/islam perbuatan ini sangat jijik - jijik kepada yang melakukan nya. Dengan secara langsung image UMNO jadi jijik. Harapan UMNO untuk menawan kembali P Pinang tinggal angan2 kosong sahaja.

Tok sangat sayang UMNO - jangan kotorkan UMNO dengan perbuatan yang nampak kotor ini. Sebab setitik nila rosak susu sebelanga./Tok Gajah46

7 ulasan:

  1. sedih2 ... kenapa laa jadi macam ni sifat melayu UMNO. Rendah akhlak.

    BalasPadam
  2. yang hang tok gajah46 dok sokong umno tu pasai paa????

    BalasPadam
  3. umno kan taik, taik judi, taik perempuan, tak fitnah, taik arak, taik kencing, taik bohong, taik dan taik segala2nya umno adalah taik-taikan. hidup puak taikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Biar la dia bertenang... Tok Gajah tu, seperti yang lain, dia baru tersedar UMno dah barai. Padahal orang ramai orang biasa pun dah tahu hal ni lama dah.
    Tapi bukti demi bukti akan menyedarkan orang & penyokong UMno sendiri bahawa perjuangan & pejuang UMno sendiri dah uzur, nyanyuk, akhlak buruk, (imej & dakwaan mereka hanya) berbau busuk, rosak teruk segalanya.
    UMno dah tak boleh diharap dah kecuali untuk segelintir orang bertujuan gah cari publisiti, iklan, cari makan (haram?) atau ragut projek yg bukan-2.

    BalasPadam
  6. Sebab tu baik Cina drp mamak ni.Melaka dulu kacau bilau pemerintahan bila geng mamak pegang istana

    BalasPadam
  7. sbb tu umno akan tumbang kerana umno itu sendiri. umno kata DAP racist hakikatnya UMNO tu sendiri lebeh racist. UMNO kata Anwar tak bermoral hakikatnya UMNO sendiri tak bermoral. UMNO kata PAS tunduk kepada DAP hakikatnya UMNO sendiri tunduk kepada CSL. UMNO kata PSM itu komunis hakikatnya UMNO diam2 menjalin hubungan rapat dgn komunis. Org kata mamak ni pengotor hakikatnya mmg pengotor...hahaha...Hancur melayu kerana mamak2 perasan melayu nih. Bukan melayu UMNO je tapi hakikatnya Islam dan bangsa melayu keseluruhan terpalit sama akibat tindakan tak bermoral dan bangang mamak2 celaka nih.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini